Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros topic deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

Buzzin

MF veteraan
1 aug 2007
1.601
0
Alphen aan den Rijn
Deel 11 alweer, ze zijn nog steeds onverwoestbaar!

full


*O* *O* Waarom een Hawk/NTV (Revere)? gewoon, omdat het kan. en omdat buikschuivers veel te veel platic meezeulen.
en natuurlijk omdat het rete strakke machientjes zijn *O* *O*

Makkelijk sturende en zeer betrouwbare machientjes die nog pittig van zich kunnen afbijten ook. En uitnodigen voor het nodige tunewerk. heeft u geld over? uitgekeken op uw standaard NT(V)? probeer dan:

- open luchtfilters (Hoogland Kit)
- ontstekingsvervroeger
- open uitlaat
- Dyno kit




Linkje naar deel 1 Het MF NTV650 Revere & NT650V Hawk Topic
Linkje naar deel 2 Hét MF NTV650 / Revere & NT650V Hawk Topic 2
Linkje naar deel 3 Hét MF NTV650 / Revere & NT650V Hawk Topic 3
Linkje naar deel 4 Hét MF NTV650 / Revere & NT650V Hawk Topic 4
Linkje naar deel 5 Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic 5
Linkje naar deel 6 Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic 6
Linkje naar deel 7 Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic 7
Linkje naar deel 8 Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic 8
Linkje naar deel 9 Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic deel 9
Linkje naar deel 10 Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros topic deel 10




Links:

met dank aan Gerben en Pervect

Bestand: Haynes NTV manual (PDF)
Wachtwoord: MFNTV (Hoofdletter gevoelig!)

Bestand: Hawk blauwdrukken, bedradingsschema & fiches
Wachtwoord: MFHAWK (Hoofdletter gevoelig!)

Bestand: Honda Hawk manual (PDF)
Wachtwoord: MFHAWK (Hoofdletter gevoelig!)

Bestand: Verzamel CD NTV; Fiche's, blueprints, Haynes manual, Andere manual, originele Honda manual, diverse andere bestanden + Handige HTML INDEX! (door Buzzin)
Wachtwoord: MFNTV (Hoofdletter gevoelig!)

Scans van een paar mooie artikelen, met dank aan Frendalf:
http://vps.buzzin.nl/NTV/scans/
Hier kun je vinden:
  • Duurtest Honda NTV 650 Revere (uit motor '90)
  • Hawk gt 647 test/een mooi alternatief voor de Revere (motor '89)
  • Hawk eigenbouw racer (motor '97)
  • Hawk vs Duc (kicxstart '96)
  • Het mystery Hawk (motor '03)
  • Introductie Bros (motor '88)
  • Miskend talent (motor '94)
  • NTV (Revere) als dienst motor (motor '89)
  • Rij indruk Hawk GT (moto73 '90)

Filmpje(s):
Faux`Honster met cagiva Raptor pijp




De lijst der NTV (revere) rijders:

Deze was zo out of date dat ik hem maar geschrapt heb. Laten we het er op houden dat er nog best veel NTV en Hawk rijders zijn, waarvan je er hier een aantal regelmatig tegen komt.

Eervolle vermelding: Ertje650 Oprichter Der NTV/Hawk Topique

Vragen, babbels en meningen over de NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros zijn hier uiteraard welkom :+
 
De Plaatjes:

Ertje650:
Als oprichter van het topic komt ie bovenaan :)
full

full


Boxerluder2:
2003015710658423981rszt2.jpg


Buzzin:
avatar2.jpg


Kirishima:
6972060926_c1367334dc_z.jpg


Remotesunset:
111s32b.jpg


guntherrex
IMG_9290_zpsb2686ef8.jpg


defiduc
full

full


eeuwige verbouwing eh Pretpiloot
full


flarrestein
P9220024.jpg


roybatty
full


JBi
L59MEsM.jpg


Hans Stam
bxmi.jpg


SavagePielk
De rode
rood.jpg


De zwarte
zwart.jpg


En de zilver/witte opknapper
ykq5.jpg


legalstar
5ko4.jpg


tankard
DSC_0134_zps829492fb.jpg


Frendalf
full
 
Laatst bewerkt:
mooie fietsen hoor :) Oranje staat em ook goed. Gisteren de nieuwe knippers binnen gekregen... binnenkort dus even de koplamp en de knippers wisselen. Dan gaat het de goede kant op :P
 
vandaag op de beurs een leuk nieuw alternatief gezien voor een Hawk :9~

Yamaha MT-07, superlichte machine, 680cc, 74pk, en V-twin geluid :} en smal!

2014-Yamaha-MT-07-EU-Deep-Armor-Studio-001.jpg
 
Hallo, ik zal ook es een foto erop gooien...ben hier nog niet zo lang.
De motor is een oude bekende op dit forum..

ef1w.jpg


Dit mijn oudje...

kghh.jpg


En gezellig naast elkaar.

bxmi.jpg


Groeten,
Hans
 
vandaag op de beurs een leuk nieuw alternatief gezien voor een Hawk :9~

Yamaha MT-07, superlichte machine, 680cc, 74pk, en V-twin geluid :} en smal!

[afbeelding]
Ziet er leuk uit zeker voor de prijs, mis alleen nog wel een versie waar een topkuip opzit net zoals de Kawasaki ER-6. Maar misschien komt dat nog wel in de toekomst.
 
Ziet er leuk uit zeker voor de prijs, mis alleen nog wel een versie waar een topkuip opzit net zoals de Kawasaki ER-6. Maar misschien komt dat nog wel in de toekomst.

denk dat er net als de ER-6 een hele rits motoren uit komt (tourversie, allroad versie alá Versys etc)

ga er denk ik wel een keer op proefrijden, lijkt me leuk :Y

van het voorjaar ook ingeschreven voor een proefrit op de Monster 1200 S :9~ }) daar ben ik helemaal benieuwd naar })
 
denk dat er net als de ER-6 een hele rits motoren uit komt (tourversie, allroad versie alá Versys etc)

ga er denk ik wel een keer op proefrijden, lijkt me leuk :Y

van het voorjaar ook ingeschreven voor een proefrit op de Monster 1200 S :9~ }) daar ben ik helemaal benieuwd naar })

Ff de revieuw gelezen. Veelbelovend. Ben wel benieuwd en denk dat ik ook eens ga proefrijden.

Wat die monster betreft is denk ik geen goed idee voor mij....de laatste keer dat ik op een monster ging proefrijden, stond hij een week later in de huiskamer..... :+
 
ja, dat is hier ook wel de rem tegen impulsaankopen!

Ik beleef gelukkig genoeg plezier aan de ombouw van de 999 naar street.
full
 
denk dat er net als de ER-6 een hele rits motoren uit komt (tourversie, allroad versie alá Versys etc)

ga er denk ik wel een keer op proefrijden, lijkt me leuk :Y
Als ze er een soort van mini Super Ténéré van maken zou dat heel mooi zijn. Gewoon 17 inch banden en straatvering en het uiterlijk van een Super Ténéré. Vind de straat adventures zoals de Honda CB500x/NC700x en Kawasaki Versys niet echt mooie motoren. :9
 
Laatst bewerkt:
Hallo!
Ik zal mij ook hier eens melden. Eind vorig jaar heb ik ook een NTV gekocht voor het woon-werk verkeer. Ter vervanging van mijn Diversion 600.

Voor 800 euro met wat pekelaanslag, koffers en een verse accu.
Starten voor een proefritje ging ook niet zomaar, cabs waren vervuild dus die zijn ook schoon gemaakt op de aankoopkosten. Kappenset is zoals die van JBi.

Ondertussen al helemaal na gekeken. Aantal dingen vervangen of voorzien van een nieuw kleurtje. Iridium bougies, ander stuurtje, achterbrug/cardan van kleur voorzien etc.

Er moeten nog een paar dingen gebeuren en dan is die klaar voor op de weg. Uitlaat vervangen, knipperlichten, buddy vorm veranderen en nog wat spul. Eind maart moet die klaar zijn.

Fotootje voor in de op dan maar:

 
Laatst bewerkt:
Hallo!
Ik zal mij ook hier eens melden. Eind vorig jaar heb ik ook een NTV gekocht voor het woon-werk verkeer. Ter vervanging van mijn Diversion 600.

Voor 800 euro met wat pekelaanslag, koffers en een verse accu.
Starten voor een proefritje ging ook niet zomaar, cabs waren vervuild dus die zijn ook schoon gemaakt op de aankoopkosten. Kappenset is zoals die van JBi.

Ondertussen al helemaal na gekeken. Aantal dingen vervangen of voorzien van een nieuw kleurtje. Iridium bougies, ander stuurtje, achterbrug/cardan van kleur voorzien etc.

Er moeten nog een paar dingen gebeuren en dan is die klaar voor op de weg. Uitlaat vervangen, knipperlichten, buddy vorm veranderen en nog wat spul. Eind maart moet die klaar zijn.

Fotootje voor in de op dan maar:

[~[url="http://img513.imageshack.us/img513/9175/5ko4.jpg"]afbeelding~][/URL]

Welkom! :W

Motor ziet er al goed uit! :)
 
Is er hier ook iemand die een NTV tank op een Hawk heeft?
Ben benieuwd of dit goed past en hoe het staat,dus als iemand een foto daarvan heeft zie ik die graag!
Als ik het goed begrijp zijn die tanks ook wat groter,dus minder aan de pomp staan.
Moet nu om de 100 mijl tanken,dus om de 2- 3 dagen moet ik weer knalsap hebben..wordt een beetje vervelend...
 
Is er hier ook iemand die een NTV tank op een Hawk heeft?
Ben benieuwd of dit goed past en hoe het staat,dus als iemand een foto daarvan heeft zie ik die graag!
Als ik het goed begrijp zijn die tanks ook wat groter,dus minder aan de pomp staan.
Moet nu om de 100 mijl tanken,dus om de 2- 3 dagen moet ik weer knalsap hebben..wordt een beetje vervelend...

Hans,
Bekijk even mijn eerder geplaatste foto's en dan met name de grijze. Dat is een Hawk met NTV tank. Kun je zien hoe het staat.

Groet,
Dennis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan