Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros topic deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij moet gemakkelijk een stukkie verder gaan dan 170 :P , De mijne deed snel een stukkie 185 op de garmin ( dus iets meer op de klok ).

Maar kom maar met de foto's ;)
 
Ze is thuis :Y 1994 NTV650, 59596km op de teller. Èrg strak in de lak, en het blok loopt loepzuiver.

De TCP voorkuip gaat er af, alsook de Givi E45 koffer met rek. Een reeël bod is altijd welkom via pb :Y
full
 
Kuip ziet er niet verkeerd uit moet ik zeggen. Keurige fiets hoor!

Thanks :Y heel netjes idd, hij staat nog strak in de lak en is nog kaarsrecht. Ik heb een miniem scheurtje links gevonden (waarschijnlijk een keer tegen een deur gehangen ofzo, want er zitten geen krassen), verder is hij nagenoeg nieuw. Alleen roesten de beugels van TCP altijd, dat heb ik bij mijn twee vorige TCP kuipen ook al gezien...

Ik heb de topkuip en koffer al op Marktplaats staan:

Topkoffer E45 inclusief rek

TCP voorkuip NTV650/Revere
 
Laatst bewerkt:
Hij moet gemakkelijk een stukkie verder gaan dan 170 :P , De mijne deed snel een stukkie 185 op de garmin ( dus iets meer op de klok ).

Maar kom maar met de foto's ;)

Zodra hij weer hier staat zal ik eens wat fatsoenlijke foto's maken.
Hij staat nu bij onze thuisdealer om begrenst te worden.
Daarna geef ik hem nog een oliebeurt (cardanolie, motorolie en oliefilter) en krijgt hij nog een stelling op de voorvorken.

Dan issie klaar om gereden te worden.
 
Nou, ik moet nog een rondje doen morgen, maar ik denk optie 2 :)

Een DBkiller moet er ook echt wel in, hij is nu lekker hard, maar mag wel wat bescheidener. Die killer moet ik nog ergens scoren.
 
Beste mede MF-ers,

Er zit wat laterale speling in het zadel van m'n Hawk GT. Ik heb zelf het idee dat er een onderdeel mist op de Hawk. Vooraan onder het zadel (het deel dat onder de tank schuift) zit een soort plastic haak die logischerwijs ergens in hangt. Waarin eigenlijk? Ik kan op exploded views en microfiches niets vinden. Iemand misschien een foto.....

Verder een superfiets, zeker met een BSM future pijp erop.
 
Heerlijk om weer op een NTV650 te stappen. De Deauville is op zich geen verkeerde motor, maar mist toch het speelse van een NTV.
Ergens speelt wel het snode plan om de NTV origineel te laten, gezien zijn goede staat, en de Deauville te strippen en om te bouwen. In de basis is het dezelfde motor, en zou er dus het zelfde mee mogelijk moeten zijn.
 
Heerlijk om weer op een NTV650 te stappen. De Deauville is op zich geen verkeerde motor, maar mist toch het speelse van een NTV.
Ergens speelt wel het snode plan om de NTV origineel te laten, gezien zijn goede staat, en de Deauville te strippen en om te bouwen. In de basis is het dezelfde motor, en zou er dus het zelfde mee mogelijk moeten zijn.

Dan heb je ook meteen een dubbele schijf. Voor een ombouwer wel een leuk extraatje toch?

Ik zou toch eerst eens kijken of je tank wel mooi uitkomt wanneer je het plastic er af stript.

Niet elke badkuip ziet er mooi uit als hij gestript is. Ik moet bij de VTR ook nog een mooie oplossing vinden voor de radiateuren aan de zijkant. En het een en ander aan ophangpuntjes wegslijpen.
 
Dan heb je ook meteen een dubbele schijf. Voor een ombouwer wel een leuk extraatje toch?

Ik zou toch eerst eens kijken of je tank wel mooi uitkomt wanneer je het plastic er af stript.

Niet elke badkuip ziet er mooi uit als hij gestript is. Ik moet bij de VTR ook nog een mooie oplossing vinden voor de radiateuren aan de zijkant. En het een en ander aan ophangpuntjes wegslijpen.

Defi, een mod die ik heb gezien (en misschien zelf ook ga doen later) is om de radiateur onder de buddy te maken... Link

vtr-vtx-radiator-in-place-530x398.jpg


vtr-air-inlets-for-radiator-530x397.jpg
 
Dan heb je ook meteen een dubbele schijf. Voor een ombouwer wel een leuk extraatje toch?

Ik zou toch eerst eens kijken of je tank wel mooi uitkomt wanneer je het plastic er af stript.

Niet elke badkuip ziet er mooi uit als hij gestript is. Ik moet bij de VTR ook nog een mooie oplossing vinden voor de radiateuren aan de zijkant. En het een en ander aan ophangpuntjes wegslijpen.

Klopt, dat is ook het belangrijkste argument. De lakset is bij de Deauville altijd nog wel wat waard, dus dat is meteen een aanvulling op het ombouwbudget.

De tank ziet er niet uit, maar ik denk dat ook bij de Deauville geldt dat een Monster tank aardig uit zou moeten komen. Feitelijk wordt het dan een Ducati-die-niet-stuk-gaat :+ Honda blok, frame en achterbrug, Monster achterkant, voorkant en tank.
 
Defi, een mod die ik heb gezien (en misschien zelf ook ga doen later) is om de radiateur onder de buddy te maken... Link

[afbeelding]

[afbeelding]

Ja, die heb ik inderdaad een paar keer voorbij zien komen. Echter, ik heb het subframe van de VTR vervangen. Er zit nu een ducati monster subframe met zadel op. Erg weinig ruimte dus!

Ik zal binnenkort de motor eens van de brug af rijden naar buiten en er dan wat foto's van maken. Ik zit er namelijk aan te denken om het hele project aan een liefhebber over te dragen die er wat moois van wil maken. Ik heb voorlopig geen tijd om hem af te bouwen ivm verbouwing huis.
 
Klopt, dat is ook het belangrijkste argument. De lakset is bij de Deauville altijd nog wel wat waard, dus dat is meteen een aanvulling op het ombouwbudget.

De tank ziet er niet uit, maar ik denk dat ook bij de Deauville geldt dat een Monster tank aardig uit zou moeten komen. Feitelijk wordt het dan een Ducati-die-niet-stuk-gaat :+ Honda blok, frame en achterbrug, Monster achterkant, voorkant en tank.

De ultime combinatie dus! Al vind ik het motorblok van de duc ook erg fijn hoor. Dus hou ik er nog altijd een duc naast.
 
De ultime combinatie dus! Al vind ik het motorblok van de duc ook erg fijn hoor. Dus hou ik er nog altijd een duc naast.

Inderdaad ;)

Uiteindelijk komt er ook wel een Duc, maar voorlopig stop ik al mijn geld in voorraad / promotie / Motorbeurs. Het bedrijf loopt lekker, dus ik moet nu doorpakken en consolideren. Zodra dat gedaan is, komt er z.s.m. een Duc Monster, bij voorkeur een S4R(/S).
 
Ja, die heb ik inderdaad een paar keer voorbij zien komen. Echter, ik heb het subframe van de VTR vervangen. Er zit nu een ducati monster subframe met zadel op. Erg weinig ruimte dus!

Ik zal binnenkort de motor eens van de brug af rijden naar buiten en er dan wat foto's van maken. Ik zit er namelijk aan te denken om het hele project aan een liefhebber over te dragen die er wat moois van wil maken. Ik heb voorlopig geen tijd om hem af te bouwen ivm verbouwing huis.

Soms is dat het beste ja :) Die van mij staat hier ook maar te staan eigenlijk, bij gebrek aan een werkplaats/garage/schuur. Maar het komt vanzelf!
 
Inderdaad ;)

Uiteindelijk komt er ook wel een Duc, maar voorlopig stop ik al mijn geld in voorraad / promotie / Motorbeurs. Het bedrijf loopt lekker, dus ik moet nu doorpakken en consolideren. Zodra dat gedaan is, komt er z.s.m. een Duc Monster, bij voorkeur een S4R(/S).

Die kant wil ik ook op. Ik heb de basis al. Nu op zoek naar een kenteken/frame. Dan wil ik de 999s ombouwen naar streetfighter/monster.
 
Oei! Die hendels zijn wel mooi. Dan staat het bijna als een vlag op een strontschip als je die op de originele bevestigingen vastmaakt!

uhu :Y :+

als de NT650V omgebouwd wordt, dan komt er gewoon een setje Brembo's op :+ RCS rechts, en iets fraais links. Matcht mooi met de Brembo remklauwen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan