Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros topic deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Buzzin

MF veteraan
1 aug 2007
1.601
0
Alphen aan den Rijn
Deel 10 alweer, ze zijn gewoon onverwoestbaar!

full


*O* *O* Waarom een Hawk/NTV (Revere)? gewoon, omdat het kan. en omdat buikschuivers veel te veel platic meezeulen.
en natuurlijk omdat het rete strakke machientjes zijn *O* *O*

Makkelijk sturende en zeer betrouwbare machientjes die nog pittig van zich kunnen afbijten ook. En uitnodigen voor het nodige tunewerk. heeft u geld over? uitgekeken op uw standaard NT(V)? probeer dan:

- open luchtfilters (Hoogland Kit)
- ontstekingsvervroeger
- open uitlaat
- Dyno kit




Linkje naar deel 1 Het MF NTV650 Revere & NT650V Hawk Topic
Linkje naar deel 2 Hét MF NTV650 / Revere & NT650V Hawk Topic 2
Linkje naar deel 3 Hét MF NTV650 / Revere & NT650V Hawk Topic 3
Linkje naar deel 4 Hét MF NTV650 / Revere & NT650V Hawk Topic 4
Linkje naar deel 5 Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic 5
Linkje naar deel 6 Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic 6
Linkje naar deel 7 Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic 7
Linkje naar deel 8 Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic 8
Linkje naar deel 9 Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic deel 9




Links:

met dank aan Gerben en Pervect

Bestand: http://www.xs4all.nl/~rbergwer/MF/NTV/Manuals/NTV1.rar (Haynes NTV manual (PDF))
Wachtwoord: MFNTV (Hoofdletter gevoelig!)

Bestand: http://www.xs4all.nl/~rbergwer/MF/NTV/Manuals/Hawk1.rar (Hawk blauwdrukken, bedradingsschema & fiches)
Wachtwoord: MFHAWK (Hoofdletter gevoelig!)

Bestand: http://www.xs4all.nl/~rbergwer/MF/NTV/Manuals/Hawk2.rar (Honda Hawk manual (PDF))
Wachtwoord: MFHAWK (Hoofdletter gevoelig!)

Bestand: http://www.xs4all.nl/~rbergwer/MF/NTV/Manuals/NTV2.rar (Verzamel CD NTV); Fiche's, blueprints, Haynes manual, Andere manual, originele Honda manual, diverse andere bestanden + Handige HTML INDEX! (door Buzzin)
Wachtwoord: MFNTV (Hoofdletter gevoelig!)

Scans van een paar mooie artikelen, met dank aan Frendalf:
http://vps.buzzin.nl/NTV/scans/
Hier kun je vinden:
  • Duurtest Honda NTV 650 Revere (uit motor '90)
  • Hawk gt 647 test/een mooi alternatief voor de Revere (motor '89)
  • Hawk eigenbouw racer (motor '97)
  • Hawk vs Duc (kicxstart '96)
  • Het mystery Hawk (motor '03)
  • Introductie Bros (motor '88)
  • Miskend talent (motor '94)
  • NTV (Revere) als dienst motor (motor '89)
  • Rij indruk Hawk GT (moto73 '90)

Filmpje(s):
http://video.google.nl/videoplay?docid=2974829769517795662 (Faux`Honster met cagiva Raptor pijp)




De lijst der NTV (revere) rijders:

Deze was zo out of date dat ik hem maar geschrapt heb. Laten we het er op houden dat er nog best veel NTV en Hawk rijders zijn, waarvan je er hier een aantal regelmatig tegen komt.

Eervolle vermelding: Ertje650 Oprichter Der NTV/Hawk Topique

Vragen, babbels en meningen over de NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros zijn hier uiteraard welkom :+
 
Laatst bewerkt:
De Plaatjes:

Als alle actieve leden effe plaatje van hun fiets en zichzelf (voor de narcisten onder ons) willen posten plak ik die deze post



Ertje650:
Als oprichter van het topic komt ie bovenaan :)
full

full


Boxerluder2:
2003015710658423981rszt2.jpg


Buzzin:
avatar2.jpg


Kirishima:
6972060926_c1367334dc_z.jpg


Remotesunset:
111s32b.jpg


Filgom:
404727_469174046460877_626482293_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
misschien een paar links naar de diverse webshop voor onderdelen.

  1. roukama japparts Roukama Japparts, De complete motor onderdelen webshop
  2. roukama japparts Roukama Motorsloop, alle 2ehands motorfiets onderdelen online, Live voorraad, staat het er niet bij dan hebben wij het misschien de volgende keer!
  3. Boonsta http://www.boonstraparts.nl/ (Gebruikte, tweedehands motoronderdelen - Boonstra Parts)
  4. louis Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit
  5. motozoom http://www.motozoom.nl/ (Motorkleding, helmen en accessoires voor motorfietsen en motorscooters | Motozoom)

met dank aan frendalf

http://www.motorremschijf.nl (www.motorremschijf.nl)
http://www.motorlook.nl/contents/nl/d360.html

http://www.otterparts.nl (www.otterparts.nl) handelt in NTV/Revere delen
http://www.de-motorshop.nl remschijven
http://www.hooglandmotoren.nl/ (Hoogland Motoren Kwadijk is een bedrijf waar veel mogelijk is)
http://www.motoronderdelenlijn.nl/
www.motorgoedkoop.nl
Honda NTV650(RC33)1988> : Roukama Motorsloop, alle 2ehands motorfiets onderdelen online, Live voorraad, staat het er niet bij dan hebben wij het misschien de volgende keer!
David Silver Spares

CMS koppelingskabel origineel:
22870MW6000: Cable Comp.,clutc Honda - buy the 22870-MW6-000 at CMSNL
CMS NTV:
Honda NTV650 parts: order spare parts online at CMSNL

gasschuif rubbers:
http://www.nrp-carbs.co.uk/honda_carburettor_diaphragms.htm
http://www.motorradbay.de

NTV/Hawk tuningprodukten
http://www.hordpower.com/index.php?main_page=index&cPath=1_27&zenid=bcfa5293b95ce92d4a9236cd7fa23206
 
Laatst bewerkt:
Buzzin: je mag me toevoegen aan het Hawk lijstje.
Meeting met 50 hawks, dat zou ik mee willen maken!
 
Zet mij nou eindelijk ook eens ajb in de startpost :j

(sinds 3 juni 2009 NTV onder de kont)
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg: die verouderde lijst ook uit de OP knikkeren. Hoort een overzicht van actieve posters te zijn, geen gedenklijst voor mensen die sinds hun introductie drie jaar geleden niks aan de discussie toegevoegd hebben.
 
Zou mooi zijn om bij de Hawk lijst kleur en bouwjaar te zetten...
'88 tempest grey (CA-model)
 
Zodra ik even iets meer tijd heb ga ik even het laatste topic langs en ga namen neerzetten...dan gaat ook het oude lijstje weg, want het voegt niets toe helaas... vandaar ook de grote omgooi in de start post :)
 
Wil nog iemand mijn verbouwde hawk kopen? of weet hier iemand nog die een super snelle hawk zoekt?

XRV blok + tuning, up side down, vfr a.wiel e.d. alles netjes gemaakt, maar heeft deze winter toch weer buiten moeten staan (wel onder een afdak met motorhoes, maar wordt er niet beter van) met pijn in hart...... wederom maar weer te koop aangeboden. Ik ben er momenteel met twee jonge kinderen een slecht baasje voor.
Kom ook deze zomer te weinig toe aan rijden ivm het supermotarden.

Vaste prijs 2250,-
meer info via pm/ mail.

zie ook oud MF verkoop topic net voor de winter aanbrak.
Honda Hawk RC31 Streetfighter, 746cc met tuning

De bedrading is in de winter nog netjes weggewerkt en er is een extra mito tank bij (met lichte schade) maar geen roest in de tank. Nu ook nog een kompleet mito kuipset er bij om hem eventueel te voorzien tupperware :+
En als extra nog een setje gebruikte pilot power one's.
 
Laatst bewerkt:
Ook ik heb het nieuwe deel gevonden.

Afgelopen weekend een bougie, pijpsleutel gehaald. Hiermee was het een fluitje van een cent :Y Hoeveel tijd ik wel niet in 1 bougie heb gestoken, maar het is gelukt!! Bedankt voor alle hulp.
 
Ben je even lekker een lang weekeind in de Härz aan het sturen zitten we hier ineens op deel 10.

Was overgens weer heerlijk in de Härz. Zelf sneeuw gehad :-( .
 
Ben je even lekker een lang weekeind in de Härz aan het sturen zitten we hier ineens op deel 10.

Was overgens weer heerlijk in de Härz. Zelf sneeuw gehad :-( .

Ik wacht nog even tot hemelvaart. Dan gaan we de Eiffel weer onveilig maken. Dit keer ook op de NTV met dochter achterop. Hopelijk is het dan beter weer!
 
ik heb eigenlijk een vraag. ik had het van het weekend met me vader erover of het synchroniseren van het motorblok van de ntv voordelen oplevert? Nu heeft mijn ntv er last van als je boven de 130 km/h gaat dat je een licht trillingen in de stepjes begint te voelen.
 
ik heb eigenlijk een vraag. ik had het van het weekend met me vader erover of het synchroniseren van het motorblok van de ntv voordelen oplevert? Nu heeft mijn ntv er last van als je boven de 130 km/h gaat dat je een licht trillingen in de stepjes begint te voelen.

Ik ben wel benieuwd hoe je het motorblok wilt synchroniseren. Carbs synchroniseren heb ik wel eens van gehoord... :?
 
Dat is normaal, tussen 5500 - 6000 toeren gaat het blok hinderlijk vibreren. Beetje afhankelijk ook van de wind en of je belading. Oplossing: boven de 6000 blijven.
 
Voor mijn Revere gold dat hij een stuk rustiger liep nadat ik de carbs had gesynchroniseerd....maar ze stonden dan ook best fout. Opzich is het helemaal niet moeilijk, maar je moet even de juiste spullen hebben....
 
Maar dan zou je het stationair vooral ook moeten merken. Maar een synchronisatie kan nooit kwaad natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan