Ik ben langs geweest en het exacte bedrag bedraagt 1780,- euro. Dit zijn de tot nu toe gemaakte uren plus de kosten van een nieuwe kabelboom en montage. Er wordt GEEN garantie gegeven dat het probleem daarmee opgelost is, aangezien andere onderdelen last gehad kunnen hebben van de sluiting. Reparatie is dus een sprong in het diepe, met gevaar voor eigen portemonnee..
Kawasaki geeft aan dat de motor uit de garantieperiode is en dat deze niet bij een officiële dealer in onderhoud geweest is. Daarom doen ze niet veel. Ik kan als coulance de kabelboom tegen inkoop krijgen.
Ik heb de motor 11 maanden geleden als occasion bij Motoport Leeuwarden gekocht. Ik neem nog contact op met hun om te kijken voor een non-conformiteit regeling maar om eerlijk te zijn zakt de moed mij een beetje in de schoenen. Een nieuwe motor kan ik nu als student niet betalen, dus moet ik de huidige laten repareren.. echter zijn die kosten ook astronomisch hoog zonder dat ik weet of het dan opgelost is..
Kawasaki geeft aan dat de motor uit de garantieperiode is en dat deze niet bij een officiële dealer in onderhoud geweest is. Daarom doen ze niet veel. Ik kan als coulance de kabelboom tegen inkoop krijgen.
Ik heb de motor 11 maanden geleden als occasion bij Motoport Leeuwarden gekocht. Ik neem nog contact op met hun om te kijken voor een non-conformiteit regeling maar om eerlijk te zijn zakt de moed mij een beetje in de schoenen. Een nieuwe motor kan ik nu als student niet betalen, dus moet ik de huidige laten repareren.. echter zijn die kosten ook astronomisch hoog zonder dat ik weet of het dan opgelost is..
Laatst bewerkt: