tis dat ik al een project heb staan...
defi?
defi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn NTV start momenteel niet en ik zit eraan te denken hem voor paar tientjes van de hand te doen aan een klusser in de trant van 'loop of sloop'. Geen tijd en kennis om daar in te duiken.
Accu zal na de winter wel leeg zijn, startknop indrukken gaf ie een tik, daarna brandde acculampje niet meer. Sleutel omdraaien, opnieuw proberen zelfde, weer een tik, dan niks en lampje op dashboard uit.
Moet nog even advertentie in elkaar jassen maar toevallig hier interesse in?
Laatst gelopen in augustus 2017, staat in Utrecht, ooit omgebouwd door een MF-er.
Heeft een Africa twin voorvork, eigenbouw voorspatbord, aangepaste zelfbouw kont (electronica weggewerkt onder het zadel, mede reden waarom ik er niet aan begin qua klussen), superbike stuur, open uitlaat met aardige roffel/knallen bij gas los.
Banden (weet ik) en slijtagen onderdelen (denk ik) zijn aan vervanging toe en ik verwacht een aardig vastzittende schroeven + creatieve zelfbouw aanpassingen festijn.
In betere tijden:
[afbeelding]
Mijn NTV start momenteel niet en ik zit eraan te denken hem voor paar tientjes van de hand te doen aan een klusser in de trant van 'loop of sloop'.....
Ik heb je een pm gestuurd
Idem, gisterochtend
Dan was je me voor... Ik pas gisteravond.
Accu zit nog wel prik in maar hij geeft alleen een tik en dan brandt lampje niet meer.Geen auto(accu) en startkabels in de buurt?
Dat is die gepimpte streetfighter NTV toch?Eventueel interesses in mijn NTV? Ik moet die echt eerst klaar wil ik er weer iets bij zetten namelijk.
Dat is die gepimpte streetfighter NTV toch?
Cool ding maar volgende motor moet wat comfortabeler voor vriendinlief zijn (die vond de NTV nogal afzien achterop) & wat meer pit op de snelweg hebben (de A12 vond ik dan weer afzien).
Zat meer richting VFR 800/850 te denken.
Accu zit nog wel prik in maar hij geeft alleen een tik en dan brandt lampje niet meer.
Denk dat hij ergens kortsluiting maakt en aangezien het allemaal kluswerk is onder het zadel om onder klein zadeltje alles weg te werken zie ik het niet meer zitten om me daar met 2 linke handen in te verdiepen.
Accu aanduwen en beetje met kabels frotten dan gaat startlampje weer aan maar zelfde probleem.
Wat een hoop interesse, zat het voor me uit te schuiven om van ding af te komen... Dat had ik net zo goed in oktober kunnen doen
Maar goed, zodra RDW de nieuwe tenaamstellingscode opstuurt, ga ik in volgorde van reactie na wie hem nog wil, dus overschrijven & schorsen zal wel moeten. Geen behoefte om kenteken te houden oid.
Eventueel interesses in mijn NTV? Ik moet die echt eerst kwijt wil ik er weer iets bij zetten namelijk.
haha, het is maar wat je streetfighter noemt. Nee, die van de foto's hiervoor. Het is nog steeds een normale NTV alleen met wat sportiever stuur. Die kun je zo vervangen door een hoger stuur waardoor je nog comfortabeler zit.
VFR is niet per definitie comfortabeler. ALs passagier zit je het meest comfortabel als je rechtop kunt zitten. Op een VFR zit je snel voorover. Vooral als je niet al te lange armen hebt. Dus de passagier moet dan meeleunen. Dat is voor de langere ritten niet echt fijn zitten. Tenminste dat is mijn ervaring, waardoor ik nu een Transalp ben gaan rijden.
Heeft er iemand ervaring met het aanbrengen van een geschakelde stroomvoorziening voor een navigatiesysteem aan een NTV650? Bij het contactslot, de koplamp of de benzinepomp (goed beschut tegen regenwater)? De bijgeleverde kabel is plm 1m lang en er zit een geintegreerde trafo in de kabel. Plaatje hier.
Wat lijkt jullie de eenvoudigste optie?
Ik heb 't vermoeden dat mij remschijven tegen de grens aan zitten. Er zit best een rand op namelijk. Ik moet 't nog even precies opmeten, maar welke minimum maat mag ik aanhouden? Gaat om een revere uit 1992.
Heeft iemand toevallig een set schijven (voor en achter) liggen?
Daarnaast zijn de knippers achter ene beetje lam (motor keer omgevallen en bochtje om schutting te krap genomen (en ze steken meer uit doordat ze op kofferrek gemonteerd zijn).
Iemand een set originele liggen?
graag pb!
ja, nieuw zullen ze nog wel te krijgen zijn ja... maar ik zoek meer 2e hands ongebruikt. Maargoed, eerst maar eens een goede meting doen.
Iemand trouwens ook tips voor een meer comfortabele zit? Na een uurtje rijden krijg ik toch altijd pijn in mijn achterwerk... een schapenvel erover vind ik geen gezicht (en lijkt mij een soort natte spons).
Waarschijnlijk een te zacht zadel,dat kan verstevigd worden zodat hij weer wat comfortabeler is.