Het Kleine Tijdelijke MotoGP Catalunya 2011 Topic

Uitgebreide first post is een must!

  • Ja. Opzouten Tijdelijk Topic!

    Stemmen: 0 0,0%
  • Mwa. Zolang er maar een poll is.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Boeieh. WSBK is de shit!

    Stemmen: 2 11,8%
  • Niet echt. Mag wel, hoeft niet.

    Stemmen: 11 64,7%
  • Nee. Al stond er niks in, mij best!

    Stemmen: 4 23,5%

  • Totaal aantal stemmers
    17
wat een mega saaie race, al had je dit kunnen verwachten als stoner eenmaal aan leiding gaat kan hij gewoon een super snelle pace neerzetten, jammer dat pedrosa er niet bij was, ik denk een fitte pedrosa had het Stoner moeilijk gemaakt.
 
Volgende week gelukkig weer echt spannende races tijdens WSBK :P

full
 
okee, klopt, ik ben geen Stoner fan en als Rossi iedereen op 10 sec rijdt heb ik het beter naar mijn zin.
Maar feit blijft dat wedstrijden die Stoner wint per definitie saai zijn in mijn ogen.
Dat komt omdat Stoner vaak maar op 1 manier kan winnen en dat is meteen wegperen bij de start en het gat consolideren, Dani Pedrosa is er ook zo een. Ze zijn gewoon saai, saai, saai, altijd dat vrouwtje van hem die zijn trouwringetje weer terug om zijn vinger schuift na de wedstrijd :r
Daar komt dan nog bij dat in dit geval Lorenzo ook niet echt risico's durft te nemen in de beginfase van de wedstrijd en dan krijg je uiteindelijk een treintje met 1-2-tig sec tussen elke rijder.
Ik bekijk het dan vanuit het oogpunt van de (relatief neutrale) toeschouwer en dan vind ik het gewoon een saaie optocht. Tuurlijk had Rossi ook van dit soort wedstrijden in zijn topjaren, maar dan nog liet Rossi meer spektakel zien. Overigens vond ik dit soort wedstrijden met Rossi aan kop ook niet altijd om over naar huis te schrijven, dan had ik het na een halve wedstrijd vaak ook wel gezien.. Dan zei ik na afloop net zo hard, "wat een saaie race"
Als Stoner een superspannende wedstrijd wint gun ik het hem zeker ook, maar dat is helaas zelden of nooit het geval.

Uiteindelijk is dit natuurlijk ook te danken aan die verschrikkelijke electronica die deze sport uiteindelijk ook de nek om zal draaien. (nu ben ik even heel negatief)

Ik hoop echt dat volgend jaar met de 1000 cc's weer een beetje dat oude gevoel terugkomt en hopelijk leggen ze de electronica ook snel aan banden, gewoon iedereen met dezelfde standaard ECU, klaar...
 
Laatst bewerkt:
okee, klopt, ik ben geen Stoner fan en als Rossi iedereen op 10 sec rijdt heb ik het beter naar mijn zin.
Maar feit blijft dat wedstrijden die Stoner wint per definitie saai zijn in mijn ogen.
Dat komt omdat Stoner vaak maar op 1 manier kan winnen en dat is meteen wegperen bij de start en het gat consolideren, Dani Pedrosa is er ook zo een. Ze zijn gewoon saai, saai, saai, altijd dat vrouwtje van hem die zijn trouwringetje weer terug om zijn vinger schuift na de wedstrijd :r
Daar komt dan nog bij dat in dit geval Lorenzo ook niet echt risico's durft te nemen in de beginfase van de wedstrijd en dan krijg je uiteindelijk een treintje met 1-2-tig sec tussen elke rijder.
Ik bekijk het dan vanuit het oogpunt van de (relatief neutrale) toeschouwer en dan vind ik het gewoon een saaie optocht. Tuurlijk had Rossi ook van dit soort wedstrijden in zijn topjaren, maar dan nog liet Rossi meer spektakel zien. Overigens vond ik dit soort wedstrijden met Rossi aan kop ook niet altijd om over naar huis te schrijven, dan had ik het na een halve wedstrijd vaak ook wel gezien.. Dan zei ik na afloop net zo hard, "wat een saaie race"
Als Stoner een superspannende wedstrijd wint gun ik het hem zeker ook, maar dat is helaas zelden of nooit het geval.

