Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Koppeling weer ietsjes strakker gezet en nu schakelt hij wel soepel.
alleen pakt hij pad op met de laatste cm of 2 tijdens het loslaten van de hendel.

Iets klopt er niet.

Zolang hij niet gaat slippen als je hem loslaat en flink gas geeft, ligt het niet aan de platen of aan de veren. Nog steeds denk ik dat de platen blijven plakken. Misschien toch te dikke olie er in.
 
Koppeling weer ietsjes strakker gezet en nu schakelt hij wel soepel.
alleen pakt hij pad op met de laatste cm of 2 tijdens het loslaten van de hendel.

Iets klopt er niet.

Je kan het nog even aanzien, en als er geen verbetering optreed, dan kan je nog altijd naar de dealer gaan, en kijken wat hun er van vinden. Maar het is mooi dat hij weer soepel schakelt. :) Zit je schakelpedaal rechtstreeks op een asje, of gaat het via meerdere stangetjes.
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog geïnteresseerd in een topkoffer van GIVI (niet de mooiste maar werkt nog prima) met een grondplaat en rekje voor een NTV?

Heb het setje nog liggen van onze oude NTV.

voor de liefhebber heb ik overigens ook nog een setje kappen liggen van een NTV. In goede staat en vooral...gratis! Gaat om het zadelkap en zijkappen.
Ook nog een cardan compleet met klok en cardanas. Mag ook zo worden opgehaald.
 
Effe olie wisselen en filter dan maar ?

Welke olie geeft het beste resultaat bij de ntv ?

10W40 is al prima. Een simpele halfsyntheet voor de motor is al voldoende.

In mijn oude NTV gooide ik zelfs gewoon motorolie voor de auto. Deed ie het ook prima op en zelfs bij 180 duizend geen problemen met olieverbruik of slippende koppeling. Maar dat deed ik gewoon om uit te proberen hoe erg je een NTV kunt misbruiken voor dat hij zegt dat je het zelf mag doen.
Uiteindelijk heb ik het opgegeven want dat kreng bleef maar rijden. Op een gegeven moment wil je wel eens wat anders.
 
Iemand nog geïnteresseerd in een topkoffer van GIVI (niet de mooiste maar werkt nog prima) met een grondplaat en rekje voor een NTV?

Heb het setje nog liggen van onze oude NTV.

voor de liefhebber heb ik overigens ook nog een setje kappen liggen van een NTV. In goede staat en vooral...gratis! Gaat om het zadelkap en zijkappen.
Ook nog een cardan compleet met klok en cardanas. Mag ook zo worden opgehaald.


Topkoffer zoek ik nog idd
Iemand nog geïnteresseerd in een topkoffer van GIVI (niet de mooiste maar werkt nog prima) met een grondplaat en rekje voor een NTV?

Heb het setje nog liggen van onze oude NTV.

voor de liefhebber heb ik overigens ook nog een setje kappen liggen van een NTV. In goede staat en vooral...gratis! Gaat om het zadelkap en zijkappen.
Ook nog een cardan compleet met klok en cardanas. Mag ook zo worden opgehaald.


Topkoffer zoek ik nog idd.
 
Iemand nog geïnteresseerd in een topkoffer van GIVI (niet de mooiste maar werkt nog prima) met een grondplaat en rekje voor een NTV?

Heb het setje nog liggen van onze oude NTV.

voor de liefhebber heb ik overigens ook nog een setje kappen liggen van een NTV. In goede staat en vooral...gratis! Gaat om het zadelkap en zijkappen.
Ook nog een cardan compleet met klok en cardanas. Mag ook zo worden opgehaald.

Hi duc, in welke kleur? Ik heb een rode set, maar in een paar delen zitten wat kleine scheurtjes helaas.
 
@hawker: wat mij betreft zonder pardon de winnaar!!!
Die hawk moet naar het "hawk" museum, werkelijk prachtig!

Aanmeldingen waren al gesloten op het hawkgtforum,
ik had het niet gezien. Dus dat ging niet meer.

3 hoera's voor de mooie foto's, cool!
 
@gespierde spijker: mijn tip, check eerst eens je koppelingskabel, rijd naar een stukje rustig weggedeelte, neem de juiste steeksleutels mee (zie plaatje: pijltje A & B), en stel het aangrijpingspunt van je koppeling zorgvuldig af (steeds je koppeling laten opkomen en voelen waar het aanknoppingspunt zit) totdat je tevreden bent en zeker weet dat de koppeling niet slipt en voldoende ontgrendelt als je de koppeling hebt ingeknepen.
full
 
Laatst bewerkt:
Thanks Roy *D ja zag het al het stemmen was al begonnen.
Kun je trouwens nog wel posten in dat Hotm topic? Anders gewoon ff een link van pagina 4 van dit topic daaro posten. Die gino kwam er volgens mij ook later doorheen haha.
 
Laatst bewerkt:
Laat me graag een keer verleiden tot een mini Hawk Meet & Greet... Schoonhoven...
iets in die buurt... of Veenendaal... of Utrecht... paar Hawkers naast elkaar: cool!
 
Laatst bewerkt:
Ik doe een balletje: HMG (hawk meet & greet) 29 mei 11.00h
parkeerplaats Schoonhoven (bij de pont), weer is waarschijnlijk goed.
Who's in?
 
Kan dan zeker niet ;( .
Zit dat weekeind bij motorhotel GuS *O* :] .

Ik heb trouwens ook nog een paar onderdelen van een NTV/Hawk liggen.
onder andere:

-Voorwiel ( zonder schijf) met zgn Michelin pilot active
-binnenpoot van een Hawk/CB1/ eerste serie NTV ( Revere )
-Rechter buitenpoot
-Remsysteem voor kompleet ( zonder schijf ) en nog geheel in elkaar.

En volgens mij zwerft er ook nog ergens een gepolijste kroonplaat van een Hawk in de schuur.
 
SPAM !

Als je de gelegenheid en de zin hebt er iets op de zetten. ikzelf ben er vandaag niet vandaar alvast wat vers geschoten telefoon foto´s.

Mocht het niet lukken dan laat ze maar mooi hier staan })

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Wat heb jij een schitterende machine zeg.
wat heb je allemaal moeten doen om hem zo te krijgen ?
Alles laten spuiten of polijsten ?
Veel zelf gedaan ?
 
@gespierde spijker: mijn tip, check eerst eens je koppelingskabel, rijd naar een stukje rustig weggedeelte, neem de juiste steeksleutels mee (zie plaatje: pijltje A & B), en stel het aangrijpingspunt van je koppeling zorgvuldig af (steeds je koppeling laten opkomen en voelen waar het aanknoppingspunt zit) totdat je tevreden bent en zeker weet dat de koppeling niet slipt en voldoende ontgrendelt als je de koppeling hebt ingeknepen.
[afbeelding]


Thank's voor de tip!
Maar dat kan je toch ook afstellen bij je hendel op het stuur ?
Wat is het verschil met beneden afstellen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan