Het MF Motorweekend editie voorjaar 2007 - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
REGEN ??? ach agge mar lol hebt

FYI de "grijze rivier" op de foto is de weg (vorig jaar tijdens een luxemburg weekendje met het Breda e.o topic) Wat hebben we gelachen :) (scammie weet genoeg schuilplaatsen)

[afbeelding]
_O- , maar liever niet natuurlijk.

Herinnert mij er aan dat ik nog ergens een regenpakkie moet gaan scoren. Ben er al een paar keer achtergekomen dat mijn leren pak na 5 minuten niet meer echt waterdicht is -O-
 
Mwah... KingCoder en/of Bochtenkoning sleuren zo'n zak wel mee :+

Kingcoder :Y

BK moet weer voor de sla zorgen :Y

En aangezien we nu met 5x zo'n grote groep gaan ,wordt het ook 5 kroppen sla :+

REGEN ??? ach agge mar lol hebt

FYI de "grijze rivier" op de foto is de weg (vorig jaar tijdens een luxemburg weekendje met het Breda e.o topic) Wat hebben we gelachen :) (scammie weet genoeg schuilplaatsen)

[afbeelding]

Zo ken ik Luxemburg niet :N

En dat wil ik ook graag zo houden :Y

Ik had tegen iedereen die meeging met de GS-meeting al bij voorhand gezegd dat ze de zonnedansjes ff moesten doen, en toen was het 25 graden :Y

Dus ik zal nu 4/5 deel (25 graden x 80%=20 graden :] )van de meeting-mensen nog ff mailen of ze het zonnedansje nog een paar keer willen uitvoeren voor volgende week én voor over 5 weken *D

Garantie tot aan de deur ;)
 
Laatst bewerkt:
Hee Fred,

Gaat jouw terugrit die je hebt gemaakt door Duitsland? Ik spreek net Scammie en die blijft in Luxembourg. Als jij niet via Duitsland teruggaat hoef ik geen demper mee te nemen :P

Doe me een lol :P
 
Hee Fred,

Gaat jouw terugrit die je hebt gemaakt door Duitsland? Ik spreek net Scammie en die blijft in Luxembourg. Als jij niet via Duitsland teruggaat hoef ik geen demper mee te nemen :P

Doe me een lol :P
He Jor, volgens mij had ie al ergens gezegd dat dat niet het geval was.
Of ben ik nu in de war :?
 
Excuseer, niks gezegd :P

Pilatus we kunnen de dempers thuislaten *O*

*O* scheelt weer wat ruimte -O- ...(zet niet echt zoden aan de dijk, moet eerdaags toch es proberen of het allemaal past....)
...kunnen we genieten van de zware twin sound :9~
 
Dat was King :P

Te weinig koffie op jij :P

Edit: ik heb vanavond weer 45km gefietst zonder crashes *O*
Goed he :P
ah owke :P

Enne niets meer over koffie -O-
Hoop dat ie t morgen weer doet.

Vanavond ook nog gefietst, maar dan op mn motor :P
Wat was t lekker knalluh vanavond op n lege snelweg })
 
ah owke :P

Enne niets meer over koffie -O-
Hoop dat ie t morgen weer doet.

Vanavond ook nog gefietst, maar dan op mn motor :P
Wat was t lekker knalluh vanavond op n lege snelweg })

m'n fiets doet het gelukkig weer (beter zelfs ;)), en heb vanavond ook even geknald :] , maar geen snelweg gezien, alleen heel veel bochten... :9
 
Hee Fred,

Gaat jouw terugrit die je hebt gemaakt door Duitsland? Ik spreek net Scammie en die blijft in Luxembourg. Als jij niet via Duitsland teruggaat hoef ik geen demper mee te nemen :P

Doe me een lol :P
Op jouw speciale verzoek de HELE route weer opnieuw gemaakt, zodat ie niet via Duitsland gaat.

Nee hoor: route gaat niet via Duitsland en Taz heeft gelijk: dat had ik ook al eens eerder grepost. Wel alles lezen, en onthouden, hè?

De heen- en terugreis zijn nu bekend en gaan we volgende week controleren.
Daarna zal er wel wat worden gemaild, mits je mij hebt gemaild voor dat "noodnummerlijstje". Daar vragen we ook naar je mailadres omdat dat nogal eens fout op MF staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan