Het lekkerste

Het lekkerste is dat als ik met mijn schoonmoeder achterop een ritje maak, en ik kom
thuis en merk dat ze niet meer achterop zit.
 
gewoon een mooi strak leeg stuk asfalt met bochtjes erin aan zien komen

geen fietsers, geen brommobieltjes, geen paardemeug, geen modder, geen slome dromers voor je
 
Hallo Simon,

De weg voor je helemaal vrij, en achter je wat suffe koekblikjes...

3 versnellingen terug, je hoofd in de kuip en vol gas, terwijl je vanuit je rechterooghoek je toerenteller richting het rood ziet schieten...

Geen windgeruis, maar alleen het heerlijke geluid van je Yoshi...

Heerlijk!
 
Hallo Simon,

De weg voor je helemaal vrij, en achter je wat suffe koekblikjes...

3 versnellingen terug, je hoofd in de kuip en vol gas, terwijl je vanuit je rechterooghoek je toerenteller richting het rood ziet schieten...

Geen windgeruis, maar alleen het heerlijke geluid van je Yoshi...

Heerlijk!
GO GO ! dit bedoel ik! HEERLIJK! haha

Oja.. men naam is Simson ipv Simon :)
 
Ik geniet er van als ik vlak voor een bocht, die ik met een rotvaart nader, Elvis en Jezus zie verschijnen, die het teken geven dat ik mag beginnen met remmen :)
 
Hopen dat het geen kutweer is, dan konden ze namelijk wel eens gewoon thuis blijven.
 
Op vakantie in een mooi gebied(eifel, schwarzwald, dolomieten etc). Na het tanken weer op je moto klimmen en weten dat je weer x kilometers te gaan hebt. (liefst met mooi weer en nog en groot dagdeel voor het donker wordt.)
 
Dat als je problemen hebt en op je motor stapt je even alles vergeten bent! Zo van fuck iedereen, ik ben nu even genieten!
 
als je volgas over een "hobbeltje" rijdt en je voorwiel dan van de grond komt :}

stupid.gif

en plat de bocht in terwijl je lekker verzit en vervolgens volgas de bocht uit waarna je vervolgens nog een aantal versnellingen volgas doortrekt.
 
Laatst bewerkt:
Als ik de motor in Amsterdam centrum op de stoep parkeer en bij het weglopen een automobilist z'n portemonee zie legen in een parkeerautomaat .


Of is dat niets lekkers met motorrijden maar gewoon leedvermaak ?
 
Op een heerlijk frisse ochtend waarbij het nog net schemerig is en de zon langzaam langs de horizon tevoorschijn komt.
De wind die rustig en kalm langs waait.
De wegen die stil en verlaten zijn.
Het idee alleen dat ik de hele dag vrij ben.

Dat is mijn heerlijkste gevoel op de motor. ;)
 
Ik geniet er van als ik vlak voor een bocht, die ik met een rotvaart nader, Elvis en Jezus zie verschijnen, die het teken geven dat ik mag beginnen met remmen :)

:')

Maareh, vrijheid, mobiliteit, het gevoel van alleen ik en de motor. Ik kan van het werk dat ik nog te doen heb trippen van de stress, vervolgens opstappen, en ik heb geen tijd meer om erover na te denken en alleen simpele en mooie gedachten vloeien door mijn hoofd. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan