Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Gok van wel.

Bij m'n NTV stond de naald in het midden als de fan aansloeg, gok dat het bij de Hawk hetzelfde is (kan me zo niet herinneren wanneer dat gebeurd is).
Vandaag ook een stuk gereden op de Hawk maar de naald kwam niet ver boven de C uit, ook een kek rev filmpje gemaakt waarin je ook de naald net boven de C ziet terwijl ik er een uur mee heb gereden

Zo lang je blijft rijden zal hij niet snel boven de C uit komen. Deze week was het redelijk warm met 25-26 graden en toen ik in de stad veel stil stond steeg de temperatuur tot halverwege, waarbij toen de fan aansloeg.
 
Kun je er niet gemakkelijk een paar goedkope universele knippers opzetten?
Knapt het ding gelijk wat van op.
(Wil ik zelf ook nog steeds doen)

Ik heb geen problemen met deze knippers. Past wel bij 't geheel. Mijn motor is toch al niet de mooiste met flink windscherm, kofferrek, topkoffer, valbeugels... Lak is wel aardig netjes, dat scheelt weer. En technisch niets te klagen. Maar mooiere knippers... neuh.
 
Mijn vorig jaar gekochte fiets uit '97. Fijn slank en licht stuurfietsje. Ideaal voor wat ik ermee doe. Namelijk zo nu en dan een tochtje door de omgeving rijden.

[afbeelding]

Vandaag voor het eerst verbruik berekend. 16,20 liter op 404 km. 1:25! Wow! Ritjes varierend van 20-100km. Brandstof BP Ultimate. Heb een VX800 en ST1100 gehad, die reden beide 1:18 en een SR500 daar reed ik 1:23 mee. Deze is wel heel zuinig. Motortje is na 48k blijkbaar ook nog gezond. :)
 
Vandaag voor het eerst verbruik berekend. 16,20 liter op 404 km. 1:25! Wow! Ritjes varierend van 20-100km. Brandstof BP Ultimate. Heb een VX800 en ST1100 gehad, die reden beide 1:18 en een SR500 daar reed ik 1:23 mee. Deze is wel heel zuinig. Motortje is na 48k blijkbaar ook nog gezond. :)
Dat is wel heel zuinig, zuinigste wat ik haalde met de NTV was 1 op 22, onzuinigste 1 op 16. Moet wel zeggen dat het nieuwe rijden niet voor mij is. :9
 
Hoi hoi,

Deze oproep heb ik ook al geplaatst bij te koop gevraagd maar kreeg van Londen de tip om de vraag hier te stellen, dus bij deze:

Sinds december ben ik de trotse eigenaar van een ntv650 uit 1995.

Echter heeft de vorige eigenaar het zadel zelf gepimpt. Nu komen er allemaal scheuren in het zadel komen. Aangezien ik de motor gebruik voor woon werkverkeer kan ik niet zonder zadel komen te zitten. Helemaal niet met dit weer.

Vandaar dat ik nu op zoek ben naar een vervanger, zodat ik gewoon kan blijven rijden. De code onder mijn zadel is: 77200ms90100
 
@divemaster
Op marktplaats staat nog wel eens een zadel voor een ntv.
Hawkgt van dit forum kan hem heel mooi maken.
 
Ik heb laatst zelf ook een ntv zadel opnieuw bekleed. Heb er een nietmachine op lucht voor aangeschaft. Hen nog wel een stuk skai over. Kun je nog een zadel mee doen.
 
@vtekla
Thanks voor je reactie, ik heb Hawk een pm gestuurd

@defiduc
Ik ben bang sat ik het dan blijf doen omdat ik hem niet goed strak weet te trekken ofozo dus dit besteed ik graag uit.
 
R-EfYL2N39tLwFAC9LR4xKafDZo_flEqHQDdo2o1-VDNzimbcA6WUWm2VJX_Vf29oYMCxm7D-Mhy3xwQVhwsJFXdhp2xcfgI_MMaSvVwiu6rS4ftI2Lv-70gcQ2HW3554Pe0JS4ztrO4W_dsvKinsHNYYxh8rj_4sD7H2gjuf8pFHbN8qBDy9Qdt3JmAINa9bqG11ift-6KD9YKRCo5zwgD1KWLJpU1OW-OigPagqIb5oLeWGADeyO1dWcT6TAb9m7mpgO-xWPhKzQLWcH925SE2bKbAoiUGPxiD7BsOUrQzGEXdwfuWFvBHBxyl0TTRAvxlrQF374un9ClLdDs5WCTVjFNeYdTpiw9Wi-Yt0A2gUUN5vxZwHenJb4fiyoQZAPOI8GHVz9WCkro84G_WUsYcVH4nPVeGQkYEFilp6a6VxquICHOiitmbVAVXbKfdI1EFlfDQTSN6B2Lh1Dj7hgMYjyUjsU-3_T8YM6MwZjd8xyL9SdZcuSa_GNyygDOeVMaUyem4arO24UOWywYrrbW05cdlFmjMtdBNc-p4I3jVj8ZEZelgQXGsXBaP8nhF8M2bOr4WaTQxzvMknt3HI85wjtwyc_Dji2Lnqhae=w1221-h913-no


Blijft niet de mooist opgetuigde motor. Maar net 't kofferrek weer netjes laten poedercoaten (was erg ana 't afbladderen). En om te proberen (of 't wat is) een winddeflector gemonteerd.
 
achtertandwiel vervangen, ondanks momentsleutel bout afgebroken... shit!
iemand hier die deze bouten heeft liggen en die ik kan overnemen?

full
 
Laatst bewerkt:
achtertandwiel vervangen, ondanks momentsleutel bout afgebroken... shit!
iemand hier die deze bouten heeft liggen en die ik kan overnemen?

[afbeelding]

Ik wilde al bijna gaan vragen of het van een Hawk is 😂....achtertandwiel! Ik ga even kijken voor je. Heb nog een achterbrug liggen waar ze misschien in zitten
 
Terug
Bovenaan Onderaan