Het Knee-Down topic, voor alle tips en trucs deel IX

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou wel zonde zijn want zo lang heb ik die er nog niet onder hangen..

maar nu kan ik er in ieder geval rekening mee houden, had nooit een fotootje van mezelf tijdens een kd om te zien wat ik goed dan wel fout doe

Op de straat lijkt mij dit toch de beste houding, omdat dan de handling beter is dan wanneer je helemaal naar binnen gaat hangen zoals dat tegenwoordig op het circuit wordt toegepast door de GP rijders.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat je in Vlijmen woont, dit is ook heel dichtbij:

Google Maps

Ik heb er zelf nooit gereden, maar schijnt ook goed te lukken daar, ziet er alleen niet heel ongevaarlijk uit :P

Verder zijn de meeste op en afritjes rondom DB ideaal.

He daar zit copyright op en is alleen voor mij toegankelijk }).

@Rodyman: een Vlijmenaar *O*. Waar woon je ergens, kunnen we wel eens een rondje doen :] Op de genoemde plek kan je lekker rijden. Vermijd spitsuren dan komt het wel goed.
Bezoek het DB topic eens op industrieterrein de brand. Meer dan voldoende posers aanwezig die de weg wel kennen in omstreken *O*.

Dit is een leuke route met dank aan motorfreak.

Google Maps
 
Laatst bewerkt:
gaan we weer, met die Ogri :W
Haha idd.... En discussieren heeft ook geen zin, want wat ogri zegt is wet en een ander zit per definitie fout, ohw ja en ook al is het niet.... dan toch. :+

Kan Michel-SRAD het beste aanraden om de adviezen van ogri gewoon te negeren, krijg je ook geen discussie. :P
 
Haha idd.... En discussieren heeft ook geen zin, want wat ogri zegt is wet en een ander zit per definitie fout, ohw ja en ook al is het niet.... dan toch. :+

Kan Michel-SRAD het beste aanraden om de adviezen van ogri gewoon te negeren, krijg je ook geen discussie. :P

je moet figuren als ogri ook gewoon geen aandacht geven, daarom reageer ik er ook niet op... moesten jullie ook niet doen :P

is gewoon een pannekoek met aandachtsproblemen, ook wel attention whore genoemd.. :P
 
Haha idd.... En discussieren heeft ook geen zin, want wat ogri zegt is wet en een ander zit per definitie fout, ohw ja en ook al is het niet.... dan toch. :+

Kan Michel-SRAD het beste aanraden om de adviezen van ogri gewoon te negeren, krijg je ook geen discussie. :P

Gelukkig maakt het op het circuit, wat betreft de bochtensnelheid, weinig uit hoe je zit. De op de foto getoonde houding van Michel-SRAD daarentegen laat veel correctie toe op de straat, waar dat veel belangrijker is. Dit is de houding die bv. Kevin Schwantz gebruikte, toen hij op een langzame fiets de strijd aanbond met de grotere teams. Ander voorbeeld is Ron Haslam.
 
je moet figuren als ogri ook gewoon geen aandacht geven, daarom reageer ik er ook niet op... moesten jullie ook niet doen :P

is gewoon een pannekoek met aandachtsproblemen, ook wel attention whore genoemd.. :P

En je zou jezelf heel anders beschrijven?
 
Gelukkig maakt het op het circuit, wat betreft de bochtensnelheid, weinig uit hoe je zit. De op de foto getoonde houding van Michel-SRAD daarentegen laat veel correctie toe op de straat, waar dat veel belangrijker is. Dit is de houding die bv. Kevin Schwantz gebruikte, toen hij op een langzame fiets de strijd aanbond met de grotere teams. Ander voorbeeld is Ron Haslam.
Vent.. Alsjeblieft hou gewoon op... Ik ga hier geen discussie over houden, die is er al lang en breed een keer geweest en verder denk je maar lekker over me wat je denken wil. Ik hoop alleen dat michel-srad je gelul gewoon negeert en advies van bijv. SilenT wel opneemt, dat is de enige reden dat ik hierop reageer.
 
He daar zit copyright op en is alleen voor mij toegankelijk }).

@Rodyman: een Vlijmenaar *O*. Waar woon je ergens, kunnen we wel eens een rondje doen :] Op de genoemde plek kan je lekker rijden. Vermijd spitsuren dan komt het wel goed.
Bezoek het DB topic eens op industrieterrein de brand. Meer dan voldoende posers aanwezig die de weg wel kennen in omstreken *O*.

Dit is een leuke route met dank aan motorfreak.

http://maps.google.nl/maps?f=d&sour...51.668297,5.330772&spn=0.059834,0.154324&z=13
Blijft een lekkere route. Wel oppassen voor de KLPD :')

Gelukkig maakt het op het circuit, wat betreft de bochtensnelheid, weinig uit hoe je zit. De op de foto getoonde houding van Michel-SRAD daarentegen laat veel correctie toe op de straat, waar dat veel belangrijker is. Dit is de houding die bv. Kevin Schwantz gebruikte, toen hij op een langzame fiets de strijd aanbond met de grotere teams. Ander voorbeeld is Ron Haslam.

Hilarisch _O-

Gewoon rechtop blijven zitten is het beste en de motor afschuinen. Voetsteunen ter hoogte van de tank en banden zo rond als een voetbal en gaan met die banaan 8-)
 
Daar gaan we weer.... :P

Hij is denk ik klaar met werken en heeft eindelijk z'n triumph kunnen afbetalen, aangezien zijn ondertitel ook veranderd is.
 
:W
Wat vinden jullie van deze, alleen(even los van de houding want die in inderdaad niet goed op deze foto)

large


Staat dit topic ook gelijk in mijn lijstje erbij *O*
 
Laatst bewerkt:
:W
Wat vinden jullie van deze, alleen(even los van de houding want die in inderdaad niet goed op deze foto)

[afbeelding]

Staat dit topic ook gelijk in mijn lijstje erbij *O*

Jij ook hier :W

Houding maakt niks uit voor de bochtensnelheid en marge dus gewoon gaan zitten hoe je wil man.



:+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan