• Beste Bezoeker, de mailproblemen zijn opgelost.

het maximale uit een honda

Status
Reageren niet meer mogelijk.
16 aug 2006
21
0
26
nederweert
#1
hoi
ik weet dat dit niet in het MOTOR forum hoort maar ik hoop dat julie er niet zow probleem van maken.

ik heb hier nog een honda mt8 staan voor als hobby ( dit is een duitse brommer met orgineel een 80cc)
ik heb nouw als setup:
110cc autisa
28mm mikuni
schemel 70cc snel uitlaatje
6bak
4kleps adige membraam
orgineele ontsteking.

ik wil het max uit deze mt8 halen.

de setup zal dan worden
110cc autisa max getunt
34mm met kelk
opmaat uitlaat
6bak
6kleps malossi membraam
hpi binne rotor ontsteking
aluminum krukas.

nouw is mijn vraag wil heeft er meer ervaring met een honda mt8. en kan iemand mij vertellen wat het verschil is van een orginele ontsteking en een hpi binne rotor alleen dat die meer toeren kan maken?

groetjes dirk
 
26 feb 2003
2.067
0
34
-
#2
34 mm zou ik niet doen, daar kan je cil waarschijnlijk niet genoeg vacuum voor maken

en ik denk dat een hpi lichter is, zodat 'ie sneller op toeren komt
 
26 feb 2003
2.067
0
34
-
#4
ikzou die 28 houden... zoek eens in het techniet forum, daar is al veel over geschreven, hoeveel toeren verwacht je te gaan draaien?
 
Status
Reageren niet meer mogelijk.