Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

een van de knipperlichten doorgebrand. Even kijken of voor en achter t doen.
Gaan ze beide harder of is er een stuk? Meestal is er een bolletje gesprongen
Een lampje kapot?

Yes! Lampje doet het nog, er was iets mis met de connectie tussen het lampje en de houder. Dit gebeurde alleen als ik de schroef van het glaasje aandraaide. Heb de hele behuizing even opnieuw in elkaar gezet en het lijkt erop dat het nu verholpen is en ook niet meer opnieuw kan gebeuren.

Verder viel mij op dat de benzinekraan een beetje lekt. Deze lijkt niet goed vastgeschroefd te zitten. Moet hiervoor de hele tank los of kan dit ook op een andere handige manier? Het is nogal krap.
 
Geen idee, maar tank is zo los op zich. Inbus bout aan de voorkant, en een zeskant onder het zadel. Dan pak je m zo op
 
Tank van heb je er zo af.
Zadel er af, zijkappen er af. Boutje sleutel 12mm achter en 8mm voor losmaken. Benzineslang los en klaar. Til je hem er zo af. Met een waterpomptang kun je hem aandraaien.
 
Ze is weer schoon en zacht. *O*
WhatsApp Image 2020-05-29 at 18.48.16.jpeg
 
Klopt het dat de NTV rond de 120 km al ernstig vibreert ? Vind het helemaal niet lekker om zo hard te rijden op dat ding. Nou mag dat natuurlijk ook niet meer overdag, dus dat scheelt. Maar hij rijdt lekker tot 100 km per uur. Ik weet wel dat hij rond de 6.000 toeren doet bij 120 km per uur. En, het een V-twin is.

Ik hou van haar, Maar vind dat toch wel erg vervelend. Ik voel het vibreren vooral in de voetsteunen.
 
Mijn NTV glipte vanmiddag uit de eerste versnelling de neutraal in. Is dat een bekend kwaaltje ? of.............?
Wel als je hem er niet goed instampt.

Had ook wel is, goed schakelen is het devies. Ook wel is snel naar 2de schakelen en dan valt hij opeens naar neutraal, en als je zelf naar neutraal wil gaat ie moeilijk doen. :9 Vbak is simpelweg nogal agrarisch bij de Honda 650 V-twin blokken.
 
Grapje toch ? Of is dit echt..... _O- Lijtk me alleen maar meer worden...nog meer toeren maak je dan. Zo jammer dat ze geen 6e versnelling heeft.

Het wordt echt weer minder als je harder rijdt.

Trillen doen ze allemaal wel een beetje, om te ervaren of die van jou het erger doet dan een andere is de enige optie om een keer op een andere te rijden.
 
Ja doet die van mij ook behoorlijk op de snelweg. Maar ben er wel aan gewend. Heel soms(2x per jaar ofzo) nog wel eens een slapende voet erdoor, maar ff net anders op t steuntje zetten en ik voel t gelijk niet meer. Vind het iig niet storend.

Miste wel mn hoge ruit van de week gelijk weer toen ik t lage zomer ruitje erop gezet had. Lekker met warm weer, en ziet er 100x beter uit, maar op de snelweg is de hoge ruit zo fijn...
 
Ja doet die van mij ook behoorlijk op de snelweg. Maar ben er wel aan gewend. Heel soms(2x per jaar ofzo) nog wel eens een slapende voet erdoor, maar ff net anders op t steuntje zetten en ik voel t gelijk niet meer. Vind het iig niet storend.

Miste wel mn hoge ruit van de week gelijk weer toen ik t lage zomer ruitje erop gezet had. Lekker met warm weer, en ziet er 100x beter uit, maar op de snelweg is de hoge ruit zo fijn...
Geen idee, ik vond mijn hoge ruit dus niet fijn. Ook niet op de snelweg.. Ja, dan moet ik al wel gaan liggen, maar dat hou je niet lang vol eigenlijk.
 
Geen idee, ik vond mijn hoge ruit dus niet fijn. Ook niet op de snelweg.. Ja, dan moet ik al wel gaan liggen, maar dat hou je niet lang vol eigenlijk.
Hoe hoog is hoog? Ik kijk er net overheen zo hoog. Dus zelfs mn helm is zo goed als uit de wind op de snelweg dan.
 
Hoe hoog is hoog? Ik kijk er net overheen zo hoog. Dus zelfs mn helm is zo goed als uit de wind op de snelweg dan.
Ja ik kan ook over mijn ruit heenkijken. Maar wel iets meer dan "net". Heb het daar een tijd terug over gehad, dat ik zo'n gebulder rond mn kop had. Toen ruitje eraf gehaald en dat gaat beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan