Het machtige Bandit topic deel 27!

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij mij hetzelfde, die monteur zal bandit wel niet zo leuk meer vinden ondertussen :+
welke zit er bij jou onder eigenlijk?

Moehahahaha hij liet zich verbaal niet uit maar zn gezicht sprak boekdelen.. _O- Denk dat ie wel geleerd heeft eerst naar de collector van de bandit te kijken nu _O- _O- _O-

Ik heb een Poppie RVS uitlaat eronder, in het zwart (beetje de carbonlook zeg maar)

Zal zo eens ff foto's posten, ook voor de OP 8-)
 
Voor in de OP:

Bandit 600N 1997

Mods:
- Superpole uitlaat
- Xenonlicht 8000K
- Kleine knippers
- MotoGP-stijl rimstriping
- Kleinere spiegels
- Ariete aluminium handvatten
- Aluminium stuureindjes

"Achievements"
- Android user
- GPS gebruiker
- Taartschep :X
- Wat je zelf nog ziet zet je er maar bij :P

Fotoo:

307uc6o.jpg
 
Laatst bewerkt:
De foto's:

Achterste bevestiging, niet zo mooi maar het zit. Plan is om het hele voetsteuntje eraf te halen en een steuntje alleen voor de uitlaat te maken.
[afbeelding]

Waar de steun heeft gezeten om de middenbok op te vangen... Ook nog niet mooi, maar het zit aan de binnenkant dus heb er niet zoveel last van (behalve dat ik m'n vinger al opengehaald heb aan het scherpe randje B| ). Plan is om dit helemaal af te slijpen inclusief laswerk en dan polijsten ofzo. Moet wel mooi kunnen worden toch?
[afbeelding]

Dit bevestigingspunt was de reden dat de achterste bevestiging aan de buitenkant van het steuntje zit. Als ik de linkpipe zo zet dat de demper iets meer naar het midden komt en het achterste steuntje aan de binnenkant past (wat mooier is), zit dit bevestigingspunt ongeveer 45 graden tegen de klok in gedraaid :/ .
[afbeelding]

Filmpje voor t geluid, met dB killer:

Filmpje zonder dB killer:

Hey Hey,

Heb je er ook zo'n mooie structuur in zitten!?!
En waarom is die grote kuip er nog altijd niet af?

:W
 
Oh ja, m'n RS38's zijn er en ik heb ze er op zitten, nog niet mee gereden, alleen even snel gestart en dat werkte :+ Zal mij benieuwen hoe de afstelling nu is, heb ze even kort open gehad om te kijken maar vond het maar een gek gezicht. Je hebt het gevoel dat je 30 onderdelen mist :+ Zijn tevens niet echt geschikt voor mensen met polsblessures, allejoris wat een veer zit d'rin _O-
 
Ja, er mag eindelijk een mod bij in m'n lijst: GSX750R achterveer.

Dat rijdt een stuk beter zeg!! :] Lekker stevig, en stabiel in de bochten.

Al wil ik nu toch wel kijken voor andere dogbones, hij staat nu ietsje hoger op z'n poten. Nu kan ik echt nog maar net bij de grond met m'n tenen. Volgens vester zouden 1200-dogbones al veel helpen. Heeft iemand hier ervaring mee en/of nog 1200-dogbones liggen?
 
Ik denk dat je dan bij Luuk de meeste kans hebt, maar mooi dat ie lekker rijd! Heb er zelf ook geen moment spijt van gehad, ook met passagier erop rijd die heerlijk stabiel.
Een vriend achterop, even klaverblad gedaan, ging heerlijk. Alleen hij dacht dat die doodging :+
Alleen het naar voren glijden is en blijft een probleem :(

Trouwens een mooie bak die Volvo, heb het niet zo op stationwagens, maar deze is toch echt wel strak.
@Joris en luuk, waar hebben jullie die koffers vandaan, want ik vind die bevestiging wel mooier dan die bij de givi zaten. Dus misschien is dat los te bestellen, vandaar :)
 
Ik denk dat je dan bij Luuk de meeste kans hebt, maar mooi dat ie lekker rijd! Heb er zelf ook geen moment spijt van gehad, ook met passagier erop rijd die heerlijk stabiel.
Een vriend achterop, even klaverblad gedaan, ging heerlijk. Alleen hij dacht dat die doodging :+
Alleen het naar voren glijden is en blijft een probleem :(

Trouwens een mooie bak die Volvo, heb het niet zo op stationwagens, maar deze is toch echt wel strak.
@Joris en luuk, waar hebben jullie die koffers vandaan, want ik vind die bevestiging wel mooier dan die bij de givi zaten. Dus misschien is dat los te bestellen, vandaar :)

Naar voren glijden heb je bij mijn motor zo goed als geen last van *O*

Het andere zadel overtrek die ik heb is een stuk stroever dan het origineel. Met het origineel gleed ik alle kanten op met mn textiel pak, met dit overtrek totaal niet :)
 
Naar voren glijden heb je bij mijn motor zo goed als geen last van *O*

Het andere zadel overtrek die ik heb is een stuk stroever dan het origineel. Met het origineel gleed ik alle kanten op met mn textiel pak, met dit overtrek totaal niet :)
Iets gladder is juist wel relaxed... kun je een beetje sneller verzitten zonder dat gelijk je hele motor gaat wiebelen :)


@Joris en luuk, waar hebben jullie die koffers vandaan, want ik vind die bevestiging wel mooier dan die bij de givi zaten. Dus misschien is dat los te bestellen, vandaar :)
Is zeker los te bestellen... voor Krauser koffers :P


Mijne gaat 1 augustus iig ff weg om een Dynokitje erin te gooien en af te laten stellen :Y
Dan eerst ook even een K&N luchtfilter er in gooien heah, anders zonde :)

Ja, er mag eindelijk een mod bij in m'n lijst: GSX750R achterveer.

Dat rijdt een stuk beter zeg!! :] Lekker stevig, en stabiel in de bochten.

Al wil ik nu toch wel kijken voor andere dogbones, hij staat nu ietsje hoger op z'n poten. Nu kan ik echt nog maar net bij de grond met m'n tenen. Volgens vester zouden 1200-dogbones al veel helpen. Heeft iemand hier ervaring mee en/of nog 1200-dogbones liggen?
Het duurt even maar dan heb je ook wat _O- Ik ben bang dat ik niet veel meer heb liggen hier... Kunnen morgen nog even kijken maar vrees dat ik niet veel voor je kan doen :P
 
Ja, er mag eindelijk een mod bij in m'n lijst: GSX750R achterveer.

Dat rijdt een stuk beter zeg!! :] Lekker stevig, en stabiel in de bochten.

Al wil ik nu toch wel kijken voor andere dogbones, hij staat nu ietsje hoger op z'n poten. Nu kan ik echt nog maar net bij de grond met m'n tenen. Volgens vester zouden 1200-dogbones al veel helpen. Heeft iemand hier ervaring mee en/of nog 1200-dogbones liggen?
kans betsaat wel dat die met 1200 dogbones weer slapper gaat veren, dan ben je nog niet veel verder. denk dat als we de veervoorspanning (dat $*^*(@$ ding) wat terugdraaien dat het dan goed is
 
Ik denk dat je dan bij Luuk de meeste kans hebt, maar mooi dat ie lekker rijd! Heb er zelf ook geen moment spijt van gehad, ook met passagier erop rijd die heerlijk stabiel.
Een vriend achterop, even klaverblad gedaan, ging heerlijk. Alleen hij dacht dat die doodging :+
Alleen het naar voren glijden is en blijft een probleem :(

Trouwens een mooie bak die Volvo, heb het niet zo op stationwagens, maar deze is toch echt wel strak.
@Joris en luuk, waar hebben jullie die koffers vandaan, want ik vind die bevestiging wel mooier dan die bij de givi zaten. Dus misschien is dat los te bestellen, vandaar :)
mdi-online

daar heb je iig de meeste kans voor een mooi rek. onze koffer(s) zijn van Krauser, de K-wing K5. gaat sowieso niet standaard op jouw Givi koffer passen, dus dat wordt een knutselprojectje
 
Iets gladder is juist wel relaxed... kun je een beetje sneller verzitten zonder dat gelijk je hele motor gaat wiebelen :)Is zeker los te bestellen... voor Krauser koffers :PDan eerst ook even een K&N luchtfilter er in gooien heah, anders zonde :)Het duurt even maar dan heb je ook wat _O- Ik ben bang dat ik niet veel meer heb liggen hier... Kunnen morgen nog even kijken maar vrees dat ik niet veel voor je kan doen :P
volgens mij heb ik die onder mijn motor zitten nu.... uitgeboord en wel :+
 
Gisteren me hele achterbrug er uit gehaald. Waarom? Omdat ik meer en meer dingen begon los te maken toen ik de velgen zuiver wou maken.
Direct even getest (magneet op uitlaat) en hij pakte niet, is dus RVS. Direct demper mat-zwart gespoten, veertje mat-zwart, de afstandhouders aan de achteras mat-zwart, bout zelf ook mat-zwart, rubber ketting opvang ding aan de achterbrug eens vet vrij gemaakt, vorige week had ik al een pre-clean beurt gegeven aan het huis rondom voorste tandwiel, daar zat kettingspray 2-3cm dik opgekoekt. Nu verder zuiver gemaakt... Dogbones los gehad en mat-zwart gespoten (wou eerst goud doen maar verf was op :( ).
Tevens een tip, start niet je motor als je koppelingstift er uit ligt. Komt dan een mooi straaltje olie uit (hence the spot under the bike at the picture).
Tot nu toe:
2cx6fbl.jpg


Ohja, en de taartschep is er af!
Achievements:
- GPS gebruiker
- Beunhaas
 
Laatst bewerkt:
Ohja, weet misschien iemand de kleurcode van het goud op de tank bij mij?
Is een GSF600 S uit 1997.
 
Brrrr.. wil je nooit meer van die afschuwelijke bewerkingen uitvoeren op je foto's?! :+

Heb je eerst alles fijn in de primer gezet voor je het matzwart ging spuiten? Zou zonde zijn als na een flinke rit en wat regen de helft af begint te bladeren..
 
Nee, heb ik express niet gedaan omdat dit ook geen benzine vaste verf is. Wou dit type zwart en het type goud bestellen en goed spuiten. Dit was/is maar tijdelijk.

Geloof me, de foto was zeer onduidelijk zonder die bewerking :) . Teveel kleuren op de foto.
 
Nee, heb ik express niet gedaan omdat dit ook geen benzine vaste verf is. Wou dit type zwart en het type goud bestellen en goed spuiten. Dit was/is maar tijdelijk.

Geloof me, de foto was zeer onduidelijk zonder die bewerking :) . Teveel kleuren op de foto.

nou heel veel slechter dan dit kan het moeilijk zijn :+

En Luuk en Joris, bedankt zal eens kijken. Maar ik wou dat rekje natuurlijk wel pas maken voor mn koffer, alleen vind jullie bevestiging mooier en ook steviger/betrouwbaarder.
 
Nee, heb ik express niet gedaan omdat dit ook geen benzine vaste verf is. Wou dit type zwart en het type goud bestellen en goed spuiten. Dit was/is maar tijdelijk.

Geloof me, de foto was zeer onduidelijk zonder die bewerking :) . Teveel kleuren op de foto.

Slechte zaak.. Primen altijd doen en dan de goede lak van bijv. Motip, en dan daarna de blanke lak van Motip die benzinevast is.. Mat spuiten is geen kunst als je dat netjes in lagen opbrengt. Kost wel ff iets meer geld en tijd, maar dan ben je ook in een keer van die kosten af :P

Of je moet idd veel vrije tijd en zin om bij te spuiten hebben :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan