Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

@defiduc: dat zou geweldig zijn, want ik baal er mooi van!
En jazeker, een Hawk... dat heb je goed onthouden :-)
 
Iemand nog interesse in originele Hawk voorveren? Bij geen interesse gaan ze de kliko in.

De Hawk GT heb ik inmiddels verkocht, zelfs met nog een beetje winst. :9 Eerste keer op MP praktisch geen reacties en bij de tweede keer stroomde de inbox over. Zal de Hawk wel missen maar er komt hopelijk binnenkort weer een andere Honda van dat tijdperk voor in de plaats. :)
 
Kwartje valt nu pas, jij bedoelde natuurlijk: NTV heeft een cardan, wat maakt dat het om een Hawk GT moet gaan...

:+

Ik heb goed nieuws en minder goed nieuws....

Ja, ik heb de boutjes die je zoekt...en ze zitten helaas in een complete achterbrug die ik nog had liggen. Nu kan ik de boutjes wel los weg doen, maar dan is eigenlijk de brug niet meer compleet. Mocht je interesse hebben in een complete brug dan kan dat natuurlijk wel :P

Voor 50 euro gaat hij weg. foto hier neer zetten is me te veel werk. Dan even via de app.
 
@defiduc: top geregeld, dan blijkt maar weer de waarde van dit forum in combi met liefhebbers van GTHawks!
 
full


alles weer op zijn plaats...
 
Wieres (JT) alu tandwiel voor de GThawk - niet in NL te krijgen...
vond deze uiteindelijk bij kettenmax, scheelt een 1/2 kilo tov staal!

full

full
 
Laatst bewerkt:
aangezien ik nu toch bezig ben: fotootje van mijn vers gespoten cb-1 spatbord

full
 
Laatst bewerkt:
Hallo allen,

Misschien uit de oude doos. Maar nu zit ik me te verdiepen in de NTV en zag op het forum:
Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 11, pagina 25. Een hele gave omgebouwde! Ik was erg benieuwd of iemand weet van wie die motor was en welke voorvork en achterveer op die NTV is gezet. Alle andere ideeën qua verhogen zijn ook welkom.

Met vriendelijke groet,
Beans!
 
Hallo allen,

Misschien uit de oude doos. Maar nu zit ik me te verdiepen in de NTV en zag op het forum:
Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 11, pagina 25. Een hele gave omgebouwde! Ik was erg benieuwd of iemand weet van wie die motor was en welke voorvork en achterveer op die NTV is gezet. Alle andere ideeën qua verhogen zijn ook welkom.

Met vriendelijke groet,
Beans!

Gaat het om die rode die als offroad is omgebouwd?
 
03d376063ec7e8b07941b58279adbcc9
Hallo allen,

Misschien uit de oude doos. Maar nu zit ik me te verdiepen in de NTV en zag op het forum:
Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 11, pagina 25. Een hele gave omgebouwde! Ik was erg benieuwd of iemand weet van wie die motor was en welke voorvork en achterveer op die NTV is gezet. Alle andere ideeën qua verhogen zijn ook welkom.

Met vriendelijke groet,
Beans!

03d376063ec7e8b07941b58279adbcc9


Deze? Dat lijkt me de originele achterveer
 
Laatst bewerkt:
Ja inderdaad die offroad! Ik zat ook al te zoeken naar een TA of AT voorvork, echter zitten bij die voorvorken de wielasbout aan de voorkant van de onderpoten. Heb ondertussen gevonden dat een cbr600f3 binnenpoten zn 3cm langer zijn en dezelfde diameter hebben. Mogelijk dat het die zijn?

Qua achter schokdemper, zou hij/zij er een wigje tussen hebben gemaakt?
Had wel gevonden dat een bandit 1200 >2001 moet passen en 320mm is (standaard is 309 volgens andere fora?) Maar met de bandit schok zou de motor veel te slap zijn achter
 
Achterveer kan je toch niet zomaar vervangen? aangezien de revere geen link systeem heeft.

Dat en dat een revere kanonnen topzwaar is....
 
Die motor heb ik hier staan.

Achterveer is origineel. Er zit aan de bovenkant een verlengstuk tussen. Als je meer detailfoto's nodig hebt dan hoor ik het wel.

Ik ben nog steeds benieuwd wie de originele bouwer van dit ding is. Hij rijd voor mij fijner dan een originele NTV...
 
Terug
Bovenaan Onderaan