Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
jazeker. zitten radiale remklauwen op. Dus de hele voorpartij komt er in. Wel met een digitale teller.en heb je dan ook het firblade voorwiel gebruikt?
Heeft iemand hier toevallig nog een NTV zadel liggen waar ie wel vanaf wil? De mijne is na 227.000km wel een beetje doorgezeten kwam ik vorige week op vakantie achter...
Zucht. Ik heb nog steeds geen nieuwe banden en dat moet er toch echt van komen.
Ik heb erg goede verhalen gehoord over de MPR4&5. Alleen, is die wel in Hawk maten te krijgen? Als ik op de site van Michelin kijk zie ik dat ze beginnen bij 120/70 en dat past niet op de Hawk. Motorbanden Quickservice in Bleiswijk heeft ze in elk geval niet.
Of hebben jullie andere tips? Ik wil een band die ook op nat wegdek voldoende grip/vertrouwen geeft. Ben niet echt een doorrijder maar als het gaat regenen wil ik wel gewoon doorrijden. Nu zitten er Pirelli Sport Demon's onder en het is tijd voor nieuw rubber.
Past dat wel? 120 is toch veel te breed voor de 110 velgIk heb bij MotorMike een set MPR5 onder mijn NTV laten leggen, in de maten 120-70-17 & 150-70-17
Nog geen idee hoe het rijdt
Past dat wel? 120 is toch veel te breed voor de 110 velg
Echt? Ik had namelijk ergens gelezen (bron kwijt) dat een 120 band op een 110 velg teveel "gepropt" wordt waardoor het niet aan te raden is.Yes, dat past moeiteloos
Echt? Ik had namelijk ergens gelezen (bron kwijt) dat een 120 band op een 110 velg teveel "gepropt" wordt waardoor het niet aan te raden is.
Ik heb een standaard Hawk, dus niet een andere voor- of achterkant.
Maar als dat wel kan, zou ik er dus ook een 120 voor en 160 achter op kunnen hebben?
Kijk, Honda Hawk GT
Talk to me about tire profiles Jonex reactie
Tire Size question, Help please. - Honda Hawk GT Forum tweede reactie
Zijn wel 2 heel verschillende vermoedens. Ik denk eerder brandstof dan spanningsregelaar door die halve minuut draaien. Loopt je kraan nog goed door? Even slangetje los boven een bakje.
Als er vuil in de carbs zit dan zou ie wel op 1 cilinder een soort van moeten lopen, of een beetje beroerd / weinig vermogen denk ik...
En kijk ook even naar de kleur van je bougies. Als ie al een tijdje te arm loopt zijn die wel wit uitgeslagen.
Spanningsregelaar moet je wel kunnen meten, is wel een howto laadsysteem controleren ergens op het forum. Dan even systematisch alles nalopen.
Net onder je kraan. Bij mij kan ie vrij makkelijk los tussen de kraan en t filtertje
Hallo mensen,
Mijn NTV start niet meer. Draaide een halve minuut en viel toen uit. Sindsdien start hij niet meer door. Er zit een nieuwe en volle li-ion accu in.
Ik vermoed een brandstof probleem en anders spanningsregelaar. Heeft iemand een spanningsregelaar om te testen/uitsluiten?
Het plan is om morgen op motorweekend te gaan dus ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Mvg. Sjoerd
Onduidelijk, gaat de startmotor wel rond?