Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

ik denk niet dat ik in de buurt van leeuwarder woon als ik van de naam leeuwarder uit ga.
maar mijn probleem is dat ik dus van alle 2 de veren er maar 1 heb.
dus als hier iemand is die nog een standerd setje heeft hou ik me aan bevolen.
 
Die was er zeker aan toe zeg
Bij mij is de brommer vandaag afgegeven
Voor als nog 3 juni keuren.
Kijk morgen vroeg nog een keer of er een snellere afspraak mogelijk is , maar keuren zonder afspraak heb ik geen zin in dan wacht ik wel even.
Gelijk wat foto's geschoten
20190513_182642.jpg
20190513_182620.jpg
20190513_182647.jpg
20190513_182636.jpg
20190513_182655.jpg
 
zullen we ruilen:):)
door de lekke keerringen zal er wel water bij gekomen zijn maar het was wel vieze prut.
vandaag nog gebeld en gemaild met Hyperpro voor de voorvork veren moesten ze uitzoeken want er schijnt verschil in te zijn.
tussen de motoren van 1988 tot 1992 en die van 1992 tot... en die van mij staat op 1992.
ze wisten zo niet of het verschil alleen in de achter demper zat of ook in de voor kant.
maar heb ik even de tijd om de onder pootjes op te knappen.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er inderdaad nog goed uit peter, op wat gangbare gebruikerssporen. Jammer van het putje in de tank, maar daar hebben veel NTV's last van geloof ik...
En het koffer dilemma is ook al opgelost zie ik
 
Deukje krijgen ze misschien nog wel eruit maar dan moet die eerst naar het autobedrijf kunnen van mn stiefpa en als niet Najah dan ook goed.
Uiteindelijk gaat het erom hoe de techniek is en die lijkt top
 
Deukje krijgen ze misschien nog wel eruit maar dan moet die eerst naar het autobedrijf kunnen van mn stiefpa en als niet Najah dan ook goed.
Uiteindelijk gaat het erom hoe de techniek is en die lijkt top
Als zodat deukje er nog uit kunnen halen zonder de tank te spuiten ben ik erg benieuwd hoe ze het doen, ik heb ook een dergelijke deuk in de tank.

Ik hoor het graag!
 
laat het uiteraard weten
Zoals het nu uitziet ga ik morgenvroeg keuren zonder afspraak dus dan kan die daarna naar het autobedrijf
 
Morgen denk ik but thx :)
3 juni is de eerst volgende plek en dat vind ik ook prima maar die tijd wat ze hebben is net als ik in de vrachtwagen zit om te lessen.
En 11juni is me wat erg laat dus als het vandaag niet wijzigt die tijd dan moet ik morgenvroeg maar even door de zure appel heen bijten en even heel vroeg opstaan om naar de broeders van de RDW te gaan zonder afspraak.
 
voor de geinteresseerden, lijstje van modificaties:
- cbf600f3 cartridges in de voorvorken, lineaire veren 8N/mm (K-tech), SKF keerringen en "eigen recept" valve-shims
- schokdemper Wilbers 640 met lineaire veer 250N/mm
- 17-tands tandwiel voorzijde, 44-tands aluminium tandwiel achterzijde
- kettingroller (hawkgtforum)
- framebeschermers (hawkgtforum)
- pilot road 3 (110/70-160/60)
- rvs remleidingen (Goodridge), achter door de swingarm
- podfilters (ramair), factory pro3 jetkit (naald+sproeiers)
- fuel diablo micro mini uitlaat (center-stand beugel verwijderd)
- cb1 voorspatbord
- cbf600f2 kilometerteller op de as van het voorwiel
- cbf600f3 clipons + barend spiegels
- cb600f Hornet 2007 remklauw voorzijde
- lithium accu (jmt)
 
Zijn er hier nog mensen die een accu nodig hebben? Ik heb een splinternieuwe liggen van yuasa. Terug naar de leverancier gaat niet meer, omdat deze slimme sjaak hem gelijk afgevuld had...hij is 1 dag oud. Mag weg voor 25 euro. Opsturen gaat alleen niet worden, dat vind ik te link
 
Terug
Bovenaan Onderaan