Leeuwarder
Die hard MF'er
- 22 mei 2008
- 402
- 59
Als hij vanaf 2012 heeft stilgestaan dan zou ik er in ieder geval even verse benzine in gooien, en geen E10 maar een premium, die zijn wat beter houdbaar. ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dank voor je reactie, die heb ik toevallig liggen: ze passen niet op mijn vfr en niet op mijn hawk; ik heb geen zin het aluminium eraf te moeten slijpen.Nieuwe zijn bij japparts maar 24 euro.
Weet iemand of ze wel op de NTV passen?dank voor je reactie, die heb ik toevallig liggen: ze passen niet op mijn vfr en niet op mijn hawk; ik heb geen zin het aluminium eraf te moeten slijpen.
De voetsteunen van de hawk zijn niet moedermooiste: eens, maar ze zijn wel effectief in het dempen van trillingen en geven goede grip...
dus wie mij aan een extra setje kan/wil helpen?!
Weet iemand of ze wel op de NTV passen?
dank voor je reactie, die heb ik toevallig liggen: ze passen niet op mijn vfr en niet op mijn hawk; ik heb geen zin het aluminium eraf te moeten slijpen.
De voetsteunen van de hawk zijn niet moedermooiste: eens, maar ze zijn wel effectief in het dempen van trillingen en geven goede grip...
dus wie mij aan een extra setje kan/wil helpen?!
nog even een vraag.
zijn de wielen van een ntv uit 1994 uit te wisselen met een revere uit 1990.
Jammer man, dat dit je is gebeurd maar goed dat je weer doorpakt. Ik heb bewust gekozen om kleiner te wonen en heb daarvoor ook flink aan sleutelruimte ingeleverd. Maar heb er nog ruimte voor.
Ik moet binnenkort naar Haarlem om een motor op te halen. Ik kan je motor eventueel meenemen en er wat aan doen. Ik heb hier een Hawk staan met een tijdelijke vork van een revere er in. Niet de mooiste poten maar nog wel lekvrij. Van mij mag je ze hebben.
Ik wil ze wel voor je over zetten en je motor meteen nalopen. Heb zelf met ingang van februari weer een ntv om op te rijden. Tegen die tijd wordt het weer krapper in de garage.