Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Mijn NTV had jaren stil gestaan toen ik hem kocht.
Schakelen door de lagere versnellingen heen ging in het begin met heel veel herrie gepaard; de koppelingsplaten kwamen niet genoeg los.
Het schakelen werd na een paar duizend km steeds soepeler en het vermogen nam toe.

Zoals al gezegd is; geef hem de tijd. :)
 
Ik zou inderdaad de ideale testrijder zijn want ik voel letterlijk ieder dingetje.

Pietjeprecies dekt het nog niet voldoende denk haha.

Afgezien van de plakkende koppeling mankeert hij niks hoor.

Ik ben enorm gehamerd op onderhoud.
Vind dat gewoon het belangrijkste.
Of ik nou ritje Door het dorp maak of erop wil springen en naar Spanje knallen hij moet gewoon zo goed mogelijk zijn.

Ben zelf motorfietsmonteur geweest bij de Jong Alphen BMW dealer.

Baas was altijd gemengd blij met mij.
Snel was ik niet maar niemand werkte presiezer dan ik.

Dus de opmerking van hierboven klopt wel.
 
Zooooo.
Net de olie vervangen inclusief oliefilter.
Ben benieuwd wbt de koppeling :)

Morgen bandje vervangen.

Achterremklauw krijgt ook nog de nodige liefde en dan hop naar de eifel :P
 
HMG: hawk meet & greet, 12 juni, de piramde in Austerlitz, 12.00u
- defiduc
- tankard
- roybatty
- washi
- savagepielk o.v.
- roblc o.v.
...
 
Ik heb momenteel voor een Pilot power2CT liggen ( om een Deauville voorwiel ) en achter een pilot road 2. De combinatie bevalt erg goed.
De Pilot road is erg fijn in nat weer. De pilot active is daar ook redelijk goed in, maar stukken minder dan de Brigstone BT45. Nadeel daarvan is dat ze heel snel gaan cuppen.
Komend weekeind maar weer even een paar kilometers maken. Ga morgen richting Morbach ( hotel GuS ) en blijf daar tot Maandag. Even wat rubber op de Duitse wegen leggen.

Iedereen vast een heel fijn en veilig motorweekeind.

Die Pilot active heeft ons een NTV gekost en mijn vrouw een gebroken ruggenwervel. Ik vertrouw die banden niet in de regen. Met de BT45 had ik absoluut geen probleem in de regen.

Bij droog weer maaken ze geen verschil.

Ik heb er nu meerdere merken onder gehad maar voor mij is de BT45 gewoon de beste. Ik rij ze virij agressief (voor zover een NTV dat toelaat) tot een halve cm van de rand en heb geen enkel moment. het gevoel dat ze me in de steek laten.
 
Banden moet je niet kopen voor het mooie.
Als je wilt kan ik het voor je doen. Is alleen een ritje naar langedijk. Je mag het zelf ook doen. Dan heb je die andere dingen naast kennis dus ook gevonden...

Dat vind ik een mooi aanbod! Dan ga ik de Bridgestone BT45 bestellen. Ik zie er erg goede reviews over en de motorzaak heeft me ook aangeraden die te nemen meen ik me te herinneren.

Ik ga eens uitzoeken welke maat er op moet :) Misschien staat het in de Haynes die ik heb! (heb de originele hardcover, echt fijn om te hebben).
 
Dat vind ik een mooi aanbod! Dan ga ik de Bridgestone BT45 bestellen. Ik zie er erg goede reviews over en de motorzaak heeft me ook aangeraden die te nemen meen ik me te herinneren.

Ik ga eens uitzoeken welke maat er op moet :) Misschien staat het in de Haynes die ik heb! (heb de originele hardcover, echt fijn om te hebben).

110-80-17 voor en 150-70-17 achter geloof ik.

Ik kan ze ook voor je bestellen. Zijn ze volgende week denk ik wel binnen. Hoef je ze ook niet mee te nemen.
 
Dit is wel een heel mooi NTV projectje. Een eigen uitstraling en toch een beetje NTV gebleven.

http://www.motoclub-tingavert.it/t713318s60s.html (klein beetje naar beneden scrollen)

Kleine minpuntjes: Jammer van het vele gaas in bijvoorbeeld het voorspatbord, en de klokken vind ik er raar inzitten...
Maar verder ga ik deze zeker bewaren als inspiratie.

Eerst maar eens een blok reviseren.

De verzameling NTV's is weer eens gegroeid. Er staan er nu 4 in de schuur. 2 reveres en 2 normale NTV's We beginnen hier langzaam onze eigen NTV club.

Heeft er nog iemand toevallig een Revere staan waar hij van af moet? Mag zonder blok.
 
Laatst bewerkt:
Dit is wel een heel mooi NTV projectje. Een eigen uitstraling en toch een beetje NTV gebleven.

http://www.motoclub-tingavert.it/t713318s60s.html (klein beetje naar beneden scrollen)

Kleine minpuntjes: Jammer van het vele gaas in bijvoorbeeld het voorspatbord, en de klokken vind ik er raar inzitten...
Maar verder ga ik deze zeker bewaren als inspiratie.

Eerst maar eens een blok reviseren.

De verzameling NTV's is weer eens gegroeid. Er staan er nu 4 in de schuur. 2 reveres en 2 normale NTV's We beginnen hier langzaam onze eigen NTV club.

Heeft er nog iemand toevallig een Revere staan waar hij van af moet? Mag zonder blok.

Ik vind dat je veel beter Hawks kunt sparen. Dan heb ik er nog een paar voor je. Met extra blokken.
 
110-80-17 voor en 150-70-17 achter geloof ik.

Ik kan ze ook voor je bestellen. Zijn ze volgende week denk ik wel binnen. Hoef je ze ook niet mee te nemen.

Goeie deal, ik ga het even uitzoeken en dan stuur ik je een PM want dit lijkt me een buitenkansje! :) Bedankt voor je hulp alvast!
 
110-80-17 voor en 150-70-17 achter geloof ik.

Ik kan ze ook voor je bestellen. Zijn ze volgende week denk ik wel binnen. Hoef je ze ook niet mee te nemen.

Screenshot_2016-05-24-18-35-09_zps6qj5unb5.png
 
Verdomme.......Hier staat voorband 100 80 17.

Het moet dus 110 80 17 zijn ?

Heb ik net een band besteld grrrrrrrrr.

terug sturen. Als ik google op de specs krijg ik toch echt de specificaties die ik opnoemde.

Zo zie je maar.....altijd eerst vragen aan de oudgedienden en dan pas zelf zoeken....(of was het nu juist andersom?) _O-
 
HMG: hawk meet & greet, 12 juni, de piramde in Austerlitz, 12.00u
- defiduc
- tankard
- roybatty
- washi
- savagepielk o.v.
- roblc o.v.
...
de score tot dusver = 6, cool!
En Revere/ntv's zijn natuurlijk ook welkom...
 
Laatst bewerkt:
terug sturen. Als ik google op de specs krijg ik toch echt de specificaties die ik opnoemde.

Zo zie je maar.....altijd eerst vragen aan de oudgedienden en dan pas zelf zoeken....(of was het nu juist andersom?) _O-

Interessant genoeg staat het dus niet in de Haynes manual! Gek zeg.
 
Ik heb geen boekje bij gekregen.

Maar !!!!!!!

Het hele koppelings probleem is 100 % opgelost !!!

Olie vervangen en filter voor bel Ray.

Starten 5 km rijden en hele probleem is opgelost.
ook die gekke rammel bij volledig aangrijpen koppeling.

Helemaal blij :)
 
Ik heb geen boekje bij gekregen.

Maar !!!!!!!

Het hele koppelings probleem is 100 % opgelost !!!

Olie vervangen en filter voor bel Ray.

Starten 5 km rijden en hele probleem is opgelost.
ook die gekke rammel bij volledig aangrijpen koppeling.

Helemaal blij :)

Told u so!

Fijn dat ie weer doet wat een NTV hoort te doen.
 
@motor_lover: ah joh, kom toch ff langs in austerlitz,
wedden dat je later spijt krijgt... :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan