Het MF Hulde topic!!

Starrrr

MF veteraan
13 sep 2003
8.106
13
Groningen
Het werd naar mijn mening tijd dat er eens een MF Hulde Topic kwam. Waarom? Nou omdat ik steeds vaker lees hoe mede-MF'ers elkaar uit de brand helpen. Zowel qua materialen als qua steun!!

Daarom dacht ik dit maar eens op te gaan zetten!!!

Er is natuurlijk wel een aanleiding voor het opstarten van dit topic. Deze aanleiding is........ :} PMPONER :} !!

Na afgelopen weekend mijn Bandit te hebben laten schuiven zag ik het ff niet meer zitten! Zoveel kosten voor zo relatief weinig schade! '(
Maar dan ineens is er :} PMPONER :} , deze had nog een uitlaat liggen (orginele) voor een Bandit. Deze uitlaat ziet er een stuk beter uit als die van mij na zijn schuiver!! En ik mocht hem zo van hem meenemen onder het mom: "mij ligt ie toch in de weg"!!! *D

PMPONER......van mij mag je de komende maand (dan wel niet maanden) in de panorama staan in het artikel "HELD VAN DE MAAND"!!! 8-) Want je hebt me echt uit de brand geholpen!
Echt een toffe actie!!! ;)

Van jou wordt ik.....
119433
 
Laatst bewerkt:
full
full

full
full

Baksteen doet er een schepje bovenop.
full
full

full
full

:} voor iedereen die vandaag deze toerrit mee heeft gereden :}
full
full

full
full





En
full
full
voor al die M-F Crew leden die ACHTER de schermen zo vreselijk hard werken en veel werk verzetten om "ons" forum draaiende te houden.
nee, ik vis niet, ik meen t, Baksteen is een lui varken vergeleken met de Admins en Arcadis enzenz........behalve Sigma, die is minstens net zo lui :P :+
 
(Afbeelding)(Afbeelding)
(Afbeelding)(Afbeelding)
Baksteen doet er een schepje bovenop.
(Afbeelding)(Afbeelding)
(Afbeelding)(Afbeelding)
:} voor iedereen die vandaag deze toerrit mee heeft gereden :}
(Afbeelding)(Afbeelding)
(Afbeelding)(Afbeelding)




En (Afbeelding)(Afbeelding) voor al die M-F Crew leden die ACHTER de schermen zo vreselijk hard werken en veel werk verzetten om "ons" forum draaiende te houden.
nee, ik vis niet, ik meen t, Baksteen is een lui varken vergeleken met de Admins en Arcadis enzenz........behalve Sigma, die is minstens net zo lui :P :+

Damn.....da's een visueel vreemde reply geworden :? :?
 
(Afbeelding)(Afbeelding)
(Afbeelding)(Afbeelding)
Baksteen doet er een schepje bovenop.
(Afbeelding)(Afbeelding)
(Afbeelding)(Afbeelding)
:} voor iedereen die vandaag deze toerrit mee heeft gereden :}
(Afbeelding)(Afbeelding)
(Afbeelding)(Afbeelding)




En (Afbeelding)(Afbeelding) voor al die M-F Crew leden die ACHTER de schermen zo vreselijk hard werken en veel werk verzetten om "ons" forum draaiende te houden.
nee, ik vis niet, ik meen t, Baksteen is een lui varken vergeleken met de Admins en Arcadis enzenz........behalve Sigma, die is minstens net zo lui :P :+

we zullen deze qoute zeker op de juiste plek neerzetten })
 
maarten van den bosc is mijn MF held ;)

Het getuigt toch van lef, moed en doorzettings vermogen om zoiets als die rit voor de kankerstichting te organiseren, zekers als je weet dat ze pa die ziekte heeft ...


Maarten! :}
 
:} :} :} :} :}

Absoluut voor Maarten, ook al was ik er zelf niet bij, maar ook voor de organisatie en fotografen van de Mega Meeting afgelopen zondag!

M91

[me]M91 voelt een MF-er v/d maand verkiezing opkomen...
[/me]


:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan