Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat kost de Motad demper?


Ik heb de demper 11-02-2009 gekocht voor €239,00. Ik wil er €125,00 voor hebben.

Ik heb een dyno-uitdraai met de originele (korte demper) en met de Motad demper. Het verschil is nauwelijks zichtbaar. Hij houdt het vermogen mooi vast.
 
Ik heb de demper 11-02-2009 gekocht voor €239,00. Ik wil er €125,00 voor hebben.

Ik heb een dyno-uitdraai met de originele (korte demper) en met de Motad demper. Het verschil is nauwelijks zichtbaar. Hij houdt het vermogen mooi vast.

Hoi Marcel, ik wacht toch nog even.
Groet Ben
 
hey mensen ik zit met het volgende, als ik met mijn hawk ga tuffen dan wil hij nog wel eens spontaan uitvallen. Dit gebeurd meestal als ik snel terug schakel vanuit een hoge versnelling. Als hij dan uitvalt kan ik hem gewoon weer starten tijdens het rijden en hop daar gaan we weer. Het is alleen best irritant.

Iemand enige idee hoe dit probleem om te lossen?
 
:^
En hoe lang is die? (ik vind nog steeds kort = mooier)

Nu standaard lengte (centimeter of 55). Kan wel naar elke gewenste lengte worden ingekort, maar dan gaat ie wel wat meer klinken natuurlijk. Ik weet niet hoe dat uiteindelijk gaat klinken met DB killer.
 
Marcelolav, wat voor kleur is de NTV? En als ie nou NTV Rood blijkt te zijn, wat zou je dan voor de zijkappen + achterkap willen hebben? En eventueel voor het valrekje?
 
Marcelolav, wat voor kleur is de NTV? En als ie nou NTV Rood blijkt te zijn, wat zou je dan voor de zijkappen + achterkap willen hebben? En eventueel voor het valrekje?


Helaas... hij is smurfen-groen.

De valbeugel wil ik € 50,00 voor hebben.
 
Voor geïnteresseerden heb ik van de NTV nog de volgende onderdelen te koop:

- Cardan, goede staat 65dz km gelopen
- Wielen antraciet grijs, redelijke banden Bridgestone BT45


Alles in zeer goede staat

Marcelolav,

Wielen, eigenlijk de banden heb ik belangstelling voor. Wat noem jij redelijke staat (hoeveel mm profiel)?
Wat wil je voor de wielen hebben, en voor de cardan?

Theo
 
Mijn Revere is ingeruild voor een cbr 600F.
Dus ik hoef niet meer op de lijst.

1.jpg


2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Oe oe, openingpost!! :)

Mag ik d'r ook bij? Foto van mijn motorstek profiel

large


Jammer dat de kappen smurf zijn, hoe ziet zo'n ntv valbeugel eruit?
 
Hallo mensen,

ik heb een complete NTV te koop in onderdelen,
Nu was mijn bedoeling om de motor uit elkaar te halen en
dingen als het frame, wielen en tank te gaan spuiten..

Ik ben spuiter dus het gebeurt allemaal professioneel,
Ik was dus benieuwd of iemand belangstelling heeft in deze onderdelen en ze dan ook in een kleurtje wil hebben.. (je mag zelf aangeven welke kleur)

Voor de set velgen (zonder banden) wil ik 150 hebben
(250 gespoten)

Het frame helemaal recht met kenteken etc maar met paar roestplekjes wil ik 200 euro hebben
(400 gespoten)

de tank, das wat een verhaal apart, daar zit een schaafplekje op aan de zijkant en een deuk in,
daar wil ik 50 eu voor hebben in deze staat, maar helemaal gefikst en gespoten in kleur naar wens 200..

De rest van de onderdelen maak ik nog een topic voor 1 dezer dagen, maar als jullie iets willen hebben van al deze onderdelen, mail me dan ff : gezs001 apeding hetemeel punt kom

Dus via mail graag! gezien ik nogal drukbezet ben en niet vaak hier kan chillen:)

Vr Gr Gezs
 
Hey leuk een nieuw deel :) Ik moet nog steeds een foto maken van de Revere, mag ik er dan ook bij in de openingspost? Zal van de week wel ff doen, ga ik meteen motor voor het eerst wassen :+

Het ding rijdt in ieder geval weer, dus ben nu eindelijk kilometers aan het maken. Ik zit er alleen niet zo fijn op; het stuur zit niet fijn. Zijn er mensen die ervaring hebben met Revere en NTV, en zit er verschil in zithouding?

En er moeten nog wat kleine dingetjes gebeuren, o.a. roest wegwerken Op de afsluitdijk van de week waaide het rubber achter de teller eruit B| Dus dat rammelt nu los in het tellerhuis rond. En 1 vlotterbak lekt bij het aftappunt, de aftapschroef was zwaar geroest dus die had ik maar even schoon geschuurd maar nu sluit ie dus niet meer :X Heb er een rubberdopje op gezet maar is hier ook een andere oplossing voor?

Heeft iemand nog een aftapschroefje liggen of een rubber ring voor achter de snelheidsmeter van een Revere? (Of een tellerset met schade ofzo)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan