Het MF Ducati Multistrada Topic III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iets dat de duitsers niet aandurven: Motociclismo komt binnenkort met een vergelijkende test met de Multi op Sardinie.

Alvast een sfeerplaatje:


www.motociclismo.it

Voor de liefhebbers: ze zijn ook met een vergelijkende test voor de Panigale bezig de komende 2 dagen (helaas wordt er regen verwacht). Plaatjes/filmpjes komen op de site. Test bank run staat er al op.
 
Iets dat de duitsers niet aandurven: Motociclismo komt binnenkort met een vergelijkende test met de Multi op Sardinie.

Alvast een sfeerplaatje:


www.motociclismo.it

Voor de liefhebbers: ze zijn ook met een vergelijkende test voor de Panigale bezig de komende 2 dagen (helaas wordt er regen verwacht). Plaatjes/filmpjes komen op de site. Test bank run staat er al op.


Ziet er erg vermakelijk uit :)
 
Inmiddels weer contact gehad met de dealer.
Aflevering laatste week van April en rijklaar / op kenteken 1e week van Mei.

Als dit inderdaad zo is zou dat wel mooi zijn. Iets meer als 1 maand levertijd.
 
Het schijnt deze maand (april) "Ducati Month" te zijn, waar je bij aanschaf van een Ducati een voucher van 500Euro krijgt om te besteden aan kleding en accessoires en kans maakt op een reis naar Pikes Peak bij aanschaf van een Multistrada.

Hebben diegenen die deze maand hun bike verwachten hier iets van gehoord via de dealer?
 
Het schijnt deze maand (april) "Ducati Month" te zijn, waar je bij aanschaf van een Ducati een voucher van 500Euro krijgt om te besteden aan kleding en accessoires en kans maakt op een reis naar Pikes Peak bij aanschaf van een Multistrada.

Hebben diegenen die deze maand hun bike verwachten hier iets van gehoord via de dealer?
Dus in deze maand ook contract getekend, niet de levering ;)

Zal er wel op neerkomen dat je gewoon minder korting/inruil krijgt en het een sigaar uit eigen doos is , "as usual" O-)
 
Het schijnt deze maand (april) "Ducati Month" te zijn, waar je bij aanschaf van een Ducati een voucher van 500Euro krijgt om te besteden aan kleding en accessoires en kans maakt op een reis naar Pikes Peak bij aanschaf van een Multistrada.

Hebben diegenen die deze maand hun bike verwachten hier iets van gehoord via de dealer?


de ducati dealer die mijn fiets levert aan het service station heeft me dat wel verteld maar mijn service station niet.
Ik ga dat zeker navragen

groet
Fons
 
Dus in deze maand ook contract getekend, niet de levering ;)

Zal er wel op neerkomen dat je gewoon minder korting/inruil krijgt en het een sigaar uit eigen doos is , "as usual" O-)


Inderdaad, ik heb ook zo'n vaag vermoeden.
Ik heb eind maart getekend, dus zal wel naast de pot pi...
Hoe dan ook, er naar vragen staat vrij. Wellicht valt er wat te regelen... :X
 
Het schijnt deze maand (april) "Ducati Month" te zijn, waar je bij aanschaf van een Ducati een voucher van 500Euro krijgt om te besteden aan kleding en accessoires en kans maakt op een reis naar Pikes Peak bij aanschaf van een Multistrada.

Hebben diegenen die deze maand hun bike verwachten hier iets van gehoord via de dealer?


Het is inderdaad de bekende sigaar uit eigen doos.

Heb dan liever gewoon de extra korting / hogere inruil op mijn oude motor.
 
ik heb mijn motor ingeruild op een PANIGALE...levering mei/juni, bij DZ....
.....gewone versie met abs...REDEN moeten ze maar niet van zulke mooie motoren maken...

trouwens de mts is een prima motor hoor,,, en in de toekomst kijk ik wel weer verder....wat jk ga doen....
 
Laatst bewerkt:
ik heb trouwens te kopp een paar binnentassen voor de MTS 1200 TOURING van DUCATI voor 65 euro zijN ze van jou,
 
Laatst bewerkt:
ik heb mijn motor ingeruild op een PANIGALE...levering mei/juni, bij DZ....
.....gewone versie met abs...REDEN moeten ze maar niet van zulke mooie motoren maken...

trouwens de mts is een prima motor hoor,,, en in de toekomst kijk ik wel weer verder....wat jk ga doen....
Gaaf! Gefeliciteerd met de aankoop! :]
 
ik heb mijn motor ingeruild op een PANIGALE...levering mei/juni, bij DZ....
.....gewone versie met abs...REDEN moeten ze maar niet van zulke mooie motoren maken...

trouwens de mts is een prima motor hoor,,, en in de toekomst kijk ik wel weer verder....wat jk ga doen....
Gefeliciteerd dan maar .....

Weten we in ieder geval dat jij niet het volgende Mutistrada topic zal aanmaken .... (hint hint O-) )
 
ik heb trouwens te kopp een paar binnentassen voor de MTS 1200 TOURING van DUCATI voor 65 euro zijN ze van jou,



Was eigenlijk in de veronderstelling dat die bij de koffers zaten ?

Indien dit niet het geval is kan je eens een foto plaatsen ? Allicht heb ik interesse :)
 
Deze week mogen proefrijden op de multistrada. Diep onder de indruk ben ik! Wat een superfiets! Heftig!
Op het moment voel ik me als een kind in een snoepwinkel.. mijn baas gaf aan dat ik een leasemotor mag uitzoeken! Yes!
Ik rij alleen wel rond de 20.000 km per jaar en rij (helaas) ook vaak langere stukken op snelweg. Vandeweek retourtje Breda Hoogezand (totaal 540km) op een dag mogen rijden. Nu doe ik dat nog op m'n comfortabele K1200GT. Ik vraag me wel heel erg af of die multistrada met deze km's wel zo'n verstandige keus is. En dan vooral vanwege de windbeschrming.Op de mstrada die ik reed zat het originele ruitje wat voor een ritje binnendoor prima werkt maar voor een forsere rit op de snelweg (in de winter met 5 a 10 gr vorst) niet echt handig lijkt.
Wie van jullie heeft hier ervaring mee?
Zijn er nog alternatieven? Ik kan hier en daar wel ruitjes vinden die beter lijken te zijn dan de originele maar is er ook een scherm verkrijgbaar die zonder de look van de mstrada om zeep te helpen en goede bescherming geeft?

Voor de (anti) BMWers... Ik ben zeer blij dat ik BMW mag verlaten. De technische betrouwbaarheid waar ze bekend om zouden staan maken ze absoluut niet waar. Na toch een 220.000 BMW km's heb ik het helemaal gehad. (R1100GS, R1200GS en K1200GT)
 
hier zijn de tassen
full
 
Deze week mogen proefrijden op de multistrada. Diep onder de indruk ben ik! Wat een superfiets! Heftig!
Op het moment voel ik me als een kind in een snoepwinkel.. mijn baas gaf aan dat ik een leasemotor mag uitzoeken! Yes!
Ik rij alleen wel rond de 20.000 km per jaar en rij (helaas) ook vaak langere stukken op snelweg. Vandeweek retourtje Breda Hoogezand (totaal 540km) op een dag mogen rijden. Nu doe ik dat nog op m'n comfortabele K1200GT. Ik vraag me wel heel erg af of die multistrada met deze km's wel zo'n verstandige keus is. En dan vooral vanwege de windbeschrming.Op de mstrada die ik reed zat het originele ruitje wat voor een ritje binnendoor prima werkt maar voor een forsere rit op de snelweg (in de winter met 5 a 10 gr vorst) niet echt handig lijkt.
Wie van jullie heeft hier ervaring mee?
Zijn er nog alternatieven? Ik kan hier en daar wel ruitjes vinden die beter lijken te zijn dan de originele maar is er ook een scherm verkrijgbaar die zonder de look van de mstrada om zeep te helpen en goede bescherming geeft?

Voor de (anti) BMWers... Ik ben zeer blij dat ik BMW mag verlaten. De technische betrouwbaarheid waar ze bekend om zouden staan maken ze absoluut niet waar. Na toch een 220.000 BMW km's heb ik het helemaal gehad. (R1100GS, R1200GS en K1200GT)

Gaaf, een MTS leasen. Dat de MTS een km-vreter is, dat is wel bewezen. Een beetje meer windbescherming was wel prettig geweest inderdaad, maar je kan niet alles hebben. Maar om dit nou als doorslaggevende reden te nemen om een motor wel of niet aan te schaffen, dat heb ik dan persoonlijk niet. En 20k per jaar is toch niet zo heel veel...

Neus eens rond op ducati.ms, daar staan legio topics over de ruitjes. Zoveel mensen, zoveel wensen, en klachten. De één vind het meevallen, de ander vindt het erg hinderlijk.

Ik heb zelf sinds kort zogenaamde spacers gekocht, die veranderen de hoek van het ruitje iets. Ik ben nog wat aan het experimenteren ermee, en heb het idee dat wind en turbulentie iets minder is. Het ligt er ook aan hoe lang je bent. Sommige mensen nemen juist een klein formaat ruitje ala Pikes Peak, of een hoog ruitje van MDI.

Succes met je keuze!

www.ducati.ms
 
Laatst bewerkt:
ik heb mijn motor ingeruild op een PANIGALE...levering mei/juni, bij DZ....
.....gewone versie met abs...REDEN moeten ze maar niet van zulke mooie motoren maken...

trouwens de mts is een prima motor hoor,,, en in de toekomst kijk ik wel weer verder....wat jk ga doen....
*O* *O* *O*

leve de economie die rollend gehouden moet worden.



:P


gefeliciteerd ouwe ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan