Het Knee-Down topic ,voor alle tips en trucs Deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Liekt mie goud (is Drents :+ ). We kunnen dan eventueel ook wel een pitbox huren trouwens. Is altijd leuk en als het regent staan we overdekt ;) :+ .

Is een goeie mogelijkheid idd :9

mac rijd trouwens niet als het regent ,hij heeft al eens wat schuif problemen gehad in dat weer zeg maar :$
 
Is een goeie mogelijkheid idd :9

mac rijd trouwens niet als het regent ,hij heeft al eens wat schuif problemen gehad in dat weer zeg maar :$

Met wat voor banden reed je toen ? Ik heb sinds vorig jaar een extra set velgen met regenbanden en dat rijdt echt prima in de regen :} . Ik ben regen rijden daardoor zelfs leuk gaan vinden :o .
 
Met wat voor banden reed je toen ? Ik heb sinds vorig jaar een extra set velgen met regenbanden en dat rijdt echt prima in de regen :} . Ik ben regen rijden daardoor zelfs leuk gaan vinden :o .

Was openbare weg en met MPP2CT's ;)
Als het regend komt de motor zoiezo niet naar buiten :N
Is slecht voor haar :9


Ik wacht wel tot het droog is en warm ,dan pas gummen ;)
 
Laatst bewerkt:
Liekt mie goud (is Drents :+ ). We kunnen dan eventueel ook wel een pitbox huren trouwens. Is altijd leuk en als het regent staan we overdekt ;) :+ .
Ik heb tegenwoordig een rijdende pitbox :Y _O-

:Y

Hopelijk 's middags wel vrij rijden :P
In welke groep? Groep 1 is geen vrij rijden 's middags, groep 2 wel.
Groep 3 en 4 rijden altijd vrij.

Komt nog iemand uit het GSX-R750 topic :P

We kunnen daar zometeen een mini MF meeting houden :+

@Daniel
U is 11 juni aanwezig als begeleider ?
:N Ben geen instructeur bij MSH, ben komend jaar instructeur bij The Race Academy :)

Idd :] . Heb er weer zin in *D .
Ik ook!

Met wat voor banden reed je toen ? Ik heb sinds vorig jaar een extra set velgen met regenbanden en dat rijdt echt prima in de regen :} . Ik ben regen rijden daardoor zelfs leuk gaan vinden :o .
:^ Regenrijden kicks ass 8-)

[me=DanielV] reed 23 september voor 't eerst in de regen met een tijd van 2.12 op Assen[/me] :]
 
In welke groep? Groep 1 is geen vrij rijden 's middags, groep 2 wel.
Groep 3 en 4 rijden altijd vrij.

Great B|

Beginner is natuurlijk weer groep 1 ga ik maar van uit |(

mac zit even de koran en de bijbel achterstevoren op te lezen achter z'n bureau '(
 
Laatst bewerkt:
:^ Regenrijden kicks ass 8-)
[~[url="http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/26/1235637399-880.jpg"]afbeelding~][/url]
[me=DanielV] reed 23 september voor 't eerst in de regen met een tijd van 2.12 op Assen[/me] :]

Regenrijden, dat kun je toch geen regen noemen... eerder nattigheid.. of vocht op de baan.... :+

Persoonlijk ben ik er niet echt fan van, 1x gecrashed in de regen en tijdens de TOMS had ik het water in mijn laars tot aan mijn enkel staan. Nee, doe mij maar zonneschijn!

Wat is er trouwens 11 juni te doen? Ik ben er zelf de 10e voor de ZAC :] Ook 14, 15 en 30 april. 1,2 en 3 mei en daarna waarschijnlijk nog in augustus en september.

Kan niet wachten!

full



PS: Dani, 2:12 in de regen... :}
 
Laatst bewerkt:
Regenrijden, dat kun je toch geen regen noemen... eerder nattigheid.. of vocht op de baan.... :+
Had me een partij gehoost toen :X :Y


Persoonlijk ben ik er niet echt fan van, 1x gecrashed in de regen en tijdens de TOMS had ik het water in mijn laars tot aan mijn enkel staan. Nee, doe mij maar zonneschijn!

Wat is er trouwens 11 juni te doen? Ik ben er zelf de 10e voor de ZAC :] Ook 14, 15 en 30 april. 1,2 en 3 mei en daarna waarschijnlijk nog in augustus en september.

Kan niet wachten!

