het klote weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

guus

Die hard MF'er
12 feb 2008
483
0
gelderland
:) het is maar k*t weer de chocomel rit van de busa club ook al afgelast
wat een land hier,kunnen maar beter naar zuidafrika of australie emigreren lekker warm en droog zwart asfalt 8-)
 
Het weer zuigt bijna over in NL:

 
Dus de busa club heeft een ritje afgelast vanwege het slechte weer ? Zegt dat wat over die motor of de berijder ervan ? }) Niet zeuren maar rijden ! Wees blij dat er geen meter sneeuw ligt , kan ook gebeuren in Maart .
 
:) het is maar k*t weer de chocomel rit van de busa club ook al afgelast
wat een land hier,kunnen maar beter naar zuidafrika of australie emigreren lekker warm en droog zwart asfalt 8-)


De stoere busarijders zijn bang van een spatje regen, OMG _O- _O- _O-

En dat durft dat hier op het forum bekend te maken _O- _O- _O- _O- _O-

Watjes _O- _O- _O- _O- _O-
 
Volgens mij zitten de 2 reaguurders hierboven ook warm en droog achter de computer ipv stoer te bikkelen op hun stalen ros door de regen...
 
Ja het regent. So what?

Waterdicht textielpak aan en strakjes naar Tilburg (vanuit Deventer).

Gáááán met die fiets!
 
Ik heb gisteren gereden... met redelijk weer....

Bikersfarm bij Buldern....

full


En wat zou de busa-rit boeie...... je mot ook rijden wanneer het jouw uitkomt....


En ik als echte poser alleen met mooi weer rijden....ik word alleen onder de douche nat....
 
Laatst bewerkt:
Há, ik ben net terug van een heerlijk stukje rijden. Het water staat wel in m'n onderbroek maar ik heb wel lol gehad. :Y

Hier en daar nog wat zandmodderpaadjes genomen want met 354km op de teller mag mijn motor niet meer showroom netjes zijn. :+

Ik heb wel weer een uur staan poetsen en de motor staat weer als nieuw in de garage.
:X
 
Dus de busa club heeft een ritje afgelast vanwege het slechte weer ? Zegt dat wat over die motor of de berijder ervan ? }) Niet zeuren maar rijden ! Wees blij dat er geen meter sneeuw ligt , kan ook gebeuren in Maart .

Volgens mij is dat ook een accesoire van bmw? een sneeuwschuiver aan de voorkant v/d bike :P

Ik reed eerder het hele jaar, maar dat was omdat het niet echt anders kon.
Gister en eergister heb ik heerlijk gereden, maar nu laat ik de motor mooi binnenstaan met dit weer.

Niet omdat je niet kan rijden met dit weer maar omdat ik er geen plezier van heb.
Beetje recht op door de bocht en een beetje treuzelen is geen porum, daar heb ik de motor niet voor.

Er moet gewoon gescheurt worden })
Ik geef die busa jongens geen ongelijk :N
 
prima toch die bak regen, spoelt eindelijk al die pekel eens weg, en nu maar hopen dat ze niet nog es gaan strooien.. :X
 
Volgens mij zitten de 2 reaguurders hierboven ook warm en droog achter de computer ipv stoer te bikkelen op hun stalen ros door de regen...

:Y Daarintegen heb ik gisteren wel gereden . En de TS wist ook dat het vandaag zou gaan regenen dus waarom heeft ie gisteren niet gereden . :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan