Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Deze opmerking snap ik niet zo goed...Je kunt weinig zo makkelijk afstellen aan de buitenkant van de carbs bij de NTV
Dacht even aan mijn schakelbrommer, NTV zit volgens mij alleen een stationair schroef op. Zit liever ook niet aan carburateurs zolang ze goed werken, alleen bij de NTV heb ik een keer vacuüm membraan vervangen.Deze opmerking snap ik niet zo goed...
Haalde met mijn NTV probleemloos 180 met topkoffer, had dan wel zo'n kek kuipje erop zitten.Nee helemaal geen vreemd gedrag verder. Vanavond ook nog ff wezen rijden, zonder topkoffer met moeite 160, al wel meer in de richting. Zowel in 4 als 5 met moeite 160.
Trekt verder prima door in alle versnellingen tot bijna in t rood. Voelt m nergens inhouden of ook maar iets wat daar op lijkt.
Zal van de week als de topkoffer er weer op zit nog eens zien, of die nu echt zoveel uitmaakt.
En dan nog hoort ie eigenlijk 180+ te lopen
Heyyy m'n oude fietsie! Leuk man! Ziet er goed uit!De Hawk leeft weer
Brembo Goldline rempomp gemonteerd
CNC Racing 12ml remvloeistof reservoir gemonteerd (link)
ABM Superbike kit (GSX-R1000) gemonteerd
CNC Racing risers (link)
CNC Racing fatbar (link)
CNC Racing handvatset (link)
Honda Shadow VT600C gaskabels gemonteerd (nodig voor de extra lengte)
Honda Transalp koppelingskabel
L4 (H4) lamp geplaatst
Vers gespoten tank en zitje gemonteerd
Nu alleen een steun maken voor het dashboard, bar-end spiegels monteren en de kabels fatsoeren
Verstopping carburatie zal iig niet door stilstand komen. Er wordt 6 of 7 dagen per week op gereden. Ga binnenkort alles nog eens nalopenIk vermoed toch dat het caburatiesysteem niet correct is , misschien wel vervuiling op je sproeiers door goedkope benzine ? en je luchtinlaat kanaal en filterschoon? hij heeft natuurlijk wel behoefte aan een goed doorstroming.
ik heb zo`n 8 jaar ervaring met een Revere, en met m`n vrouw achterop haalde hij met gemak 170 km.
Je bedoelt ipv het stuur met clipons? Er is ook een NTV met bar stuur. Dus die kroonplaat gebruiken lijkt me t makkelijkst. Heb die nog wel ergens liggen misschien. De bar niet, kroonplaat misschien wel. Alleen dan passen je revere tellers ook niet meer.Goedemiddag mede NTV-eigenaren,
Ik heb een vraagje mbt de kroonplaat van de Revere. Misschien een domme vraag maar is die qua afstanden en vorkdiameter het zelfde als die van een Deaville 650? Ik zou namelijk graag een bar op mijn Revere willen.
Alvast bedankt voor het reageren.
Origineel zitten op die van mij van die aluminium handvatten geschroefd, dus geen clipons maar met drie inbussen in de kroonplaat geschroefd. Maar als er ook een kroonplaat voor een bar stuur voor de NTV is dan moet dat wel passen neem ik aan. Voor de tellers heb ik al wat kleiners, dus dat is geen punt.Je bedoelt ipv het stuur met clipons? Er is ook een NTV met bar stuur. Dus die kroonplaat gebruiken lijkt me t makkelijkst. Heb die nog wel ergens liggen misschien. De bar niet, kroonplaat misschien wel. Alleen dan passen je revere tellers ook niet meer.
Ja klopt inderdaad. Ik zag al dat de Deaville 650 een kroonplaat voor een bar stuur heeft dus ik vroeg me af of de hart tot hart afstanden het zelfde zijn. De voorvork heb ik daar ook van voor de dubbele schijven.Je hebt nu een stuur zoals de 2e foto in deze post denk ik? Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12
Die kroonplaat voor een bar bestaat zeker, weet iemand hier welke jaren die geleverd is op de NTV?
Yes, de 1993-1996 NTV650 zonder Revere aanduiding (er zit nog wat overlap in verkoop in 1993 en 1997)Je hebt nu een stuur zoals de 2e foto in deze post denk ik? Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12
Die kroonplaat voor een bar bestaat zeker, weet iemand hier welke jaren die geleverd is op de NTV?