Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Gefeliciteerd, leuk! *D

- Werkplaatshandboek in pdf kan ik je wel mailen
- Rubber voor onder de tank heb ik nieuw op voorraad (en vanuit m'n webshop gegshop.nl kan ik alle onderdelen leveren)

Veel rijplezier!
Tnx, excuses voor de late reactie, was nogal een beetje druk deze week. Ik stuur je zo wel een PM voor het handboek.
 
een goede middag.
even een vraag heeft er iemand nog een goed stuur liggen voor een ntv.
en ik ben nog opzoek naar een voor spatbord voor de ntv het liefste in de rood/oranje kleur r 110
 
Bloed kruipt waar het niet gaan kan... Ik ben heel benieuwd of iemand mijn oude hawkje nog wel eens is tegen gekomen ergens...?
 

Bijlagen

  • IMG_20150208_135918.jpg
    IMG_20150208_135918.jpg
    419,4 KB · Weergaven: 19
Bloed kruipt waar het niet gaan kan... Ik ben heel benieuwd of iemand mijn oude hawkje nog wel eens is tegen gekomen ergens...?

Mooi! Niet meer gezien, wel een mooi exemplaar *D

een goede middag.
even een vraag heeft er iemand nog een goed stuur liggen voor een ntv.
en ik ben nog opzoek naar een voor spatbord voor de ntv het liefste in de rood/oranje kleur r 110
Niet van de NTV, wel nog een Deauville stuur, op te halen voor een sixpack HJ :Y
 
een goede middag.
even een vraag heeft er iemand nog een goed stuur liggen voor een ntv.
en ik ben nog opzoek naar een voor spatbord voor de ntv het liefste in de rood/oranje kleur r 110
stuur gevonden nu nog een spatbord
 
Ha NTV-ers (en aanverwante), ik ben Art en heb m een oude Revere aangeschaft. Altijd leuke motor gevonden, tijdens mijn rijlessen op een NX250 reed mn instructeur er mee. Zo'n mooie witte met blauw logo. Zo ziet de mijne er nog niet uit (foto volgt, k ga m zaterdag ophalen). Moet na tijd stilstaan (jaar....?) natuurlijk beetje opgeknapt worden. Doel is niet om m heel mooi te maken, maar als betrouwbare bike voor woon-werkverkeer. Ook in de winter vzv mogelijk. Geen zin om 2x per dag overdekt in de file te gaan staan, trapfietsen is nét te ver weg en n elektrische fiets ben ik nog lang niet oud genoeg voor. k Heb afgelopen dagen n beetje dit forum door zitten spitten. Veel info, maar nog geen antwoord op de belangrijkste vraag: Welke banden rijden jullie mee? Als gezegd, ik wil betrouwbaarheid en dat heeft zn prijs. Zit zelf te denken aan Dunlop Roadsmart III, vooral vawege goede nat weer-eigenschappen en levensduur. k Hoor graag jullie adviezen en ervaringen. Oh, en ik zoek nog een net zekerkast-kapje. Groet!
 
Ik heb de Maxxis Promaxx Street zowel voor als achter.
Waarom?
op mijn auto heb ik (op aanraden van het bandenbedrijf) ook Maxxis (Premitra); die erg goed bevallen. Erg goed grip, ook nat, geen lawaai of cupping, en slijten valt erg mee. Dus heb ik ‘de gok’ genomen om ook dat merk op mijn Honda NTV te nemen; ook omdat ik verwachtte dat de NTV niet zulke hoge eisen aan de banden stelt.

En wat blijkt: bevallen heel erg goed, niks onzeker rijgedrag, niet gevoelig voor spoorvorming, altijd voldoende grip, ook in de regen, of bij een flinke (nood)stop; en ze slijten ook nog niet zo hard. Geen verschil met de daarvoor gebruikte Bridgestone BT45; die zijn ook goed, maar wel heel veel duurder. Kwestie van onbekend maakt onbemind. Denk ik.
Ook zijn de Maxxis net als de BT45 nog diagonaalbanden, waarop de NTV is ontworpen, en die zijn iets minder makkelijk te krijgen dan de (modernere) radiaalbanden.

Puntje is wel dat ze via dealers, motorzaken slecht (niet) verkrijgbaar zijn, en de meeste zitten ook niet te wachten op alleen montage. Ik heb ze online gekocht; en ze laten monteren bij hetzelfde bandenbedrijf waar ook de autobanden zijn gekocht en gemonteerd.

(Trouwens ik heb ook een e-fiets (ook) voor ww verkeer (17 km enkele reis); te ver voor gewone fiets, maar niet ver genoeg voor motor, pak aan enz enz, en net als met auto mag je ‘nergens’ langs ( dus ook file rijden) en ik voel me zeker niet oud met die e-fiets ;)
 
Dan ben ik nu wel benieuwd hoe en waar O-)
Ik had zijn nummer nog ergens in mijn contacten staan kennellijk. Gewoon brutaal een whatsapp gestuurd. Nog steeds in zijn bezit en helemaal gek mee. Heb hem gezegd dat als hij hem ooit weg doet, dat ie eerst mij moet bellen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: KvM
Iemand hier nog een originele of demper met e keur liggen voor een ntv 650? 🙄. Wil mijn huidige demper vervangen, die vind ik namelijk net iets te luid.
 
Iemand hier nog een originele of demper met e keur liggen voor een ntv 650? 🙄. Wil mijn huidige demper vervangen, die vind ik namelijk net iets te luid.
Je hoeft op de NTV nog geen E-keur te hebben, de NTV is nog geen Euro1. Je moet qua geluidsniveau wel voldoen aan de grens op het typegoedkeuringsplaatje + 2dB.
 
Je hoeft op de NTV nog geen E-keur te hebben, de NTV is nog geen Euro1. Je moet qua geluidsniveau wel voldoen aan de grens op het typegoedkeuringsplaatje + 2dB.

Oké, mijn huidige vampire demper vind ik nogal luid. Ik ben van plan om volgend jaar o.a. door Duitsland heen te rijden en daar hebben ze het niet zo op het lawaai. Dan zal ik moeten meten hoeveel DB die uitstoot :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan