Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Ik zag een vraag over achterbanden: Ik heb jaren met een Michelin Pilot road2 gereden. Hele fijne band, ook onder een NTV.
Je zou zelfs voor een pilot power 2CT kunnen kiezen. Die is iets zachter, dus komt iets sneller op temperatuur ( ja ik werd voor gek verklaard om zulke banden onder een NTV te leggen ).
Bridgestone BT021 is ook een fijne band achter, is alleen geen dual-compound.
 
Kijk, weer wat geleerd. Dank je.
Inmiddels heb ik er eentje gevonden in de UK voor 35 pond incl. verzendkosten.
Hopelijk is die een beetje bruikbaar.

Bij een webshop? Nu ben ik naar precies dat op zoek! Wat een toeval he..

Is dan alleen echt de Revere uit 88 hetzelfde qua cilinderkop? Of de eerste serie tot 93? Lees op wikipedia dat er toen een modelrevisie was.
 
Ik heb hem via E-bay gevonden bij een motorsloop in Engeland. Deze kon niet naar NL verzonden worden.
Even met die toko gemaild en toen kon het ineens wel. Dus hij is onderweg.

Staan er nog wel meer op maar voor veel te veel geld.
https://www.ebay.com/itm/HONDA-HAWK...id=p2047675.m570.l1312.R1.TR0.TRC1.A0.H0.TRS2


Bij een webshop? Nu ben ik naar precies dat op zoek! Wat een toeval he..

Is dan alleen echt de Revere uit 88 hetzelfde qua cilinderkop? Of de eerste serie tot 93? Lees op wikipedia dat er toen een modelrevisie was.
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand toevallig een koplamp van een hawk open liggen?

Heb alle bedrading aangesloten maar hou een draad over, bruin/blauw deze komt van het zekeringkastje onder de koplamp en zit apart van de stekker aansluiting in de koplamp
 
Probleem met die maat is dat de aansluiting van die olieleiding het niet toelaat om wat anders te gebruiken.
Heel misschien kan er met die M6 wel wat geprobeerd worden met een helicoil ofzo.
Als ik die op een of andere manier van je kan overnemen, graag. Stuur wel even een pb.


Heb even gekeken. Heb er alleen van M6 of M8 liggen en dan 20mm lang. spoed is wel 1,25
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand toevallig nog een schakelpook voor de NTV liggen?

Mijn motor is laatst voor de deur op de grond gegooid, snap niet waarom iemand dat zou doen. Gelukkig kan de motor wat hebben, op de schakelpook na.
 
Heeft iemand toevallig nog een schakelpook voor de NTV liggen?

Mijn motor is laatst voor de deur op de grond gegooid, snap niet waarom iemand dat zou doen. Gelukkig kan de motor wat hebben, op de schakelpook na.
Meestal is ie wel weer recht te buigen, of is ie echt afgeknapt?
Ik heb er nog wel 1 liggen. Stuur maar een PB.
 
Ik heb nog wel eens dat als ik stilsta ik last heb met het vinden van de N en/of de motor niet wil schakelen. Tijdens het rijden geen probleem gelukkig maar het is irritant al ik de motor wil parkeren en ik eerst een hele tijd sta te kloten om 'm in N te krijgen.

Soms helpt het om met de koppeling in een beetje gas te geven en dan een heel klein stukje te laten rijden.

Ligt dit aan de koppeling? Moet er wat vervangen/bijgevuld worden oid?
 
Ik heb nog wel eens dat als ik stilsta ik last heb met het vinden van de N en/of de motor niet wil schakelen. Tijdens het rijden geen probleem gelukkig maar het is irritant al ik de motor wil parkeren en ik eerst een hele tijd sta te kloten om 'm in N te krijgen.

Soms helpt het om met de koppeling in een beetje gas te geven en dan een heel klein stukje te laten rijden.

Ligt dit aan de koppeling? Moet er wat vervangen/bijgevuld worden oid?

In stilstaand stationair moeilijknaar neutraal schakelen is een ntv ding. Wat bij mij wel wat hielp is de neutraal schakelaar vervangen (kleine 20 euro volgens mij). Die was bij mij versleten en dan zie je ook niet dat je in neutraal zit.
 
Dat is voor een klein bedrag '( wel op te lossen...
https://www.hordpower.com/index.php?main_page=product_info&products_id=194

Ik heb nog wel eens dat als ik stilsta ik last heb met het vinden van de N en/of de motor niet wil schakelen. Tijdens het rijden geen probleem gelukkig maar het is irritant al ik de motor wil parkeren en ik eerst een hele tijd sta te kloten om 'm in N te krijgen.

Soms helpt het om met de koppeling in een beetje gas te geven en dan een heel klein stukje te laten rijden.

Ligt dit aan de koppeling? Moet er wat vervangen/bijgevuld worden oid?
 
Ik heb nog wel eens dat als ik stilsta ik last heb met het vinden van de N en/of de motor niet wil schakelen. Tijdens het rijden geen probleem gelukkig maar het is irritant al ik de motor wil parkeren en ik eerst een hele tijd sta te kloten om 'm in N te krijgen.

Soms helpt het om met de koppeling in een beetje gas te geven en dan een heel klein stukje te laten rijden.

Ligt dit aan de koppeling? Moet er wat vervangen/bijgevuld worden oid?

Of je schakelt al naar de neutraal als je afremt, zoals je het ook leert met je rijles (tenmiste dat was zo ongeveer 12 jaar geleden). Of je laat de motor idd een klein stukje naar voren rollen. Lijkt me niet echt een probleem dit (komt bij heel veel motoren voor).
 
Thx voor de tips! Ik ga mezelf eerst maar eens aanleren dat ik alvast naar N schakel als ik uitrol. Heb ik nooit geleerd eigenlijk :$

Ik dacht eigenlijk dat er wat stuk/versleten was. Misschien kan ik tzt ook nog naar die schakelaar kijken inderdaad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan