Het lekkerste

simsonleeuw

Die hard MF'er
18 mei 2010
340
2
Wat vinden jullie nu het lekkerste gevoel van het motorrijden? :]

Ikzelf het moment dat je rustig rijd en je ziet dat de weg vrij open ligt en je dan met je rechterhand een rustige draaibeweging maakt die steeds verder gaat. Waarna je binnen 1-2 honderden meters aflegt en je alles langs je hoofd voorbij ziet vliegen. Ahhhh lekker! Wat vinden jullie?
 
Laatst bewerkt:
dat je als het regent niet lekker kunt rijden daarom kut topics gaat openen op mf :')
 
Laatst bewerkt:
Wat vinden jullie nu het lekkerste gevoel van het motorrijden? :]

Ikzelf het moment dat je rustig rijd en je ziet dat de weg vrij open ligt en je dan met je rechterhand een rustige draaibeweging maakt die steeds verder gaat. Waarna je binnen 1-2 honderden meters aflegt en je alles langs je hoofd voorbij ziet vliegen. Ahhhh lekker! Wat vinden jullie?
1-2 wat?

Als ik 'alles' langs mn hoofd voorbij zie vliegen stop ik heel gauw, dan is het niet meer veilig om te rijden.
 
Dit geeft mij wel een lekker gevoel;
http://www.motormeuk.nl/bekijken/3245/filmpje/Lucky-escape.html (Motormeuk Filmpje: Lucky escape)
 
In de late lente na een fris vlaagje en met de zon opnieuw van de partij op de boerebuiten tussen de velden en bossen rijden en de natuur ruiken ....
(de bloemen & planten, niet de vers uitgespoten zwijnestront)
 
Terug
Bovenaan Onderaan