Het MF Ducati Multistrada Topic IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
bedankt voor je ebay link. Ik heb meteen de LV decat besteld! Deze was nog goedkoper dan bij Bolski, zelfs met verzendkosten. Nu alleen nog proberen het spul te monteren, ben ik toch nog wel wat huiverig voor gezien mijn sleutel ervaring. Is de handleiding ook voor niet techneuten goed te volgen? Wil je deze svp mailen? Zou mooi zijn als je daar ook nog wat stap voor stap pics bij hebt.
Ben erg benieuwd naar je ervaring voor het pas maken van de dbkiller. Dat moet ik ook nog voor elkaar zien te krijgen.
Goed bezig! :Y
 
Bij 2500 posts wordt het topic als 'vol' beschouwd.
Via het 3-hoekje rechts boven kan je de moderator een melding geven.

Succes ;)
Hé Rick, ik zal de traditie graag voort zetten en voor 2013 een nieuw topic aanmaken. Bedankt voor de afgelopen 4 topics. Ik heb ze met veel plezier gelezen en aan deelgenomen. Kom gerust nog eens langs en laat eens wat van je horen.
 
Met respect naar alle 1ste generatie Multistrada rijders zal ik een nieuw topic aanmaken met als topic de Multistrada 1200. De discussies hier lijken zich ook rond de 1200 te manifesteren. Ik hoop jullie allemaal te zien in het nieuwe topic voor 2013. Ik zal zsm een OP (openings post) aanmaken met een foto van alle bij mij bekende actieve leden.
Dit topic zal dan op slot gezet worden door de moderators van MF.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan