Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Die heb ik er niet ingestopt, en is me nooit eerder opgevallen. Onderdeel kost €20, dus die gaan we gewoon bestellen.Die tyrap scheurt zo weer uit , plaatje aluminium erachter lijmen met lijm van Innotec
Blijkbaar kan dit gebeuren door onkunde tijdens onderhoud (dus beunhazen die de skidplate niet goed loshalen), of doordat het afbreekt doordat die boutjes uitsteken en ergens achter blijven hangen. Het enige wat ik zeker weet is dat flush aan de skidplate boutjes een beter idee was geweest, zodat de onderkant gewoon glad zou zijn. Maar goed, daar hebben de aftermarket fabrikanten iets anders over nagedacht, en in ieder geval die van AXP zit niet aan die rubberen gevalletjes vast. Kost wel direct €300, waar zo'n nieuw rubber demper geval €10 kost. Het grootste probleem is dat ding loskrijgen, want je hebt maar 2mm waar je het aan vast kunt pakken met een tang.Wat zou er gebeurd zijn als de bashplate meer solide was geweest of dat dempingrubber niet afgebroken was? Soms is het beter als er wat goedkoops stuk gaat. Demping rubberkost een paar euro, je carterpan kon wel eens iets prijziger zijn.
Sterker nog, ik denk dat het niet eens aan de bashplate te wijden is. Je dempingrubber is afgescheurd. Een dure aftermarket bashplate had daar ook aan gehangen en was die ook afgescheurd.
Is dat kunststof ook niet los te krijgen? Bij de 990 was dat destijds ook iets van €10-€15, voordat geld zou ik dan niet lopen kloten met lijm en alu, wat uiteindelijk ook niet gratis is.
Mijn skidplate hangt niet aan die rubbers.Wat zou er gebeurd zijn als de bashplate meer solide was geweest of dat dempingrubber niet afgebroken was? Soms is het beter als er wat goedkoops stuk gaat. Demping rubberkost een paar euro, je carterpan kon wel eens iets prijziger zijn.
Sterker nog, ik denk dat het niet eens aan de bashplate te wijden is. Je dempingrubber is afgescheurd. Een dure aftermarket bashplate had daar ook aan gehangen en was die ook afgescheurd.
Is dat kunststof ook niet los te krijgen? Bij de 990 was dat destijds ook iets van €10-€15, voordat geld zou ik dan niet lopen kloten met lijm en alu, wat uiteindelijk ook niet gratis is.
Waar hebben ze hem dan aan gehangen?Mijn skidplate hangt niet aan die rubbers.
Slangenklemmen die loszitten komt eel eens voor.Die heb ik er niet ingestopt, en is me nooit eerder opgevallen. Onderdeel kost €20, dus die gaan we gewoon bestellen.
Blijkbaar kan dit gebeuren door onkunde tijdens onderhoud (dus beunhazen die de skidplate niet goed loshalen), of doordat het afbreekt doordat die boutjes uitsteken en ergens achter blijven hangen. Het enige wat ik zeker weet is dat flush aan de skidplate boutjes een beter idee was geweest, zodat de onderkant gewoon glad zou zijn. Maar goed, daar hebben de aftermarket fabrikanten iets anders over nagedacht, en in ieder geval die van AXP zit niet aan die rubberen gevalletjes vast. Kost wel direct €300, waar zo'n nieuw rubber demper geval €10 kost. Het grootste probleem is dat ding loskrijgen, want je hebt maar 2mm waar je het aan vast kunt pakken met een tang.
Die kunststof is iets van €20. Dus totaal €30 aan spul. Valt allemaal wel mee. Morgen even naar de crosszaak om te kijken of zijn die onderdelen kunnen bestellen, dan scheelt dat weer €10 verzendkosten.
Enige jammere is dus dat het ook lijkt alsof koelvloeistof lekt, want elke keer dat ik de motor start of ergens stilsta, lijkt een nieuwe paus gekozen te zijn (witte rook van achter radiator). Als morgen alle verplichtingen gedaan zijn maar eens alles los halen en zoeken waar het dan zou kunnen lekken.
Andere beugels zitten erbij, verbindt met de voetsteunophangingWaar hebben ze hem dan aan gehangen?
Is inderdaad een zeskant/torx wat een stukje uitsteekt. Kijk, het is niet veel, maar genoeg om ongelukkig ergens achter te blijven hangen. Andere boutjes heb ik wel over nagedacht. Eens kijken of die te krijgen zijn in torx 30, zodat alles gewoon met 1 soort sleutel los te krijgen is.Is het niet gewoon omdat alles nat is op de weg en er naast?
Wat voor boutjes steken er uit? Buitenzeskant kon wel eens blijven haken inderdaad. Je zou dit soort er in kunnen draaien. DRESSELHAUS Slotbout vlakke rondkop binnenzeskant 6x20 mm galv.verzinkt, 100 stuks kopen! | HORNBACH
Klopt ja. Heb je toevallig tips om die te controleren? Of moeten dan echt alle kappen en de tank eraf? Ik zag op yt video's mensen klungelen met een hele smalle steeksleutel met alle kappen erop, maar A: die heb ik niet, en B: mijn (on)handigheid gaat dat niet toestaan.Slangenklemmen die loszitten komt eel eens voor.
Ik heb ze allemaal vervangen voor een Samcoset met fatsoenlijke klemmen...
Ik zal thuis van de week wel ff kijken
Het is geen vrijloopkoppeling, hij vervangt zijn huidige platen voor platen van Rekluse.Lijkt je dat fijn, die vrijloop koppeling?
Ik denk het wel. Of Wouter moet zin/tijd hebben om te helpen, maar ik gok dat het tweede een issue zal zijn.Ga je die platen zelf vervangen?
Ik ga voor de TorqDrive. Dus als het goed is zou die alleen sterker en lichter qua pull moeten zijn dan de OEM.Lijkt je dat fijn, die vrijloop koppeling?