Wai_So_Dim
Die hard MF'er
Mijn ntv is juist puur voor de winter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe knijpen ze zo'n NTV eigenlijk af naar 35KW?goedemorgen,
even mezelf voorstellen!
ik ben Max, 21 jaar en ben bezig met het behalen van me motorrijbewijs!
alles is er al zelfs de motor een NTV 650 uit 1996. gaat nog wel teruggevoerd worden naar 35kw i.v.m. a2 rijbewijs.
leer al aardig wat over de motor sinds ik het forum begin te lezen. ik hoop uiteindelijk het onderhoud zelf ook uit te kunnen voeren.
foto volgt!
Hoe knijpen ze zo'n NTV eigenlijk af naar 35KW?
Leuke ntv, wat betreft dat terug voeren zou ik eerst eens op een testbank zetten wellicht zit he al op 35kw of eronder.
Weet ook niet hoe rdw meet verder met de 35kw want standaard zit die immers al op 37kw dus aan het wiel zal je beduidend lager dan 35kw komen.
Heb er helaas niet naar gevraagd bij de keurmeester want we hadden wel erover dat die net boven a2 zat.
Verder succes met je rijbewijs de ntv is in ieder geval een hele leuke stuurders brommer en zeker niet onderpowered vind ik zelf.
Al is mijne zo goed als verkocht
Mooie Hawk Michiel!
Afgelopen Pinksteren lekker in de bossen geragd in de Ardennen... beetje te heftig misschien want uitlaat ging wat losser zitten met gevolg heftige trillingen in frame en herrie..
Bleek bij nader onderzoek de montageflens van de voorste uitlaatbocht bijna totaal weggerot te zijn...natuurlijk later thuis in de voorraad gekeken..niet te vinden!
Daarom heeft er nog iemand zo'n uitlaatflensje liggen ter verkoop of weggeef
Wel 190 op de teller.Ik vraag me iets af. Hoe hard hoort eem NTV te lopen?
Met het vorige blok heb ik wel 180 gelopen, nu krijg ik m niet echt voorbij de 140-145 (6000rpm in 5e versnelling). Na de blokwissel ook een nieuwe demper erop (officieel van een Hawk). Kan dat nog veel invloed hebben? Oude demper was zo rot dat t bijna een open pijp was gok ik zo.
Net compressie gemeten, die is 12bar. Olieverbruik ook 0, dus blok lijkt me op zich wel in orde.
Meestal werden de carbs of gashendel begrensd. Uitlaat moet wel aardig dicht zitten voor zo'n begrenzing (wat me sterk lijkt gezien het niet gezond is).ik weet het niet hoor maar heeft het niet te maken met dat er een geknepen versie ik geloof 25 kw van de ntv is en de gewone ?
en dat deze uitlaat van een geknepen versie is.
Loopt hij soepel over het gehele toerengebied?Heb met het andere blok (en oude uitlaat) wel eens 180 gereden, dus daarom vind ik t ook zo'n groot verschil.
Gisteren 20min op de A12 gas vol open gehad en niet harder dan 140-145