Het MF Motorweekend editie voorjaar 2007 - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi hoi hoi, had ook nog twee fotootjes kunnen maken:

20070421002.jpg

20070421001.jpg


(en toen hield de camera er mee op ;) )
 
Laatst bewerkt:
Bij deze meld ik mezelf en ChaserBoZ af voor dit weekend.

Dit ivm tentamens en andere vakanties en weekendjes rond die tijd
 
:W mensen, Dré is ook weer terug van zijn 2 verjaardagen dit weekend :Y

Was zo te zien erg gezellig, jammer dat ik verhinderd was -O- , had er graag bij willen zijn.

Maar niet getreurd, over een week of 2 ben ik er bij, ik zal zorgen dat er voor de tijd een andere achterremschijf op zit :Y
 
Ik heb een modje gevraagd om de verkeerde berichten te verwijderen, al gebeurd zo te zien.

Edit: Hier Bochtenkoning :+
[afbeelding]

(click to enlarge)

Gaaf, onbetaalbaar en daar bedoel ik dan niet de prijs van de kolen en sla mee.

BK, d'r ken nog veul meer op, waar is de radijs, wortelen enz.enz.
 
Heej, dat zag er heel gezellig uit afgelopen zaterdag, goed om te horen dat jullie het na de zin hebben gehad.

EN terwijl jullie zaterdag een beetje plezier hebben lopen maken, heb ik me uit de naad gewerkt om een mooie route in elkaar te draaien voor het kampeerweekend.

Maar hij staat er hoor: 250 km onvervalste highlights del Luxemburg, bochten ben ik opgehouden te tellen, zeker 500+ :) Het weer zat 100% mee en de wegen waren voor mij alleen (het kampeerweekend hadden we beter dit weekend kunnen houden, lol)

6499677740f34158c2fecf5158ef5be7


@Zzeep, 48th, solex & gears: de caravan die jullie geboekt hebben heeft een voortent :)) daarin kunnen gemakkelijk 2 personen liggen (wel matrasje/luchtbedje + slaapzakkie meenemen)
 
EN terwijl jullie zaterdag een beetje plezier hebben lopen maken, heb ik me uit de naad gewerkt om een mooie route in elkaar te draaien voor het kampeerweekend.

Maar hij staat er hoor: 250 km onvervalste highlights del Luxemburg, bochten ben ik opgehouden te tellen, zeker 500+ :) Het weer zat 100% mee en de wegen waren voor mij alleen (het kampeerweekend hadden we beter dit weekend kunnen houden, lol)

full


Goed bezig Scammie :Y

Kan niet wachten om te gaan, nog geen 6 weekjes tot het échte weekend *O*
 
@Zzeep, 48th, solex & gears: de caravan die jullie geboekt hebben heeft een voortent :)) daarin kunnen gemakkelijk 2 personen liggen (wel matrasje/luchtbedje + slaapzakkie meenemen)

Nou, da's echt toeval, wilde daar dus morgen naar gaan vragen, of iemand wist wat de mogelijkheden waren, bedankt Scammie (ook voor de bochten *O* )

Moeten 'wij 4' dan maar eens onderling bepraten wie wat mee kan nemen, desnoods iets combineren.

@ZZeep, begrijp dat de boeking dus is gebeurd/gelukt ? Al iets moeten betalen ?? (let me know, please).
 
Nou, da's echt toeval, wilde daar dus morgen naar gaan vragen, of iemand wist wat de mogelijkheden waren, bedankt Scammie (ook voor de bochten *O* )

Moeten 'wij 4' dan maar eens onderling bepraten wie wat mee kan nemen, desnoods iets combineren.

@ZZeep, begrijp dat de boeking dus is gebeurd/gelukt ? Al iets moeten betalen ?? (let me know, please).

Ja, ik heb geboekt en betaald. 85 euro voor de caravan, en we mogen dan gratis een tent er bij opzetten (voor solex/gears) Maar aangezien er een voortent is scheelt dat een tent sjouwen. Wie waar slaapt en wat meeneemt maakt me niet zo veel uit; ik kan wel een slaapzak en luchtbed meenemen. Ik heb er ook geen moeite mee om in de voortent te slapen!
 
Ja, ik heb geboekt en betaald. 85 euro voor de caravan, en we mogen dan gratis een tent er bij opzetten (voor solex/gears) Maar aangezien er een voortent is scheelt dat een tent sjouwen. Wie waar slaapt en wat meeneemt maakt me niet zo veel uit; ik kan wel een slaapzak en luchtbed meenemen. Ik heb er ook geen moeite mee om in de voortent te slapen!

@ZZeep, neem even contact met me op, e-mail in profiel, (hoeft niet direct hoor), kunnen we even verder wat dingen afspreken,(en betalen) buiten forum om. Anders zitten we zo weer aan de 2500 :Y . @Gears heb ik al een 'lijntje' mee, -solex- ??
 
Oh jee, @ Jorizzz zet net z'n computer aan................... krigen we nu zeker 2 pagina's vol met piccies..........




Maar wel leuk :+
 
Heej, dat zag er heel gezellig uit afgelopen zaterdag, goed om te horen dat jullie het na de zin hebben gehad.

EN terwijl jullie zaterdag een beetje plezier hebben lopen maken, heb ik me uit de naad gewerkt om een mooie route in elkaar te draaien voor het kampeerweekend.

Maar hij staat er hoor: 250 km onvervalste highlights del Luxemburg, bochten ben ik opgehouden te tellen, zeker 500+ :) Het weer zat 100% mee en de wegen waren voor mij alleen (het kampeerweekend hadden we beter dit weekend kunnen houden, lol)
Goed bezig Scammie *O*
En ja, wij hebben idd zaterdag veul lol gehad, maar da's wel duidelijk :P
 
Heej, dat zag er heel gezellig uit afgelopen zaterdag, goed om te horen dat jullie het na de zin hebben gehad.

EN terwijl jullie zaterdag een beetje plezier hebben lopen maken, heb ik me uit de naad gewerkt om een mooie route in elkaar te draaien voor het kampeerweekend.

Maar hij staat er hoor: 250 km onvervalste highlights del Luxemburg, bochten ben ik opgehouden te tellen, zeker 500+ :) Het weer zat 100% mee en de wegen waren voor mij alleen (het kampeerweekend hadden we beter dit weekend kunnen houden, lol)

[afbeelding]

@Zzeep, 48th, solex & gears: de caravan die jullie geboekt hebben heeft een voortent :)) daarin kunnen gemakkelijk 2 personen liggen (wel matrasje/luchtbedje + slaapzakkie meenemen)

Goed bezig Scammie *O* *O*

Misschien heb je die gezelligheid gemist maar jij hebt ongetwijfeld heerlijk genoten van de wegen daar, enja... zonder jouw voorbereiding zie ik het al gebeuren dat een sliert van 20 motors regelrecht een vogeltjesmarkt op rijd :+ (kan gezellig zijn maarja.... :P)

Edit: of in King's geval een maisveld _O-
 
Laatst bewerkt:
Oh ik dacht laat ik eens op http://www.bowling-marathon.nl kijken wat Solex en Gears gepresteerd hebben, ze zijn 7e en 10e geworden :) *O*

Hoe lang hebben jullie het volgehouden? (die liggen nu vast op èèn oor... zoals de rest van NL waarschijnlijk....misschien moet ik ook maar eens gaan afbreken...)

Ik lees op de site wel dit: Netto opbrengst tot 21-04-07 om 19:00 uur = € 6100.-- <-- erg netjes *O*

*O*
 
Ohh er staan ook foto's op die website van de bowling marathon :P

Dit is Solex in d'r Bowling outfit *O*
De%20Wakkere%20slaapmutsen.jpg


En hier Gears: *O*
De%20pinbitches.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan