Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Deze is kwa prijs aardig over de kop gegaan lijkt mij........Na een tijdje twijfelen toch maar besloten om mijn Hawk GT te gaan verkopen, hij is me toch iets te zwaar/serieus voor rondjes rond de kerk en wil eigenlijk dus iets lichters.
Zit nieuwe olie op, nieuwe voorvork olie met Wilbers voorveren, nieuwe bougies, K&N Pod filters met Remus demper en is hier op afgesteld bij Ten Kate motoren (55PK gemeten), stalen remleidingen voor en achter en maar 25.000 kilometer op de teller. Heeft nog wel een plekje op de tank zitten en voorspatbord. Alle originele onderdelen zijn ook nog aanwezig (zelfs de originele handleiding).
Als iemand hier interesse heeft hoor ik het graag, zat te denken aan zo'n €1500. Zal over een paar dagen nog wat duidelijkere foto's maken.
Zo inderdaad, zelf gekocht voor €800. Verkocht voor €1450 en nu 2x de prijs. Damn.Deze is kwa prijs aardig over de kop gegaan lijkt mij........
iemand hier die toevallig 2 vacuum veren uit de carburateur van een nvt of hawk heeft die ik kan overnemen?
Bekijk bijlage 1389064
wat jij "acceleratiepompje" noemt, zijn meen ik "air cutoff valves" ... die zijn nog steeds te krijgen: 16048MR1004PIk kan je er helaas niet aan helpen, is dat van een soort acceleratiepompje? Die van mij wil vanuit stationair wat slecht op toeren komen, zeer vervelend bij het stoplicht, ik vermoed dat er ook zoiets mee aan de hand is.
Ja hoor, geen probleem, daar heb ik nog wel een setje van liggeniemand hier die toevallig 2 vacuum veren uit de carburateur van een nvt of hawk heeft die ik kan overnemen?
Bekijk bijlage 1389064
pmtjeJa hoor, geen probleem, daar heb ik nog wel een setje van liggen
Als die kapot zijn krijg je dan het probleem wat ik omschrijf? Dan weet ik in ieder geval dat ik ook zo'n setje moet bestellen. ;-)wat jij "acceleratiepompje" noemt, zijn meen ik "air cutoff valves" ... die zijn nog steeds te krijgen: 16048MR1004P
Is wel een NTV, geen Hawk! maar denk dat de blokken bijna t zelfde zijn op cardan na?
zou kunnen... veelal leidt het tot "backfires" dwz arm mengsel waardoor er brandstofresten ontbranden in je uitlaat (=knal)Als die kapot zijn krijg je dan het probleem wat ik omschrijf? Dan weet ik in ieder geval dat ik ook zo'n setje moet bestellen. ;-)
Hoor ik ook wel wat, maar zit een Laser uitlaat onder waardoor je dat natuurlijk wat sneller hoort, kan je controleren of ze veren of membraans nog goed zijn zonder de carburateurs er achterweg te plukken?zou kunnen... veelal leidt het tot "backfires" dwz arm mengsel waardoor er brandstofresten ontbranden in je uitlaat (=knal)