Het Korte-Termijn-Afspreek-Topic

Roelibaldi

MF veteraan
1 okt 2005
18.750
9
Belgicistan
Hoi MF-ers,

Je kent het misschien wel...je werkt onregelmatig of je hebt een onregelmatig leven en opeens blijk je een paar uurtjes eerder vrij te zijn of je blijkt toch effe de ruimte te hebben om een ritje te maken...dan is het meestal moeilijk om snel iemand te vinden die ook effe wil gaan scheuren?!

Daarom dacht ik aan een Korte-Termijn-Afspreek-Topic....ik ben zelf bijvoorbeeld vanmiddag vanaf een uurtje of 16.00 terug van werk en wil dan wel ff rondcruisen in de omgeving Eindhoven/Hasselt(B)....het lijkt me dus handig, mits mensen gebruik zouden maken van het topic, om dan ook ff te vermelden in welke regio je wil gaan cruisen!!!

Groetjes, Salukes en een fijne dag allemaal :W :] *O*
 
Ik vrees met grote vrezen Roelibaldi, dat Spider ook dit topic om vage redenen zal sluiten. Tenminste, als ze een beetje consequent is.
 
Ik vrees met grote vrezen Roelibaldi, dat Spider ook dit topic om vage redenen zal sluiten. Tenminste, als ze een beetje consequent is.
Je zegt het zelf...om VAGE redenen...maar ben wel benieuwd naar je tekst en uitleg! En dat consequent slaat op het feit dat ze doorgaans graag topics van ondergetekende sluit?!?! }) :+ O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan