Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Ook mooi:

Bij het tankstation wegrijden en straatje keren. BAM, motor afgeslagen. En géén idee waarom ie nou niet meer wilde starten. Killswitch gecheckt, standaard in etc. na ongeveer een minuut of vijf zes voor lul gestaan te hebben er achter komen dat de versnelling in zijn drie staat... Te snel opgeschakeld... |(:X

Dan ben je wel blij dat je een helm op hebt zodat je niet herkend wordt 🙈
 
Iemand hier die liever een kuip heeft?
Ik zou graag de originele koplamp willen op mijn hawk, misschien dat iemand wil ruilen?
 
Misschien is het handig om een foto te plaatsen van je kuip? En is een originele koplamp voor een Hawk zo moeilijk te vinden?
 
Anders valt het vast wel te vinden hoor.
Ik mis ook de lamporen en het framepje daarvan.
 

Bijlagen

  • IMG_20190222_173117.jpg
    IMG_20190222_173117.jpg
    184,8 KB · Weergaven: 14
Zou dat ook op een NTV passen? Ik heb misschien nog wel een setje lamporen en iig de achterkant los liggen. Het glas ontbreek wel geloof ik.

Weet niet of ik t mooier vind dan naked, maar misschien wel praktisch in de winter? Hoe beschermd zit je achter het ruitje met dit kuipje?
 
Ik heb geen idee of dat past eigenlijk, misschien dat iemand hier dat weet?

Hoe de bescherming is weet ik niet, ik heb er nog niet mee gereden, het zal ongetwijfeld beter zijn dan zonder.
 
Als hij anders weg gaat altijd leuk. Ik heb m niet namelijk. Waar woon je ergens?
Woon vlak bij Hoogeveen. Gok dat per post het makkelijkst is, of je moet net toevallig in de buurt zijn.

Maar ga misschien van het weekend nog wel kijken naar een auto in Zoetermeer, kan hem dan ook afdroppen als dat door gaat. :)
 
Ik ben heel het weekend thuis, dus mocht dat uitkomen dan is dat heel mooi, anders hebben we wel ff contact over de kosten van n paar postzegels. Ik zal mn nummer ff in een pb sturen
 
  • Leuk
Waarderingen: JBi
Vrijdag op de motorbeurs een RAM-setje gekocht. Was een leuke aabbieding en zit op een mooie plek gemonteerd nu:
Bekijk bijlage 1354717
1stuurbout vervangen door een speciale bout met kogel.

Ben nu zover, dit is met de X-grip en het tussenstuk van mijn andere motor, ik ga denk ik nog even een iets langere bestellen, hij zit nu niet echt hinderlijk een stukje voor de tellen tot de 40km/u maar je kan er heel gemakkelijk omheen kijken mocht dat nodig zijn. Er is ook met stuur om nog ruimte voor een USB stekker, al houd dat niet vreselijk over. Ik laat nog even weten hoe het afloopt.
 

Bijlagen

  • DSC00368.JPG
    DSC00368.JPG
    167,5 KB · Weergaven: 10
  • DSC00369.JPG
    DSC00369.JPG
    120,2 KB · Weergaven: 10
  • DSC00370.JPG
    DSC00370.JPG
    138,8 KB · Weergaven: 8
Hoe lang is het tussenstukje wat je nu gebruikt? Mijn telefoon is denk iets kleiner dan de jouwe en dan is dit ook geen gekke plek.

Eventueel aan de rechterkant ipv links. Zie je snelheid wel maar de maximale toeren niet. Maar die hoor je wel als je er al in de buurt komt uberhaupt, zoveel toeren draait mijn NTV over t algemeen iig niet
 
Ik heb nu van RAM de middelste erop, die is 9,5 cm de korte van 6 cm kon ik hem op deze plaats niet goed mee kwijt, ik zal ook nog eens zien wat er mogelijk is met bevestiging onder de spiegel die heb ik op de motorscooter, ik kom er nog wel even op terug.
 
Ik gebruik ook de middelste van RAM. Zal dus ook 9.5cm zijn. Maar dan heb ik m naar t midden gedraait zoals op eerdere foto's te zien is. Zal t ook eens naar buiten gedraait proberen
 
1383579
Ik ga morgen even kijken hoe alles uitkomt met zo'n eentje onder de spiegel, of bij bevestiging handvat of voorpoot, ik denk dat hij dan nergens in de weg zit en mooi tussen handvat en de klokken uitkomt.
 
  • Leuk
Waarderingen: KvM
heeft iemand een goede originele uitlaatbocht liggen voor de voorste cilinder van een hawk?

iemand ervaring met dichtlassen? het gaat om een scheur van een cm

(na de winterstop zet ik de hawk buiten, direct starten, wat hoor ik nou, dat klopt niet - scheurtje in de uitlaatbocht.... shit)
 
Ik heb mijn ntv nu een jaartje en wil de vloeistoffen zelf gaan vervangen. Nu gooi ik in mijn auto motorolie bij de action vandaan, nu wil ik in mijn motor wat meer kwaliteitspul gooien. Wat gebruiken jullie en waar kan je dit goedkoop bestellen?

Ik heb het haynes handboek dus weet welke soorten ik nodig heb. Maar als er nog meer tips zijn hoor ik het graag.
 
Gooi er in ieder geval olie in die geschikt is voor een natte koppeling, op de site van oa Castrol maar ook op die van de meeste olieboeren kan je gewoon op merk en type motor zoeken wat erin moet.
 
Even een vraagje over de koeling, bij mijn Revere blijft de temperatuurmeter onderin hangen, komt met rijden zeker niet tot de helft, nou heb ik begrepen dat meer dat hebben.
Vandaag liet ik hem na een stevige rit waarbij ik hem even stevig opengetrokken heb nog even stationair draaien voor huis, de temperatuur leek toen eindelijk naar een normale stand te komen, op iets over de helft ging hij echter aan de kook en verloor wat koelvloeistof, iets wat je pas verwacht als hij echt richting het rode gebied gaat.
Ik heb hem meteen uitgezet en wat gefrunnikt aan de stekkertjes op de radiateur, toen ik het contact weer inschakelde sloeg de ventilator wel aan, nu vertrouw ik eigenlijk het koelsysteem niet echt meer, zou het in de thermostaat kunnen zitten? Of de schakelaar van de vin? Of in de temperatuursensor die ook de temperatuurmeter aanstuurt?
 
Die van mij wordt ook nooit warm op de meter. Komt nooit boven 1/4 of misschien zelfs 1/8e. Schijnt idd een NTV dingetje te zijn. Vandaag was wel de warmste dag sinds tijden, misschien daarom iets verder opgelopen?

Maar het aan de kook verhaal heb ik geen zinnig antwoord op, wel iets om in de gaten te houden lijkt me.
 
Die van mij wordt ook nooit warm op de meter. Komt nooit boven 1/4 of misschien zelfs 1/8e. Schijnt idd een NTV dingetje te zijn. Vandaag was wel de warmste dag sinds tijden, misschien daarom iets verder opgelopen?

Maar het aan de kook verhaal heb ik geen zinnig antwoord op, wel iets om in de gaten te houden lijkt me.
Ja dat doe ik zeker, ik weet dus niet of de vin aansloeg omdat ik aan de stekkertjes rommelde of omdat de sensor gewoon pas bij een te hoge temperatuur de vin inschakelt.
Zeker is wel dat de temperatuurmeter absoluut nog niet in het rood stond, die dingen geven dus waarschijnlijk een te lage stand door. Mijn luchtgekoelde BMW doet dat nog zuiverder haha.
Hoe hoog staat bij jou de temperatuurmeter als de vin aanslaat?
 
Ik heb geen idee hoe hoog ie dan staat want onderweg merk ik dat niet. Maar ik heb de meter nog nooit hoger dan een kwart gezien. Misschien dat niet eens zoals ik hierboven zij. Maar heb de NTV ook pas sinds december, dus echt warm weer ermee heb ik nog niet mee gemaakt. Zal er morgen eens op letten of de fan aan slaat en wanneer
 
Ik heb geen idee hoe hoog ie dan staat want onderweg werk ik dat niet. Maar ik heb de meter nog nooit hoger dan een kwart gezien. Misschien dat niet eens zoals ik hierboven zij. Maar heb de NTV ook pas sinds december, dus echt warm weer ermee heb ik nog niet mee gemaakt. Zal ee morgen eens op letten of de fan aan slaat en wanneer
Ik heb hem pas sinds februari haha, ik hoor het graag, helpt mij met de zoektocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: KvM
Terug
Bovenaan Onderaan