Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Achter ligt er een bridgestone exedra g602 op.
Stuurt erg lekker hoor maar merk dat ik met nog maar 1 cm over heb wat ik niet gebruik tijdens bochten en dat doe ik geen rare dingen.

Vrees eigenlijk dat als ik echt lekker ga afschuinen ik straks niks meer overhoud.

Zou dus gevoelsmatig een wat rondere band willen.
 
Achter ligt er een bridgestone exedra g602 op.
Stuurt erg lekker hoor maar merk dat ik met nog maar 1 cm over heb wat ik niet gebruik tijdens bochten en dat doe ik geen rare dingen.

Vrees eigenlijk dat als ik echt lekker ga afschuinen ik straks niks meer overhoud.

Zou dus gevoelsmatig een wat rondere band willen.


Wel een mooi profiel.. ik kende m nog niet
 
Net nieuw voorbandje besteld.
Dunlop streetsmart.

Dot code verklapte dat de voorband uit week 7 van 2000 komt.
 
Laatst bewerkt:
Net nieuw voorbandje besteld.
Dunlop streetsmart.

Dot code verklapte dat de voorband uit week 7 van 2000 komt.

Lekker, ik ga ook nieuwe bandjes kopen een dezer dagen. Iemand nog een goed adresje? Als ik het bij de lokale motorzaak laat doen was ik naar schatting rond de 300€ kwijt, volgensmij is dit buitenproportioneel?

Was geloof ik voor een setje michelin pilot road.

Iemand tips voor banden die mooi op een NTV passen?
 
Laatst bewerkt:
HMG: hawk meet & greet, 12 juni, de piramde in Austerlitz (tijd?)
- defiduc
- tankard
- roybatty
- washi
...
 
Laatst bewerkt:
HMG: hawk meet & greet, 12 juni, de piramde in Austerlitz (tijd?)
- defiduc
- tankard
- roybatty
- washi
...

Leuk!
Zijn er nog mensen die binnendoor vanuit omgeving Alkmaar willen rijden? Dan kunnen we rond 9.30 in Alkmaar afspreken en gaan rijden.
Uur of 12 afspreken bij de Piramide? Dan kunnen we daar ook lunchen eventueel. Paar uurtjes kletsen en weer terug. Dan is het voor iedereen nog goed te doen lijkt me?
 
Onder voorbehoud ben ik er ook bij.

full
 
Richten? Heb je een kromme velg?

Wisselen en balanceren doe ik ook zelf.

Nouja, ik heb niet de ruimte/gereedschap/kennis om dat zelf te doen, dus dan ben ik toch een beetje gebonden aan een motorzaak/garage. Kennis is op zich natuurlijk altijd te vinden, maar die andere twee zijn wel een ding. Student/geen fulltime baan.

De Michelin Pilot Street vind ik erg mooi, maar weet niet of dat banden zijn om helemaal mee naar Tsjernobyl te rijden deze zomer.
 
Nouja, ik heb niet de ruimte/gereedschap/kennis om dat zelf te doen, dus dan ben ik toch een beetje gebonden aan een motorzaak/garage. Kennis is op zich natuurlijk altijd te vinden, maar die andere twee zijn wel een ding. Student/geen fulltime baan.

De Michelin Pilot Street vind ik erg mooi, maar weet niet of dat banden zijn om helemaal mee naar Tsjernobyl te rijden deze zomer.

Banden moet je niet kopen voor het mooie.
Als je wilt kan ik het voor je doen. Is alleen een ritje naar langedijk. Je mag het zelf ook doen. Dan heb je die andere dingen naast kennis dus ook gevonden...
 
Ik heb momenteel voor een Pilot power2CT liggen ( om een Deauville voorwiel ) en achter een pilot road 2. De combinatie bevalt erg goed.
De Pilot road is erg fijn in nat weer. De pilot active is daar ook redelijk goed in, maar stukken minder dan de Brigstone BT45. Nadeel daarvan is dat ze heel snel gaan cuppen.
Komend weekeind maar weer even een paar kilometers maken. Ga morgen richting Morbach ( hotel GuS ) en blijf daar tot Maandag. Even wat rubber op de Duitse wegen leggen.

Iedereen vast een heel fijn en veilig motorweekeind.
 
Ik heb momenteel voor een Pilot power2CT liggen ( om een Deauville voorwiel ) en achter een pilot road 2. De combinatie bevalt erg goed.
De Pilot road is erg fijn in nat weer. De pilot active is daar ook redelijk goed in, maar stukken minder dan de Brigstone BT45. Nadeel daarvan is dat ze heel snel gaan cuppen.
Komend weekeind maar weer even een paar kilometers maken. Ga morgen richting Morbach ( hotel GuS ) en blijf daar tot Maandag. Even wat rubber op de Duitse wegen leggen.

Iedereen vast een heel fijn en veilig motorweekeind.


Ha veel plezier alvast ;)

Ik ga weekendje volgende week naar de eifel.
Voor die tijd effe de 16 jaar oude voorband vervangen maar :P
Hoop ook dat de nieuwe olie het ''plakken'' van de platen verhelpt.
Zal wel niet,ik heb altijd pecht met die klote koppelingen.
 
Ha veel plezier alvast ;)

Ik ga weekendje volgende week naar de eifel.
Voor die tijd effe de 16 jaar oude voorband vervangen maar :P
Hoop ook dat de nieuwe olie het ''plakken'' van de platen verhelpt.
Zal wel niet,ik heb altijd pecht met die klote koppelingen.

Ga eerst maar kilometers maken. Komt vanzelf wel weer goed.
 
HMG: hawk meet & greet, 12 juni, de piramde in Austerlitz, 12.00u
- defiduc
- tankard
- roybatty
- washi
- savagepielk o.v.
...
 
Ja maar wel met een vers bandje en olie eerst ;)
Lekker is het nou ook niet voor de versnellingsbak op deze manier

Je hebt de motor pas een paar weken,en nu al allerlei problemen, het is te hopen dat je geen miskoop hebt gedaan. Hopelijk blijft het hierbij, voor de rest veel plezier met je nieuwe motor. :Y
 
Je hebt de motor pas een paar weken,en nu al allerlei problemen, het is te hopen dat je geen miskoop hebt gedaan. Hopelijk blijft het hierbij, voor de rest veel plezier met je nieuwe motor. :Y
Denk dat gespierde spijker een beetje pietje precies is (no offence intended). De versnellingsbak van de NTV/TransAlp etc is gewoon niet geweldig. Had zelf de koppeling gewoon perfect afgesteld voor wegrijden, schakelen ging eerst niet heel soepel maar na een tijdje werd dat steeds beter (voor het schakelen de pook al wat aandrukken en daarna vlug maar soepel schakelen).

Oftewel, gewoon gas op die krukas! ;) :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan