Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Iedereen succes gewenst met de probleempjes. Komt vast goed.
Vorige week mijn Hawk weer eens gestart na de winter, 3 keer proberen was genoeg.
Maar ik heb gemakkelijk praten. Ik zorg er al 28 jaar goed voor. Plaatje van gisteren:

Honda hawk 26-03-2020.jpg
 
Lees hier nog altijd mee als ex NTV en Hawk rijder. Nu zoek ik voor een vriend van mij een achterrem pomp voor een NTV.
Moet werkend zijn (die van hem bouwt geen druk meer op), uiterlijke staat is niet zo van belang. Dan kan hij iig weer "veilig" rijden.
 
Lees hier nog altijd mee als ex NTV en Hawk rijder. Nu zoek ik voor een vriend van mij een achterrem pomp voor een NTV.
Moet werkend zijn (die van hem bouwt geen druk meer op), uiterlijke staat is niet zo van belang. Dan kan hij iig weer "veilig" rijden.

Goed om weer van je te horen, ik heb gisteren je oude Hawk nog gezien bij Defi.

Ik heb net een hele NTV gedemonteerd, waaronder een werkende achterrempomp met carbonlook stalen remleiding en achterremklauw: ≥ Onderdelen Honda NTV650 / Revere 1988-1997 - Onderdelen | Honda - Marktplaats.nl
 
Goed om weer van je te horen, ik heb gisteren je oude Hawk nog gezien bij Defi.

Ik heb net een hele NTV gedemonteerd, waaronder een werkende achterrempomp met carbonlook stalen remleiding en achterremklauw: ≥ Onderdelen Honda NTV650 / Revere 1988-1997 - Onderdelen | Honda - Marktplaats.nl

Hij zoekt enkel de rempomp (klauw en leiding zijn nog goed). Is ook een oud brikkie dus zoek iets voor een appel of ei 8-) wat vraag je voor enkel de rempomp?

Is er al iets gedaan met mijn oude Hawk? loopt het blok al weer?
 
Hij zoekt enkel de rempomp (klauw en leiding zijn nog goed). Is ook een oud brikkie dus zoek iets voor een appel of ei 8-) wat vraag je voor enkel de rempomp?

Is er al iets gedaan met mijn oude Hawk? loopt het blok al weer?

Check, ik heb deze er als set op staan, dus iets minder appel-en-ei :)
Helaas, degene die ik heb liggen is vastgerot.

Nog niet, Defi komt daar ook steeds niet aan toe. Mooi project, maar nog geen rijdend geheel.
 
Check, ik heb deze er als set op staan, dus iets minder appel-en-ei :)
Helaas, degene die ik heb liggen is vastgerot.

Nog niet, Defi komt daar ook steeds niet aan toe. Mooi project, maar nog geen rijdend geheel.

Helaas maar mogelijk heeft iemand anders op het forum nog een losse achterrem pomp liggen??

Jammer dat Defi er niet aan toe komt. Benieuwd naar hoe hij het blok gaat ervaren. Is zo'n groot verschil met een normaal Hawk blok :Y
 
Helaas maar mogelijk heeft iemand anders op het forum nog een losse achterrem pomp liggen??

Jammer dat Defi er niet aan toe komt. Benieuwd naar hoe hij het blok gaat ervaren. Is zo'n groot verschil met een normaal Hawk blok :Y
Nu ben ik wel benieuwd, wat voor blok is dit?
 
Dennis en jij zij toch altijd bezig :t. wat het ook is.
NTV, Hawk of Duc.
Ik zag op je site wel een mooie koppeling staan voor m'n Duc
Die laatst geplaatste Hawk stond een jaar of wat terug op de MFMM.
 
mijn oude liefde:t daar zit wat bloed zweet, tranen (en wat maandsalarissen in).Jammer dat ik hem ook nooit echt goed en af heb kunnen maken. De draadboom en tank moesten echt wel anders..... Mocht ik de loterij winnen dan koop ik hem graag weer terug. Dit de motor die ik zelf als langste gehad en gereden heb.
 
Helaas maar mogelijk heeft iemand anders op het forum nog een losse achterrem pomp liggen??

Jammer dat Defi er niet aan toe komt. Benieuwd naar hoe hij het blok gaat ervaren. Is zo'n groot verschil met een normaal Hawk blok :Y
Als ik je vriend was zou ik toch maar voor die complete set gaan,9 van de 10 keer is een pomp die open ergens gelegen heeft naar
de eeuwige jachtvelden.
 
Als ik je vriend was zou ik toch maar voor die complete set gaan,9 van de 10 keer is een pomp die open ergens gelegen heeft naar
de eeuwige jachtvelden.

Daar heb je wel een punt. Zal het er nog eens over hebben en kijken wat er uberhaupt beschikbaar is. Wie weet is er niet eens een keuze om een losse pomp te kopen.
 
Daar heb je wel een punt. Zal het er nog eens over hebben en kijken wat er uberhaupt beschikbaar is. Wie weet is er niet eens een keuze om een losse pomp te kopen.
Is die oude pomp niet te reviseren?
Of ff bij Boonstra op de site kijken,staan diverse pompjes te koop,oa,
 
Laatst bewerkt:
Dennis en jij zij toch altijd bezig :t. wat het ook is.
NTV, Hawk of Duc.
Ik zag op je site wel een mooie koppeling staan voor m'n Duc
Die laatst geplaatste Hawk stond een jaar of wat terug op de MFMM.

Haha ja, zeker! Ik heb dinsdag weer een Hawk bij Dennis opgehaald _O- nu nog bepalen wat ik er mee ga doen...

Yes! Hij was ook snel weg, veel sneller dan ik verwacht had. Gaat nu in een dik opgebouwde 1098, dus daar komen nog wel wat foto's van voorbij.

Die Hawk zal op zijn laatst in 2014 op de MFMM zijn geweest haha, ik heb hem in 2014 bij JvD opgehaald en daarna heeft hij helaas niet meer gereden.

Ik kwam de specs van het blok nog tegen:
Stage 3 nokkenassen: Hotcams stage 3, (race)
Nieuwe slepers, klepveren.
Kleppen opnieuw ingeslepen
Zuigers aan bovenzijde gepolijst
Nieuwe zuigerveren
Koppen gevlakt (compressie is nu tegen de 1:11)
Koppen bewerkt (flowen)
Carburateur kit (hoogland tuning geplaatst)
Carburateurs bewerkt
Nieuwe nokkenasketting geplaatst
Nokkenas tandwielen opengeslepen voor perfecte timing
Sterkere koppelingsveren gemonteerd
Draaiarm van de koppeling op het blok paar mm verlengd om lichter te koppelen

Resultaat op de testbank 71 pk en 72 nm
 
  • Leuk
Waarderingen: KvM
Terug
Bovenaan Onderaan