Het MF Haarlem Elfsteden Toertocht Topic

Is het nu echt de 10e ?

Dan kunnen wij helaas niet waarschijnlijk, mijn oma viert dan haar verjaardag bij Boonstra met een BBQ :)
 
Weet je al iets Adinda?

Heb mijn vader nog niet gebeld, moet eerst dit topic maar eens doorspitten wie er nu eigenlijk mee gaan. Ben ik alleen nog niet echt aan toe gekomen en vraag me af wie er nu eigenlijk nog willen gaan. Overigens heb ik wel met mijn moeder gesproken, volgens mij was het de bedoeling om zaterdag's de BBQ te doen toch ? Vervelende is dat zij dan sowieso al niet kan, zondag's zou wel kunnen maar weet niet of dat handig is aangezien mensen toch ook weer een beetje optijd thuis willen zijn en al de hele dag op de motor hebben gezeten.

Moet ook zeggen dat het mij eigenlijk zelf niet zo goed uitkomt + dat er nog niks georganiseerd is terwijl het al bijna is. Al weet ik dat dat deels aan mijzelf te wijten is |(
 
@Heleen: We gaan zowiezo naar mijn oma haar verjaardags bbq, maar dat is pas om 18.00uur.
Dus we kunnen eventueel wel mee rijden met de 11stedentocht, en dan rijden we gewoon door naar Peize om verjaardag van oma te vieren en dan savonds weer trug, moet kunnen.

Als Dion dat ook wil natuurlijk :+
 
Laten we een lijstje maken... Ik wil sws en weer er nog een paar...
Iedereen nog even in laten schrijven hier.. Ik maak wel even (op verzoek van Peter) een link op MFH.
 
Is die datum op FB nou definitief of niet? :P

Het gaat inderdaad aankomende zondag door, alleen in een iets andere vorm begrijp ik.

O.a. door afhakers zoals ik :X

Word iets ri. Veluwe, met aansluitend eten in R'dam. Er loopt een PB maar zie dat jij er niet in staat, dus mss ff reageren op bericht op FB ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan