Het machtige Bandit topic - Deel XV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben er weer :W


Tour rit moeten we zeker doen, en karten ook zeker weten... Misschien combineren op 1 dag?

Tour rit doen en dan op het einde ergens wat eten en lekker gaan karten?
Dat zal dan wel tot een aardige tijd in de avond duren, ik weet niet of men daar zin in heeft?

In ieder geval beginnen we dan maar met een lijstje:


Bandit jubileum uitje

Datum Onbekend
Organisator Dutchie
Gebied Noord Holland?
Wat doen? Tour rit, Karten of Tour rit + Karten
Wie gaat er mee?
  • Dutchie - TK - Vrijdag, Zaterdag, Zondag


T = Tour rit
K = Karten


Als je mee wilt, meld dus even wat je wilt doen en ook op welke weekdag je eventueel zou willen doen.


Rit zal dus ergens omgeving noord holland worden, karten zat ik zelf te denken aan Coronel in Huizen...

Tour rit zie ik wel zitten, karten wat minder.
dus...

Corrosion - T - vrijdag, zaterdag, zondag
 
Karazz - K*T - maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag, maandag - ovb
 
Laatst bewerkt:
dutchie mag het vaker doen! :)

dat ziet er wel strak uit *O*

ziten wel hoop namen tussen die zich nooit laten zien he?!

zitten inderdaad nog een aantal tussen... Degenen die wel een foto onderaan hebben maar geen mods die zien we eigenlijk nooit meer, ik denk wel dat ik die foto eruit haal. maakt hem al een stuk korter :P
 
geupdate... staat trouwens ook gelijk in de OP mochten er mensen zijn die geen pagina('s) willen terug bladeren...





Bandit jubileum uitje

Datum Onbekend
Organisator Dutchie
Gebied Noord Holland?
Wat doen? Tour rit, Karten of Tour rit + Karten
Wie gaat er mee?
  • Dutchie - TK - Vrijdag, Zaterdag, Zondag
  • Corrosion - T - Vrijdag, Zaterdag, Zondag
  • Karazz - KaT - alle dagen waarvan maandag 2x - ovb


T = Tour rit
K = Karten


Als je mee wilt, meld dus even wat je wilt doen en ook op welke weekdag je eventueel zou willen doen.
 
ik kies gewoon de nieuwste (aangekondige) bandit. Anders krijgen we weer of het nou het eerste model moet, of het tweede model, of juist het 400 model of...
Ja, want die discussie heb je nu voorkomen _O- _O- _O-


Er was ook vast niet over nagedacht om al 14 topics géén foto in de OP te zetten :+
 
ja maar...
ja maar...

die uitlaat
die knippers
die taartschep

-O- -O-

spiegels? :P


twordt tijd dat ik photoshop maar weer effe opstart, als ik thuis ben. op me werk doe ik het maar effe niet, dat plaatje zoals ie nu is had ik effe snel in me pauze gedaan :+
 
ik heb trouwens ook weer een nieuwe mod list, maar er komt deze week nog wat bij -> duitse levering.

zal ik je wat werk uit handen nemen en maar wachten tot alles erop zit?! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan