Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze is thuis 1994 NTV650, 59596km op de teller. Èrg strak in de lak, en het blok loopt loepzuiver.
De TCP voorkuip gaat er af, alsook de Givi E45 koffer met rek. Een reeël bod is altijd welkom via pb [afbeelding]
Kuip ziet er niet verkeerd uit moet ik zeggen. Keurige fiets hoor!
Hij moet gemakkelijk een stukkie verder gaan dan 170 , De mijne deed snel een stukkie 185 op de garmin ( dus iets meer op de klok ).
Maar kom maar met de foto's
Nice!Vandaag is de Yoshimura Tri onder de Hawk gegaan, met de collector van defiduc (veel dank daarvoor!)
[afbeelding]
Youtube linkje voor het geluid!
Nice!
Hoe is het geluid bij volgas? Mooi-hard of sorry-buurman-dat-ik-vroeg-weg-moest-vanochtend-hard?
Is het geluid bij volgas 's morgens vroeg bij vertrek relevant dan?
Heerlijk om weer op een NTV650 te stappen. De Deauville is op zich geen verkeerde motor, maar mist toch het speelse van een NTV.
Ergens speelt wel het snode plan om de NTV origineel te laten, gezien zijn goede staat, en de Deauville te strippen en om te bouwen. In de basis is het dezelfde motor, en zou er dus het zelfde mee mogelijk moeten zijn.
Dan heb je ook meteen een dubbele schijf. Voor een ombouwer wel een leuk extraatje toch?
Ik zou toch eerst eens kijken of je tank wel mooi uitkomt wanneer je het plastic er af stript.
Niet elke badkuip ziet er mooi uit als hij gestript is. Ik moet bij de VTR ook nog een mooie oplossing vinden voor de radiateuren aan de zijkant. En het een en ander aan ophangpuntjes wegslijpen.
Dan heb je ook meteen een dubbele schijf. Voor een ombouwer wel een leuk extraatje toch?
Ik zou toch eerst eens kijken of je tank wel mooi uitkomt wanneer je het plastic er af stript.
Niet elke badkuip ziet er mooi uit als hij gestript is. Ik moet bij de VTR ook nog een mooie oplossing vinden voor de radiateuren aan de zijkant. En het een en ander aan ophangpuntjes wegslijpen.
Defi, een mod die ik heb gezien (en misschien zelf ook ga doen later) is om de radiateur onder de buddy te maken... Link
[afbeelding]
[afbeelding]
Defi, een mod die ik heb gezien (en misschien zelf ook ga doen later) is om de radiateur onder de buddy te maken... Link
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt, dat is ook het belangrijkste argument. De lakset is bij de Deauville altijd nog wel wat waard, dus dat is meteen een aanvulling op het ombouwbudget.
De tank ziet er niet uit, maar ik denk dat ook bij de Deauville geldt dat een Monster tank aardig uit zou moeten komen. Feitelijk wordt het dan een Ducati-die-niet-stuk-gaat Honda blok, frame en achterbrug, Monster achterkant, voorkant en tank.
De ultime combinatie dus! Al vind ik het motorblok van de duc ook erg fijn hoor. Dus hou ik er nog altijd een duc naast.
Ja, die heb ik inderdaad een paar keer voorbij zien komen. Echter, ik heb het subframe van de VTR vervangen. Er zit nu een ducati monster subframe met zadel op. Erg weinig ruimte dus!
Ik zal binnenkort de motor eens van de brug af rijden naar buiten en er dan wat foto's van maken. Ik zit er namelijk aan te denken om het hele project aan een liefhebber over te dragen die er wat moois van wil maken. Ik heb voorlopig geen tijd om hem af te bouwen ivm verbouwing huis.
Inderdaad
Uiteindelijk komt er ook wel een Duc, maar voorlopig stop ik al mijn geld in voorraad / promotie / Motorbeurs. Het bedrijf loopt lekker, dus ik moet nu doorpakken en consolideren. Zodra dat gedaan is, komt er z.s.m. een Duc Monster, bij voorkeur een S4R(/S).
Die kant wil ik ook op. Ik heb de basis al. Nu op zoek naar een kenteken/frame. Dan wil ik de 999s ombouwen naar streetfighter/monster.
Cool dat is nog eens een brute ombouw. Geen kenteken op het 999 frame?
Paar kleine aanwinsten voor de NTV [afbeelding]
Oei! Die hendels zijn wel mooi. Dan staat het bijna als een vlag op een strontschip als je die op de originele bevestigingen vastmaakt!