Het MF Motorweekend editie voorjaar 2007 - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
datumprikker voor de afteraftermeet omgeving zwolle is gemaakt en verstuurd *O*

niet ontvangen ? , dan graag even een berichtje (als mailadres is je mail in je mf-profiel gebruikt)
 
Laatst bewerkt:
Overigens ben ik de eerste laatste weken van Augustus en de eerste weken van september aan het verhuizen en het weekend van de 21ste September hebben we ook al de biertoer. Ga ja dan mee eigenlijk?

gaat de biertour nog door dan ? hoorde er zo weinig over en er moet nog zoveel geregeld worden ... moet nog even aanzien hoe en wat er gaat gebeuren...

zoals je ziet heb ik "net" de datumprikker de deur uit, zo'n beetje iedere weekenddag in september staat erin muv dat bierfeest weekend (omdat dan ook de MM is :X ). Oktober wordt het weer al wat minder B|
 
Ted vermeldt in de datumprikker alleen zijn EIGEN naam met een hoofdletter.
Zou dat te maken hebben dat hij de hoofdorganisator is?
 
Ted vermeldt in de datumprikker alleen zijn EIGEN naam met een hoofdletter.
Zou dat te maken hebben dat hij de hoofdorganisator is?
:Y
:+

tja, mijn naam/inlogcode bestond nog uit de eerste datumprikker waarmee ik inlogde (en dus naam ingegeven was ooit door iemand anders), de rest heb ik met de hand ingevoerd idd zonder hoofdletters....

Zal het niet weer doen ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo de week is weer begonnen. Gisteren lekker getoerd. Beetje klein groepje maar dat mag de pret niet drukken. Opvallend wel dat diegenen die vantevoren het hardst riepen dat het voorgestelde rondje midden/noord nederland te ver was niet meereden. Het is toch wat he.
En te warm....... het is ook nooit goed he! óf het regent óf het is te koud óf te warm..... Ik zou gaan autorijden-met-airco :)

Maar het was leuk en gezellig, de stoofpot bij de abdij was weer lekker :+

Hmzz.. ik voel me toch een beetje aangesproken... vond het nogal wat om idd 250KM af te rijden naar een gebied om daar ff te toeren en wat koffie te drinken en dan weer 250KM terug... (niet iedereen is gewend voor een bak koffie naar Lux te rijden :P)

Ik was die dag er normaal gesproken zeker bijgeweest, 35 graden of niet, is wat zweterig maar boeit me weinig... al was het maar voor de koffie + gezelligheid alleen tja.. het is nu dinsdag inmiddels en mijn poot ligt nog steeds aan diggelen, heb even op die motor gezeten (toch proberen) maar het is gewoon klote.... inmiddels overigens al wel weer aan het werk.

Maargoed, volgende keer route zwollywood, dan drink ik gewoon weer koffie mee (als er niks gebeurd :P)

De bloeduitstortingen zijn nu overigens begonnen, ik kan wel een mooie foto schieten maar die moet ik dan schieten van een dusdanige plek die jullie waarschijnlijk niet willen zien _O- :P
 
datumprikker voor de afteraftermeet omgeving zwolle is gemaakt en verstuurd *O*

niet ontvangen ? , dan graag even een berichtje (als mailadres is je mail in je mf-profiel gebruikt)

Nope.... let ff op de dubbel nn in achternaam en provider eindigd met een q (geen g)

kan er ook niets aan doen

Als tie er vanavond niet is stuur ik jou wel ff een mailtje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan