dirk_neijwiert
Rookie
hoi
ik weet dat dit niet in het MOTOR forum hoort maar ik hoop dat julie er niet zow probleem van maken.
ik heb hier nog een honda mt8 staan voor als hobby ( dit is een duitse brommer met orgineel een 80cc)
ik heb nouw als setup:
110cc autisa
28mm mikuni
schemel 70cc snel uitlaatje
6bak
4kleps adige membraam
orgineele ontsteking.
ik wil het max uit deze mt8 halen.
de setup zal dan worden
110cc autisa max getunt
34mm met kelk
opmaat uitlaat
6bak
6kleps malossi membraam
hpi binne rotor ontsteking
aluminum krukas.
nouw is mijn vraag wil heeft er meer ervaring met een honda mt8. en kan iemand mij vertellen wat het verschil is van een orginele ontsteking en een hpi binne rotor alleen dat die meer toeren kan maken?
groetjes dirk
ik weet dat dit niet in het MOTOR forum hoort maar ik hoop dat julie er niet zow probleem van maken.
ik heb hier nog een honda mt8 staan voor als hobby ( dit is een duitse brommer met orgineel een 80cc)
ik heb nouw als setup:
110cc autisa
28mm mikuni
schemel 70cc snel uitlaatje
6bak
4kleps adige membraam
orgineele ontsteking.
ik wil het max uit deze mt8 halen.
de setup zal dan worden
110cc autisa max getunt
34mm met kelk
opmaat uitlaat
6bak
6kleps malossi membraam
hpi binne rotor ontsteking
aluminum krukas.
nouw is mijn vraag wil heeft er meer ervaring met een honda mt8. en kan iemand mij vertellen wat het verschil is van een orginele ontsteking en een hpi binne rotor alleen dat die meer toeren kan maken?
groetjes dirk