Uiteindelijk is dit natuurlijk ook te danken aan die verschrikkelijke electronica die deze sport uiteindelijk ook de nek om zal draaien. (nu ben ik even heel negatief)

Ik hoop echt dat volgend jaar met de 1000 cc's weer een beetje dat oude gevoel terugkomt en hopelijk leggen ze de electronica ook snel aan banden, gewoon iedereen met dezelfde standaard ECU, klaar...
:^
 
okee, klopt, ik ben geen Stoner fan en als Rossi iedereen op 10 sec rijdt heb ik het beter naar mijn zin.
Maar feit blijft dat wedstrijden die Stoner wint per definitie saai zijn in mijn ogen.
Dat komt omdat Stoner vaak maar op 1 manier kan winnen en dat is meteen wegperen bij de start en het gat consolideren, Dani Pedrosa is er ook zo een. Ze zijn gewoon saai, saai, saai, altijd dat vrouwtje van hem die zijn trouwringetje weer terug om zijn vinger schuift na de wedstrijd :r
Daar komt dan nog bij dat in dit geval Lorenzo ook niet echt risico's durft te nemen in de beginfase van de wedstrijd en dan krijg je uiteindelijk een treintje met 1-2-tig sec tussen elke rijder.
Ik bekijk het dan vanuit het oogpunt van de (relatief neutrale) toeschouwer en dan vind ik het gewoon een saaie optocht. Tuurlijk had Rossi ook van dit soort wedstrijden in zijn topjaren, maar dan nog liet Rossi meer spektakel zien. Overigens vond ik dit soort wedstrijden met Rossi aan kop ook niet altijd om over naar huis te schrijven, dan had ik het na een halve wedstrijd vaak ook wel gezien.. Dan zei ik na afloop net zo hard, "wat een saaie race"
Als Stoner een superspannende wedstrijd wint gun ik het hem zeker ook, maar dat is helaas zelden of nooit het geval.

Uiteindelijk is dit natuurlijk ook te danken aan die verschrikkelijke electronica die deze sport uiteindelijk ook de nek om zal draaien. (nu ben ik even heel negatief)

Ik hoop echt dat volgend jaar met de 1000 cc's weer een beetje dat oude gevoel terugkomt en hopelijk leggen ze de electronica ook snel aan banden, gewoon iedereen met dezelfde standaard ECU, klaar...


Aai em wid sjtoepid!
 
Ik denk dat als er enkel van plaats was gewisseld, de boodschap niet echt was aangekomen. 20 sec. aan zijn broek en ineens P6 komt wel aan. Daarmee geven ze aan dat je best kuip aan kuip mag rijden, maar elkaar wel moet laten leven. Dat betekent dus niet dat je iemand bewust het gras op mag sturen als je de gashendel vol open hebt.

vroeger gebeurde dat ook al ,maar dan hield je wel gewoon je plek

 
Beide races op Miller waren echt niets spannender dan dit vandaag. Voordeel is wel dat je bij WBSK niet van die miemels bij race control hebt zitten.

Dat is waar, maar daar reden iig nog altijd meer dan 13 coureurs :X
 
Echt een geweldige Motogp race :+

Op een gewone circuitdag is er veellllllllllllllllll meer spektakel te zien en te beleven.
 
Laatst bewerkt:
werkelijk waar wat een saaie race. Achterin waren nog wel wat leuke gevechten maar de race begon met Stoner, Lorenzo, Spies, Dovi, Rossi en Simoncelli en zo eindigde vervolgens de race ook.
 
ik zie niet in dat t met 1000cc motoren heel veel anders zal zijn, in de zin van en optocht zoals vandaag.
 
werkelijk waar wat een saaie race. Achterin waren nog wel wat leuke gevechten maar de race begon met Stoner, Lorenzo, Spies, Dovi, Rossi en Simoncelli en zo eindigde vervolgens de race ook.

nja paar kleine verschilletjes tov startopstelling, maar ik snap je punt ;)
 
Volgende week gelukkig weer echt spannende races tijdens WSBK

ja net als Millar park wow
 
Kinders kinders,maakt toch niet uit.
Ik heb een heerlijk motorsportdagje gehad met een leuke 125,een best aardige moto2 en de MotoGP hoef ik alleen maar te zien en te horen en dan vind ik het al geweldig :)

Daarbij deed mijn pupil :') het ook nog bijzonder goed(ik zeg;zet die jongen op een Repsol Honda en ze hebben hun kampioen de komende jaren) :P

sterker nog volgende week:

F1 Montreal
SBK Misano
MotoGP Silverstone.

heerlijk :)

Het rooster van mijn vrouw zegt dat dit een geweldig weekend gaat worden :)
 
toch geen nette move, in de replay is duidelijk te zien dat Zarco z'n motor weer rechtop en zelfs naar links stuurt.. hij drukt Terol er zo af. Stom stom, als ie dat niet had gedaan had hij ook gewonnen, nu verbaasd het me niets als hij zijn overwinning kwijt gaat raken

Je was erg snel met deze wat mij betreft juiste analyse DaChosen1!

Ik heb lang zitten twijfelen wat ik er van vond. Aanvankelijk had Zarco mijn sympathie nadat Terol hem arrogant voor liet gaan. Ook Frank Weeinks' commentaar was erg suggestief tegen de strafbeslissing. De engelse commentatoren idemdito. Maar na uitgebreid de opnames bekeken te hebben kwam ik tot exact deze conclusie. Knap dat jij dit zo snel zag (11:47).
Zarco was duidelijk bezig Terol van de baan te drukken. En dat is niet op, maar over het randje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan