Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Iemand nog interesse in een redelijk knappe valbeugel voor een NTV? Ik ben aan het opruimen. Meer dan 2 tientjes hoef ik er niet voor. Mag wel natuurlijk ;-)
 
De laatste tijd heb ik een wat opstandig contactslot. Hij draait prima, maar soms moet ik een beetje rommelen met de sleutel om het contact daadwerkelijk aan te laten gaan op de stand "on".Herkent iemand dit en wat kan de oplossing zijn?
Ik vermoed dat er ergens speling zit. :?
 
Hallo iedereen,

binnenkort hoop ik mijn rijbewijs te halen (17 oktober) en mijn eerste motor wordt een NTV. Daarom ook dit topic maar volgen, altijd handig. De NTV die ik overneem is gelijk een projectje namelijk.

Km-stand van ongeveer 220.000, blok eronder met ongeveer 70.000 ervaring. Verder een 2e motor in onderdelen zo'n beetje erbij (op het frame na), die heeft maar 30.000 gelopen. Blok van deze fiets is 40.000km geleden al gewisseld naar de "rijdende" motor. Mn idee is als de NTV bevalt al het plaatwerk etc om te bouwen van de "nieuwere" naar mijn oude beestje zodat ie er weer gelikt uit ziet. Maar eerst maar eens examen doen en dan een beetje sturen op de NTV.

Groet,

Koen
 
De laatste tijd heb ik een wat opstandig contactslot. Hij draait prima, maar soms moet ik een beetje rommelen met de sleutel om het contact daadwerkelijk aan te laten gaan op de stand "on".Herkent iemand dit en wat kan de oplossing zijn?
Ik vermoed dat er ergens speling zit. :?

Je kunt het contact uit elkaar halen om goed schoon te maken.
Als dat niet lukt zul je hem moeten vervangen.
 
Iemand interesse in een setje inlaatrubbers (imitatie), ik heb 1 paar te veel besteld.

€10,- ex verzenden


Ze zijn verkocht
 
Laatst bewerkt:
Heren kenners,

Een vraagje, ben al een tijdje op zoek naar een Hawk of Ntv, en nu vroeg ik mij af of de achter partij van een Hawk 1 op 1 overgezet kan
worden op de Ntv.

Er worden wel wat Ntv of Hawk aangeboden maar meestal net weer te ver voor mij om even te gaan kijken.
En meestal als ik marktplaats even niet in de gaten hou staat er op nog geen 10 minuten rijden iets te koop
en was ik net te laat.

mijn oog viel ook op deze, maar klopt dit wel?

Speurders.nl: Honda hawk 650cc
 
Heren kenners,

Een vraagje, ben al een tijdje op zoek naar een Hawk of Ntv, en nu vroeg ik mij af of de achter partij van een Hawk 1 op 1 overgezet kan
worden op de Ntv.

Er worden wel wat Ntv of Hawk aangeboden maar meestal net weer te ver voor mij om even te gaan kijken.
En meestal als ik marktplaats even niet in de gaten hou staat er op nog geen 10 minuten rijden iets te koop
en was ik net te laat.

mijn oog viel ook op deze, maar klopt dit wel?

Speurders.nl: Honda hawk 650cc
Dat past niet 1-op-1, maar schijnt met weinig aanpassingen te doen te zijn. Waarom je het zou willen is een tweede vraag...
Waarschijnlijk hebben ze dit gedaan omdat de originele kuipen beschadigd waren, en niet/nauwelijks te koop zijn.
Hij klopt wel, stond een tijdje geleden ook op Marktplaats.
 
Heren kenners,

Een vraagje, ben al een tijdje op zoek naar een Hawk of Ntv, en nu vroeg ik mij af of de achter partij van een Hawk 1 op 1 overgezet kan
worden op de Ntv.

Er worden wel wat Ntv of Hawk aangeboden maar meestal net weer te ver voor mij om even te gaan kijken.
En meestal als ik marktplaats even niet in de gaten hou staat er op nog geen 10 minuten rijden iets te koop
en was ik net te laat.

mijn oog viel ook op deze, maar klopt dit wel?

Speurders.nl: Honda hawk 650cc

Dit is volgens mij een Hawk met de tank en achterpartij van een NTV.
In mijn ogen nogal dom, het voordeel van de NTV (cardan) heb je niet en het voordeel van de Hawk (beter uiterlijk) heb je niet.
Of er rijdt er nog één rond samengesteld uit de andere twee.. ;)
 
Hawk 650 subframe:
s-l1600[1].jpg

NTV650 frame (incl. subframe, één geheel):
1876cde047dbbded92ac7554c4b7[1].jpg
 
De Hawk verdient op uiterlijk ook mijn voorkeur, ik heb alleen rijervaring met de Ntv, maar ik ga er van uit dat de Hawk niet
veel anders rijdt.

Het kan natuurlijk een schadegeval zijn deze Hawk, ook de km stand is aan de lage kant.
Ik ga misschien even kijken er staat ook nog een Ntv te koop in de buurt.

Ik ben niet zo van de motorzaken maar in Rogat staat nog een Ntv te koop voor Eur 1750, op zich aan de prijs maar vanaf
de foto wel mooi en origineel.
 
De Hawk verdient op uiterlijk ook mijn voorkeur, ik heb alleen rijervaring met de Ntv, maar ik ga er van uit dat de Hawk niet
veel anders rijdt.

Het kan natuurlijk een schadegeval zijn deze Hawk, ook de km stand is aan de lage kant.
Ik ga misschien even kijken er staat ook nog een Ntv te koop in de buurt.

Ik ben niet zo van de motorzaken maar in Rogat staat nog een Ntv te koop voor Eur 1750, op zich aan de prijs maar vanaf
de foto wel mooi en origineel.

De NTV en de Hawk, dat is een wereld van verschil. Het scheelt 30kg, en dat maakt het verschil tussen een semi-lomp voelende motor (NTV) en een lekker fel fietsje, de Hawk. Het zijn beide leuke fietsen, maar ze rijden compleet anders.
Ik heb NTV's en Hawks, mijn voorkeur ligt zonder twijfel bij de Hawk (vooral bij mijn Hawk met Africa Twin motorblok). Op de Hawk rijd ik eerder ongemerkt te hard dan op de NTV O-)
 
Op mijn ntv zitten spiegels waar je nauweljjks wag in ziet. Heeft een van jullie nog een setje normale spiegels liggen?

Shin-Yo Spiegel "Booster"
heb zelf die erop gezet en dat bevalt mij wel. Ze hebben ook wat grotere spiegels met wat rechthoekige afmetingen voor niet al te veel.


Daarnaast, heeft iemand toevallig nog een windschermpje voor een NTV met ronde koplamp liggen? Merk dat ik mij steeds meer stoor aan de vele wind die niet alleen tegen mijn lichaam drukt maar vooral tegen (en door) mijn helm boven de 120km per uur.

Iemand toevallig nog ééntje liggen of advies of een bepaalde windscherm?
 
Iemand een idee welke bar-end mirrors passen op mijn 88-er Hawkje? Misschien heeft iemand nog een setje liggen of een link naar iets passends.

Zal ‘m een stuk beter staan verwacht ik!

Alvast bedankt :t

Groeten, Luc
 
Iemand nog interesse in een Revere?

Custom blauw gespoten in dezelfde kleur als de letters op de tank.
Schetsplaten van een deauville, iets grotere knie-hoek.
H&B koffers.
Future rvs uitlaat, en K&N luchtfilter.
130k op de teller, net ingelopen.

Eventueel met een andere kroonplaat voor een normaal stuur, met adapter zodat de teller gemonteerd kan worden. Stekkers aanwezig om een verlengsnoer te maken voor het zekeringenblok, zodat er niets permanents hoeft te gebeuren en alles weer teruggedraaid kan worden.
Ook zit er een extra zadel-bodemplaat bij.

Bij interesse meer info en foto's beschikbaar. Hij moet niet weg, maar ik doe er nu te weinig mee, en ik wil eigenlijk wel wat lichters en hogers.
Hij heeft me nog nooit in de steek gelaten. Nouja behalve die ene keer, maar dat kwam door een oude accu, en er zit nu een verse in.
fullsizeoutput_b46.jpeg
 
Heren kenners,

Een vraagje, ben al een tijdje op zoek naar een Hawk of Ntv, en nu vroeg ik mij af of de achter partij van een Hawk 1 op 1 overgezet kan
worden op de Ntv.

Er worden wel wat Ntv of Hawk aangeboden maar meestal net weer te ver voor mij om even te gaan kijken.
En meestal als ik marktplaats even niet in de gaten hou staat er op nog geen 10 minuten rijden iets te koop
en was ik net te laat.

mijn oog viel ook op deze, maar klopt dit wel?

Speurders.nl: Honda hawk 650cc

Ik zit even mee te lezen en ik heb een Honda Hawk te koop. Staat nog niet op internet want ik wilde wachten tot het voorjaar, maar wellicht is het iets voor je.
-Bouwjaar 1990
-Kilometerstand 33000 miles
-Sportuitlaat
-Voorvorkpoten en carterdeksels zijn gepolijst
-Wielen zijn gepoedercoat
IMG-20180609-WA0018.jpg

IMG-20180609-WA0009.jpg
IMG-20180609-WA0016.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan