Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros topic deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wist niet dat dat bestond zo'n gelijkrichter die even wacht tot de motor loopt.
dat is dus weer modernere techniek.
Gelukkig start NTV zeer vlot, na twee slagen rond (warm of koud).
De accu gaat nu alweer 6 jaar mee...
 
Heb net de nieuwe afrekening van de wegenbelasting binnen; die is gestegen van 72,- in 2010 naar 120,- nu. De jaarkorting is intussen afgeschaft :(

Gelukkig valt de verzekering wel weer mee: 37,99 (incl. bonus/maluskorting) bij Unive
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet hoe jij je motor hebt verzekerd maar ik ben niet meer dan 4 euro kwijt voor een wa verzekering :?

Ik denk dat hij het over een jaarpremie heeft....Als jij voor 4 euro per jaar je brommer kan verzekeren wil ik weten waar! dan stap ik per direct over.
 
Het kan dus bij Unive zelfs nog iets goedkoper want ik heb met 58% nog niet eens de maximale No-claimkorting van 75% ;)
 
Ik doe het ook nog hoor... kom alleen niet meer zo vaak op het forum, maar het haakje gaat nog prima! Net weer 1100 km door de bochtige Eifel gecrost... Ik ga wel iets modificeren deze winter, dus als iemand nog wat info heeft over een NTV tank en een superbike stuurtje met losse klemmen... graag! Voor de oplettende kijker, Ja, mijn Hiperform uitlaat is er tijdelijk onderuit... Dit met het oog op de strengere bromsnorren in duitsland...

full
 
Laatst bewerkt:
Ik doe het ook nog hoor... kom alleen niet meer zo vaak op het forum, maar het haakje gaat nog prima! Net weer 1100 km door de bochtige Eifel gecrost... Ik ga wel iets modificeren deze winter, dus als iemand nog wat info heeft over een NTV tank en een superbike stuurtje met losse klemmen... graag! Voor de oplettende kijker, Ja, mijn Hiperform uitlaat is er tijdelijk onderuit... Dit met het oog op de strengere bromsnorren in duitsland...

[afbeelding]

Hij staat er netjes bij :Y
 
is die deuk-resistent? :)

nog een paar daagjes en dan mag de hawk op zandvoort laten zien of ie S1000RR's bij kan houden _O-
 
Hallo ,iemand nog interesse in een NTV?
Staat al meer dan een jaar bij mijn dochter in Hengelo ov in de schuur en wordt niet meer mee gereden,
Motor loopt,maar zal wel even goed afgesteld moeten-gepoetst
worden vanwege de stilstand etc.
Zo mee nemen voor 300 euro,dus geen gezeur etc.
Honda is van 1993 en heeft ca 47000 km gereden
full
 
Iemand voorbeelden of ervaringen met een klein en niet spuuglelijk ruitje voor op onze hawkjes? Na 1200 km (naar-door-de Eifel) dacht ik op de snelweg toch.. hmmmm... een ruitje kan misschien geen kwaad. Ik kwam o.a. deze tegen:

MRA.SPS.jpg


Iemand nog andere goeie suggesties? ik heb namelijk clip-ons en weet niet of ik deze er zo op ga krijgen...
 
Laatst bewerkt:
Was ik ook over na aan het denken. Was zelf aan de Puig Naked aan het denken in het blauw. Ik heb ook een blauwe hawk. Wil wel eerst eens zien hoe het uitziet op de motor. Als iemand tips heeft zijn die bij mij ook welkom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan