roestendoenze
MF veteraan
Hier een topic met meer informatie.
https://www.motor-forum.nl/threads/het-tet-transeurotrail-topic.434069/
https://www.motor-forum.nl/threads/het-tet-transeurotrail-topic.434069/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt! 13 pagina's leesvoer..Hier een topic met meer informatie.
Enthousiast mijn eerste motor binnen tweejaarmaanden 'verslijten' tot economisch total-loss is intussen wel zo'n twintig jaar geleden. Dat was puur jeugdige enthousiasme.
Heusden visvijver wel te verstaanHmm daar woon ik vlakbij. Misschien keertje stukje Tet route hier in de buurt doen samen? Beetje zand ermee pakken.
Krijg je zoiets als foto momentje.
Bekijk bijlage 1408864
Nog een grappig weetje. Bij de TT in Assen worden ze gebruikt als taxi. Om gevallen coureurs terug te brengen naar de pitstraat. Dat gaat buiten de baan om, over onverhard.Misschien een grappig weetje:
Deze fiets wordt als politiemotor ingezet in Marokko. Daar zijn het de snelheidsmonsters.
Ik heb de mijne gekocht met 1800km op de teller.
drie maarVeul vragen
Zowel op de snelweg als op het dijkje dikke prima.
Ik denk dat ik de cbf er uit ga doen uiteindelijk.
Sinds gister rijdt de Versys van m'n vriendin en zij zelf dus ook weer!
Wanneer ze volledig hersteld is gaan we voor de TET in 2 of 3 dagen.
Ik vind de originele bandjes ook prima. Geven aardig vertrouwen in de bochten. Alhoewel ik bij lange na de stepjes niet aan de grond rij. Daarvoor rij ik niet fel genoeg.Inmiddels 725 km op de teller. Ik ben toch wel gecharmeerd van dit kleintje. En zeker omdat het niet rijdt als een kleine motor. Hij geeft heel veel vertrouwen en met regelmaat gaan de stepjes aan de grond. De originele banden vallen me ook niet tegen. Wat zijn jullie ervaringen met de banden?
Vandaag een ronde van zo'n 100km gemaakt door de Brabantse Kempen. Achelse kluis en nog wat meer mooie plekjes. Na 80km warming up besloten om maar eens een stukje 100% te rijden. Op de A2 van Budel tot Eindhoven de volle 39 pk aangespoord. Grotendeels 120 km/h geen probleem. Zo nu en dan doorgetrokken naar 153 en weer laten zakken. Hij trekt mooi door, even versnellen voor een inhaalmanoeuvre is geen probleem. Ik durf dan ook gerust de autobahn ermee op.
Het blokje loopt mooi op een goede 10w40 semi-synthetische olie. Ik heb 16 liter op voorraad (goede bulk deal kunnen sluiten) dus ik plan korte intervallen de eerste 10.000 km. Wat houden jullie aan? Ik denk aan 4 á 5000 km per oliewissel.
Allez... zeer tevreden tor dusver.
Volgende project: stuurhoogte en hoek afstellen. De zitpositie mag iets beter voor lange ritten. Wordt vervolgd.