[afbeelding]
Doe mij ook maar sunshine *D

PS: Dani, 2:12 in de regen... :}
:+
 
Ik heb tegenwoordig een rijdende pitbox :Y _O-In welke groep? Groep 1 is geen vrij rijden 's middags, groep 2 wel.
Groep 3 en 4 rijden altijd vrij.:N Ben geen instructeur bij MSH, ben komend jaar instructeur bij The Race Academy :)Ik ook!:^ Regenrijden kicks ass 8-)
[~[url="http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/26/1235637399-880.jpg"]afbeelding~][/url]
[me=DanielV] reed 23 september voor 't eerst in de regen met een tijd van 2.12 op Assen[/me] :]

Echt een gave foto. Jammer dat Bryan geen foto van mij had gemaakt die dag -O- ;) . Ben wel tot een respectabele tijd gekomen van 2.15,2 in de regen *D . Die regenbanden zijn echt vet :} .
 
Echt een gave foto. Jammer dat Bryan geen foto van mij had gemaakt die dag -O- ;) . Ben wel tot een respectabele tijd gekomen van 2.15,2 in de regen *D . Die regenbanden zijn echt vet :} .
:Y Als het weer een keer regent gaan we voor een 2.00 minuten Wim :]
 
regen zuigt, ik rij op het circuit niet als het regent, maar als ik op post sta verbaas ik me er soms wel over hoe sommige al dan niet op regenbanden voorbij komen knallen.
 
regen zuigt, ik rij op het circuit niet als het regent, maar als ik op post sta verbaas ik me er soms wel over hoe sommige al dan niet op regenbanden voorbij komen knallen.

:^

Mac blijft als het regend wel even mooi aan de kant staan kijken naar de stunten die andere uithalen :Y
na 2 schuivers en een highsider begin je op een gegeven moment wel een keer na te denken over wat je doet O-)

totdat het droog is in ieder geval ,daarna lukt het denken niet meer zo goed om een 1 of andere reden })
 
Nou gister een paar kneesliders gekocht op de beurs, de goedkoopste stukken plastic :+ En vandaag maar eens een poging gedaan om ze kapot te maken, en het begin is er :D

De eerste KD op mijn GS :) nja en de 2e 3e 4e ook :+ net zo lang tot ik de rotonde helemaal rond reed met mijn knie aan de grond :P


voorbandje:
Foto801.jpg


achterbandje, links helemaal rond, rechts nog niet, nog 10mm ofzo
Foto784.jpg


en last but not least O-) mijn slider
Foto800.jpg
 
Nou gister een paar kneesliders gekocht op de beurs, de goedkoopste stukken plastic :+ En vandaag maar eens een poging gedaan om ze kapot te maken, en het begin is er :D

De eerste KD op mijn GS :) nja en de 2e 3e 4e ook :+ net zo lang tot ik de rotonde helemaal rond reed met mijn knie aan de grond :P


voorbandje:
[afbeelding]

achterbandje, links helemaal rond, rechts nog niet, nog 10mm ofzo
[afbeelding]

en last but not least O-) mijn slider
[afbeelding]

Met deze temperaturen...

Ik ging vorige week weer eens een stukje rijden, en jouhoor. Na een redelijk snelle linkerbocht gleed mn achterwieltje gelijk weg bij het uitacceleren. Goed schrikmomentje voor mij in ieder geval :)

Knap dat jij al zo schuin en hard gaat met dit weer.
 
:^

Mac blijft als het regend wel even mooi aan de kant staan kijken naar de stunten die andere uithalen :Y
na 2 schuivers en een highsider begin je op een gegeven moment wel een keer na te denken over wat je doet O-)

totdat het droog is in ieder geval ,daarna lukt het denken niet meer zo goed om een 1 of andere reden })


haha, idd nadat je paar keer op plekken rijdt waar je volgens je eigen planning echt niet wilde komen is de lol er een beetje af he.
Nog leuker op op cpz ij de regen te rijden nadat er paasraces, dtm ofzoiets is geweest, dan ligt er tenminste nat rubber op de plek waar je wilt remmen, best een apart gevoel vond ik dat
 
Met deze temperaturen...

Ik ging vorige week weer eens een stukje rijden, en jouhoor. Na een redelijk snelle linkerbocht gleed mn achterwieltje gelijk weg bij het uitacceleren. Goed schrikmomentje voor mij in ieder geval :)

Knap dat jij al zo schuin en hard gaat met dit weer.
Had m gister ook voor het eerst dit seizoen aan de grond
Was redelijk te doen
S'ochtends had ik het idee dat ie wat gleed maar in de middag ging het best :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan