Buellbloke
Gedigitaliseerde lul
- 27 jan 2011
- 9.541
- 4.192
De 890 heeft niet alleen een grotere cilinderinhoud, maar ook een aantal motorische aanpassingen t.o.v. de 790 die de betrouwbaarheid en rijbaarheid ten goede komen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Natuurlijk is een enduro makkelijker, maar vergis je niet wat er met een 790/890 allemaal kan als je zelf maar niet al te flauw bent...!Ligt er maar aan wat je onder offroad verstaat ,als dat wat zandpaadjes en tet rijden is , prima! Voor het zwaardere werk een lichtere motor = minder dan 150kg! Let wel , de motor kan erg veel , en is niet topzwaar zoals bijna al het andere , maar het blijft 200+ kg waarmee je rond rijd.
Ik heb er zo een, werkt goed op de Franse offroad wegenHeeft er iemand de standaard handgrepen en het bagagerek achterop vervangen door het KTM powerparts bagagerek? Of een ander leuk alternatief? Kan dat zonder aanpassingen? En zo ja, zou je hier een foto willen posten?
Op internet zie ik alleen foto's van het aluminium rek gemonteerd bovenop het standaard plastic rek.
Update: Heb er inmiddels 1 gevonden van Perun Moto. Mooi spul, wel flink aan de prijs
Ik heb hem al besteld. Hobby's mogen geld kostenIk heb er zo een, werkt goed op de Franse offroad wegen
De standaard handgrepen heb ik er nog wel opzitten.
Kijk hier maar eens om een idee te krijgen van de capaciteiten van de 790/890/T7:heb enkele testritten geboekt (onder andere ook met de tenere700 om toch de vergelijking te maken)
want een standaard 790 op het oog van 2019 (rond de 15k km) maar jammer genoeg is er toen niet gegaan voor de verlengde garantie..
een nieuwe 890 ga ik zoizo niet kopen, beetje te gierig denk ik