vester86
MF veteraan
touchéNiet langs je voorvork in ieder geval
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
touchéNiet langs je voorvork in ieder geval
dagje werk en 100~150 euro voor nieuwe koplamp +knipperlichten + steun.Hoeveel werk is het nou om een GSF 650 S naar een naked om te bouwen? Is dat veel werk en komen er veel kosten aan te pas of niet? Bvd
bij mij hetzelfde, die monteur zal bandit wel niet zo leuk meer vinden ondertussen
welke zit er bij jou onder eigenlijk?
De foto's:
Achterste bevestiging, niet zo mooi maar het zit. Plan is om het hele voetsteuntje eraf te halen en een steuntje alleen voor de uitlaat te maken.
[afbeelding]
Waar de steun heeft gezeten om de middenbok op te vangen... Ook nog niet mooi, maar het zit aan de binnenkant dus heb er niet zoveel last van (behalve dat ik m'n vinger al opengehaald heb aan het scherpe randje ). Plan is om dit helemaal af te slijpen inclusief laswerk en dan polijsten ofzo. Moet wel mooi kunnen worden toch?
[afbeelding]
Dit bevestigingspunt was de reden dat de achterste bevestiging aan de buitenkant van het steuntje zit. Als ik de linkpipe zo zet dat de demper iets meer naar het midden komt en het achterste steuntje aan de binnenkant past (wat mooier is), zit dit bevestigingspunt ongeveer 45 graden tegen de klok in gedraaid .
[afbeelding]
Filmpje voor t geluid, met dB killer:
Filmpje zonder dB killer:
Ben gewoon een fokking groothandel jonguh! Was het nou de bedoeling dat je winst maakte of verlies? Heb een donker vermoeden dat ik verkeerd ben begonnenik heb ook 1 spiegeltje van luuk
been there, done that
Ik denk dat je dan bij Luuk de meeste kans hebt, maar mooi dat ie lekker rijd! Heb er zelf ook geen moment spijt van gehad, ook met passagier erop rijd die heerlijk stabiel.
Een vriend achterop, even klaverblad gedaan, ging heerlijk. Alleen hij dacht dat die doodging
Alleen het naar voren glijden is en blijft een probleem
Trouwens een mooie bak die Volvo, heb het niet zo op stationwagens, maar deze is toch echt wel strak.
@Joris en luuk, waar hebben jullie die koffers vandaan, want ik vind die bevestiging wel mooier dan die bij de givi zaten. Dus misschien is dat los te bestellen, vandaar
Iets gladder is juist wel relaxed... kun je een beetje sneller verzitten zonder dat gelijk je hele motor gaat wiebelenNaar voren glijden heb je bij mijn motor zo goed als geen last van
Het andere zadel overtrek die ik heb is een stuk stroever dan het origineel. Met het origineel gleed ik alle kanten op met mn textiel pak, met dit overtrek totaal niet
Is zeker los te bestellen... voor Krauser koffers@Joris en luuk, waar hebben jullie die koffers vandaan, want ik vind die bevestiging wel mooier dan die bij de givi zaten. Dus misschien is dat los te bestellen, vandaar
Dan eerst ook even een K&N luchtfilter er in gooien heah, anders zondeMijne gaat 1 augustus iig ff weg om een Dynokitje erin te gooien en af te laten stellen
Het duurt even maar dan heb je ook wat Ik ben bang dat ik niet veel meer heb liggen hier... Kunnen morgen nog even kijken maar vrees dat ik niet veel voor je kan doenJa, er mag eindelijk een mod bij in m'n lijst: GSX750R achterveer.
Dat rijdt een stuk beter zeg!! Lekker stevig, en stabiel in de bochten.
Al wil ik nu toch wel kijken voor andere dogbones, hij staat nu ietsje hoger op z'n poten. Nu kan ik echt nog maar net bij de grond met m'n tenen. Volgens vester zouden 1200-dogbones al veel helpen. Heeft iemand hier ervaring mee en/of nog 1200-dogbones liggen?
kans betsaat wel dat die met 1200 dogbones weer slapper gaat veren, dan ben je nog niet veel verder. denk dat als we de veervoorspanning (dat $*^*(@$ ding) wat terugdraaien dat het dan goed isJa, er mag eindelijk een mod bij in m'n lijst: GSX750R achterveer.
Dat rijdt een stuk beter zeg!! Lekker stevig, en stabiel in de bochten.
Al wil ik nu toch wel kijken voor andere dogbones, hij staat nu ietsje hoger op z'n poten. Nu kan ik echt nog maar net bij de grond met m'n tenen. Volgens vester zouden 1200-dogbones al veel helpen. Heeft iemand hier ervaring mee en/of nog 1200-dogbones liggen?
mdi-onlineIk denk dat je dan bij Luuk de meeste kans hebt, maar mooi dat ie lekker rijd! Heb er zelf ook geen moment spijt van gehad, ook met passagier erop rijd die heerlijk stabiel.
Een vriend achterop, even klaverblad gedaan, ging heerlijk. Alleen hij dacht dat die doodging
Alleen het naar voren glijden is en blijft een probleem
Trouwens een mooie bak die Volvo, heb het niet zo op stationwagens, maar deze is toch echt wel strak.
@Joris en luuk, waar hebben jullie die koffers vandaan, want ik vind die bevestiging wel mooier dan die bij de givi zaten. Dus misschien is dat los te bestellen, vandaar
volgens mij heb ik die onder mijn motor zitten nu.... uitgeboord en welIets gladder is juist wel relaxed... kun je een beetje sneller verzitten zonder dat gelijk je hele motor gaat wiebelen Is zeker los te bestellen... voor Krauser koffers Dan eerst ook even een K&N luchtfilter er in gooien heah, anders zonde Het duurt even maar dan heb je ook wat Ik ben bang dat ik niet veel meer heb liggen hier... Kunnen morgen nog even kijken maar vrees dat ik niet veel voor je kan doen
Dan eerst ook even een K&N luchtfilter er in gooien heah, anders zonde
Nee, heb ik express niet gedaan omdat dit ook geen benzine vaste verf is. Wou dit type zwart en het type goud bestellen en goed spuiten. Dit was/is maar tijdelijk.
Geloof me, de foto was zeer onduidelijk zonder die bewerking . Teveel kleuren op de foto.
Nee, heb ik express niet gedaan omdat dit ook geen benzine vaste verf is. Wou dit type zwart en het type goud bestellen en goed spuiten. Dit was/is maar tijdelijk.
Geloof me, de foto was zeer onduidelijk zonder die bewerking . Teveel kleuren op de foto.