Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Thanks!

Yes, heel apart... :+ daardoor krijg ik hem ook niet goed verkocht, dus hij wordt 'saai zwart', maar met een twist; Metallic Amber Black, dus bruin/rood verkleurend in de zon:
MetallicAmberBlack.jpg
Ziet er goed uit !
 
Thanks!

De rest wordt mooi oranje en groen:
- Metallic groen voor de Hawk 750
Javagruen.jpg


- Metallic orange voor Nighthawk 700:
AcuraOrangedetail.jpg
Die metallic groen is Nice, houd je het frame alu ?
Die van mij moet ook gespoten worden maar weet nog niet goed wat ik ga doen.
Heb 3 ideeën, groen rood of Audi grijs
 

Bijlagen

  • 20201106_114207.jpg
    20201106_114207.jpg
    99,4 KB · Weergaven: 7
Die metallic groen is Nice, houd je het frame alu ?
Die van mij moet ook gespoten worden maar weet nog niet goed wat ik ga doen.
Heb 3 ideeën, groen rood of Audi grijs
Yes, zeker. Ik vind het (zilverkleurige) frame juist een van de dingen waar de Hawk aan te herkennen is, en het is een van de dingen die maakt dat de Hawk zo ver op zijn tijd vooruitliep, zeker in zijn segment. Die mag dus mooi blijven opvallen.

Audi grijs met fluor gele wielen ;) dat wordt alleen een beetje MT07-stijl:
c44190bf-7b71-42dd-9b17-609538fdfef3.png
 
nardo grijs heb ik nu op de hawk, ik vind het wel mooi

dacht al dat ik de AT van Defi herkende, gefeliciteerd met de aankoop!
 
Ja tof , ben ook fan van die serie, maar hou het voorlopig ff alleen bij de stripboeken..en misschien ooit het cafe bezoeken, als dat nog bestaat en als ik het adres nog ergens kan vinden 8-)
 
Vandaag een setje verwarmde handvatten, en een nieuwe thermostaat gemonteerd. Erg blij met de handvatten... geen lomp schakelkastje maar een discreet knopje in het handvat en een meer-kleurig led'je voor indicatie van de 4 beschikbare standen. Werkt perfect! Omdat de boel toch los moest meteen maar even de carburateurs synchroon gesteld. Loopt ie weer als een zonnetje 8-)
 

Bijlagen

  • 20201108_164022.jpg
    20201108_164022.jpg
    818,8 KB · Weergaven: 8
  • 20201122_140447.jpg
    20201122_140447.jpg
    803 KB · Weergaven: 9
  • 20201122_143237.jpg
    20201122_143237.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 9
Vandaag een setje verwarmde handvatten, en een nieuwe thermostaat gemonteerd. Erg blij met de handvatten... geen lomp schakelkastje maar een discreet knopje in het handvat en een meer-kleurig led'je voor indicatie van de 4 beschikbare standen. Werkt perfect! Omdat de boel toch los moest meteen maar even de carburateurs synchroon gesteld. Loopt ie weer als een zonnetje 8-)
Netjes! Lekker bezig, en een heel mooi setje 8-)
 
Dat is zeker een mooi setje, hoef je je half bevroren handen niet extra van het stuur te halen met schakelaar zo in handvat*D
Afgelopen weekend nog de rechter handkap aangepast en bevestigd aan de Deauville remhendel..zo blijft de rechterhand ook beetje droog en windvrij, wat ook prima gaat met de handvatverwarming..
 
Is er iemand hier die eventueel mijn Honda ntv 650 uit 1993 wil ? Eerst even peilen.. Heb al 2 bedrijven gevraagt, maar krijg geen bericht verder. Ik hoef er de hoofdprijs ook niet voor te hebben.

Ik had/heb eigenlijk geen zin in dat gedoe met particulier verkopen. I.v.m dat de meeste toch proefrit willen doen en ik heb geen zin dat de motor straks niet meer terug komt, en of met schade.
 
Heb je al iets nieuws gekocht?
Ik heb de honda crf250L uit 2019 gekocht ja. En ik zie niet in dat ik 2 motoren ook echt ga rijden. Je hebt altijd een voorkeur.. :Y En, enduro is altijd al een ding geweest bij mij.

De honda NTV is een ondzettend goede motor en ik ga hem/haar wel missen. Maar het is een goede motor en het is zonde als het stil staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan