Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Het is hier maar stil.

8-)


full
 
Iemand nog interesse in originele Hawk voorveren? Bij geen interesse gaan ze de kliko in.

De Hawk GT heb ik inmiddels verkocht, zelfs met nog een beetje winst. :9 Eerste keer op MP praktisch geen reacties en bij de tweede keer stroomde de inbox over. Zal de Hawk wel missen maar er komt hopelijk binnenkort weer een andere Honda van dat tijdperk voor in de plaats. :)
Niemand? Dan gaan ze de afvalbak in.

Heb ook nog nieuwe Ferodo organische remblokken (FDB531P) liggen voor de achterrem die passen op verschillende Honda's (NX250 niet :/ ), mogen voor een leuk prijsje weg.
 
Omdat ik niet uit de zoekfunctie kom.... te veel rotzooi komt boven.

Ik ben opzoek naar een haak om de ketting te kunnen spannen.
Heeft iemand nog zo'n ding liggen? Of een linkje om er een on-line te bestellen?

Is ze trouwens het zelfde als die van de VFR?

Zooooo, dat was um weer :) *O*
 
Die motor heb ik hier staan.

Achterveer is origineel. Er zit aan de bovenkant een verlengstuk tussen. Als je meer detailfoto's nodig hebt dan hoor ik het wel.

Ik ben nog steeds benieuwd wie de originele bouwer van dit ding is. Hij rijd voor mij fijner dan een originele NTV...

Ik ben wel benieuwd naar dat verlengstuk. Zou je daar wat foto's van willen posten/sturen?
 
Omdat ik niet uit de zoekfunctie kom.... te veel rotzooi komt boven.

Ik ben opzoek naar een haak om de ketting te kunnen spannen.
Heeft iemand nog zo'n ding liggen? Of een linkje om er een on-line te bestellen?

Is ze trouwens het zelfde als die van de VFR?

Zooooo, dat was um weer :) *O*
Is als het goed is idd hetzelfde als de vfr!
Weet niet of OEM nog leverbaar is. Kijk eens op cmsnl. Anders miss wemoto.
 
Heeft iemand toevallig nog een goede tank voor een Hawk liggen?
Ik heb eindelijk ontdekt waar die benzinegeur vandaan komt ;-(
en ook de reservetank die ik had liggen, blijkt lek te zijn.

Iemand ervaring met hardsolderen en / of coaten van een tank?
Zou voor mij de eerste keer zijn...
 
Heeft iemand nog een voorste cilinderkop voor een Hawk op de plank liggen?
De cilinder is gescheurd bij de uitlaat aansluiting. |(
 
Laatst bewerkt:

Het plan was en is nog steeds om beide motoren te verkopen en wat zwaarders en nieuwers aan te schaffen.
Dus misschien moet het moment van verkoop van de Hawk maar wat naar voren worden geschoven.
Echter is de vraag 'wat moet dat opleveren' ook nog moeilijk in te vullen voor me.
Er is een hoop geld ingestoken maar daarvan zal ik maar een deel terugkrijgen.

Maar een bod doen mag altijd :9
 
Ik vind het wel een mooie demper, helemaal als je naar de ori oude kijkt, is gewoon een moderne versie er van. Ik ben allang blij dat ze er geen transformer van hebben geprobeerd te maken.

Ik hoop wel dat ze er wat kilootjes vanaf hebben weten te halen.
 

Gave bike, alleen die uitlaat.
Waarom moet die tegenwoordig zo truttig en dik zijn.
Dat kan toch ook strak en slank, lijkt mij.[/quote]

Dat komt door de Euro4 eisen, je ziet met de introductie van Euro4 afgelopen jaar dat veel uitlaten groter zijn geworden.
Euro4 heeft strengere eisen qua geluid en uitstoot dan Euro3, dus moesten fabrikanten enerzijds meer dempervolume gebruiken en anderzijds hebben ze meer ruimte nodig om de grotere Euro4 katalysator ruimte te geven.
 
Ik krijg binnenkort een NTV te logeren, alhoewel... logeren... eerder te klussen ;)

Heeft een lekke voorpoot dus ga even de keerringen vervangen, heb ik inmiddels binnen maar bedacht me dat deze niet meer helemaal standaard was. Net even het 10 jaar oude verkooptopic uitgeplozen en zie dat de voorpoten van een Hawk zijn, weet iemand of die qua keerringen en stofkappen dezelfde maat zijn als de NTV?

Het gaat om deze 'Honster'
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg binnenkort een NTV te logeren, alhoewel... logeren... eerder te klussen ;)

Heeft een lekke voorpoot dus ga even de keerringen vervangen, heb ik inmiddels binnen maar bedacht me dat deze niet meer helemaal standaard was. Net even het 10 jaar oude verkooptopic uitgeplozen en zie dat de voorpoten van een Hawk zijn, weet iemand of die qua keerringen en stofkappen dezelfde maat zijn als de NTV?

Het gaat om deze 'Honster'

Yes, die zijn identiek :Y
 
Ik krijg binnenkort een NTV te logeren, alhoewel... logeren... eerder te klussen ;)

Heeft een lekke voorpoot dus ga even de keerringen vervangen, heb ik inmiddels binnen maar bedacht me dat deze niet meer helemaal standaard was. Net even het 10 jaar oude verkooptopic uitgeplozen en zie dat de voorpoten van een Hawk zijn, weet iemand of die qua keerringen en stofkappen dezelfde maat zijn als de NTV?

Het gaat om deze 'Honster'

Hey! Me ouwe fietsje! Ben benieuwd hoe hij er nog bij staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan