Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

JBi

MF veteraan
24 jan 2012
2.654
0
Nederland
Iemand nog interesse in originele Hawk voorveren? Bij geen interesse gaan ze de kliko in.

De Hawk GT heb ik inmiddels verkocht, zelfs met nog een beetje winst. :9 Eerste keer op MP praktisch geen reacties en bij de tweede keer stroomde de inbox over. Zal de Hawk wel missen maar er komt hopelijk binnenkort weer een andere Honda van dat tijdperk voor in de plaats. :)

defiduc

MF veteraan
20 feb 2004
3.508
0
46
Oudkarspel
Kwartje valt nu pas, jij bedoelde natuurlijk: NTV heeft een cardan, wat maakt dat het om een Hawk GT moet gaan...
:+

Ik heb goed nieuws en minder goed nieuws....

Ja, ik heb de boutjes die je zoekt...en ze zitten helaas in een complete achterbrug die ik nog had liggen. Nu kan ik de boutjes wel los weg doen, maar dan is eigenlijk de brug niet meer compleet. Mocht je interesse hebben in een complete brug dan kan dat natuurlijk wel :P

Voor 50 euro gaat hij weg. foto hier neer zetten is me te veel werk. Dan even via de app.

10 apr 2012
182
0
Wieres (JT) alu tandwiel voor de GThawk - niet in NL te krijgen...
vond deze uiteindelijk bij kettenmax, scheelt een 1/2 kilo tov staal!

Laatst bewerkt:
27 mrt 2016
26
0
Hallo allen,

Misschien uit de oude doos. Maar nu zit ik me te verdiepen in de NTV en zag op het forum:
Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 11, pagina 25. Een hele gave omgebouwde! Ik was erg benieuwd of iemand weet van wie die motor was en welke voorvork en achterveer op die NTV is gezet. Alle andere ideeën qua verhogen zijn ook welkom.

Met vriendelijke groet,
Beans!

defiduc

MF veteraan
20 feb 2004
3.508
0
46
Oudkarspel
Hallo allen,

Misschien uit de oude doos. Maar nu zit ik me te verdiepen in de NTV en zag op het forum:
Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 11, pagina 25. Een hele gave omgebouwde! Ik was erg benieuwd of iemand weet van wie die motor was en welke voorvork en achterveer op die NTV is gezet. Alle andere ideeën qua verhogen zijn ook welkom.

Met vriendelijke groet,
Beans!
Gaat het om die rode die als offroad is omgebouwd?

SavagePielk

MF veteraan
5 apr 2005
6.549
0
33
Leiden
Bezoek Site
Hallo allen,

Met vriendelijke groet,
Beans!

Deze? Dat lijkt me de originele achterveer

Laatst bewerkt:
27 mrt 2016
26
0
Ja inderdaad die offroad! Ik zat ook al te zoeken naar een TA of AT voorvork, echter zitten bij die voorvorken de wielasbout aan de voorkant van de onderpoten. Heb ondertussen gevonden dat een cbr600f3 binnenpoten zn 3cm langer zijn en dezelfde diameter hebben. Mogelijk dat het die zijn?

Qua achter schokdemper, zou hij/zij er een wigje tussen hebben gemaakt?
Had wel gevonden dat een bandit 1200 >2001 moet passen en 320mm is (standaard is 309 volgens andere fora?) Maar met de bandit schok zou de motor veel te slap zijn achter

7 aug 2015
92
0
35
Riethoven
Die motor heb ik hier staan.

Achterveer is origineel. Er zit aan de bovenkant een verlengstuk tussen. Als je meer detailfoto's nodig hebt dan hoor ik het wel.

Ik ben nog steeds benieuwd wie de originele bouwer van dit ding is. Hij rijd voor mij fijner dan een originele NTV...