Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, hier de rest van de onderdelen van de NTV,
Roept u maar:)



Uitlaatbochten ( dikke sportpijpen) in nieuwstaat - 150 euro

Kerker demper aluminium met klein deukje en krasje - 40 euro

Blok met 120000km - 150 euro

Cardan idem aantal km’s – 100 euro

samen 200 euro!

Voorvork in goede staat ( zijn busjes in gezet voor sportievere stijve vering) – 80 euro

Cockpit ( zonder beugel) – 30 euro

Lamp beschadigd - 15 euro

Carbs ( in zeer goede staat) – 60 euro

Zadel ( in zeer goede staat, vorig jaar opnieuw bekleed) – 50 euro

Luchtfilterhuis ( zonder luchtfilter) – 20 euro

Ontsteking – 60 euro

Spanningsregelaar – 40 euro

Benzinepomp ( goede staat) – 40 euro


Ik heb alle onderdelen verder nog dus heb je nog iets nodig laat het even weten

Gr Gezs
 
Hey leuk een nieuw deel :) Ik moet nog steeds een foto maken van de Revere, mag ik er dan ook bij in de openingspost? Zal van de week wel ff doen, ga ik meteen motor voor het eerst wassen :+

Het ding rijdt in ieder geval weer, dus ben nu eindelijk kilometers aan het maken. Ik zit er alleen niet zo fijn op; het stuur zit niet fijn. Zijn er mensen die ervaring hebben met Revere en NTV, en zit er verschil in zithouding?

En er moeten nog wat kleine dingetjes gebeuren, o.a. roest wegwerken Op de afsluitdijk van de week waaide het rubber achter de teller eruit B| Dus dat rammelt nu los in het tellerhuis rond. En 1 vlotterbak lekt bij het aftappunt, de aftapschroef was zwaar geroest dus die had ik maar even schoon geschuurd maar nu sluit ie dus niet meer :X Heb er een rubberdopje op gezet maar is hier ook een andere oplossing voor?

Heeft iemand nog een aftapschroefje liggen of een rubber ring voor achter de snelheidsmeter van een Revere? (Of een tellerset met schade ofzo)

Het stuur zit mij ook niet lekker. Ik denk ook dat ik ver moet reiken, vanwege korte armlengte denk ik?!
 
Zijn er hier Hawk GT rijder die nu een superbike stuur hebben op hun motor hebben door een opzet kroonplaat te gebruiken zoals deze http://www.abm.hightechfo...conversion/superbike-kits

Ben heel benieuwd wat is jullie ervaring hiermee, mbt zitcomfort en sturen. Een foto zou welkom zijn.

Groet, Paul
full
 
ff een rare vraag hier .

ik heb een leenbike van mijn dealer een hawk 650.
maar nu doet het achterlicht niet,dus die wilde ik vervangen.

maar hoe verwijder ik het zadel, zodat ik er bij kan :$

ik zie alleen een sleutel gat voor de helmhouder, ik heb overal al aan lopen wroeten maar helaas geen resultaat


dus wat zie ik over het hoofd -O-

bvd dank gr hans
 
Ik durf niet precies te zeggen waar hij bij de hawk zit, maar bij de NTV zit het slot tussen het achterlicht en de kentekenplaat.
Maar als je een slot hebt gevonden zou die best voor het zadel kunnen zijn, ik kan me geen apart slot herinneren voor een helmhouder? (maar ik heb dus geen hawk...)
 
ff een rare vraag hier .

ik heb een leenbike van mijn dealer een hawk 650.
maar nu doet het achterlicht niet,dus die wilde ik vervangen.

maar hoe verwijder ik het zadel, zodat ik er bij kan :$

ik zie alleen een sleutel gat voor de helmhouder, ik heb overal al aan lopen wroeten maar helaas geen resultaat


dus wat zie ik over het hoofd -O-

bvd dank gr hans


Hoi, ik heb ook pas een Hawk en heb ook een kwartier lopen zoeken... :( Het zit bij de helmhouder. Als je het sleuteltje draait, schuift er iets naar beneden; dat moet je ff verder naar beneden drukken en voila!
 
Marcelolav,

Wielen, eigenlijk de banden heb ik belangstelling voor. Wat noem jij redelijke staat (hoeveel mm profiel)?
Wat wil je voor de wielen hebben, en voor de cardan?

Theo


Hoi Theo,

Voor de banden zou ik het niet doen, die zijn ong. 2 mm, achter ietsjes meer. De wielen zelf zijn in goede staat. Daar wil ik € 90,00 voor hebben.

Cardan wil ik ook € 90,00 voor hebben. 65dz gelopen en ook uiterlijk in goede staat.
 
Hoi, ik heb ook pas een Hawk en heb ook een kwartier lopen zoeken... :( Het zit bij de helmhouder. Als je het sleuteltje draait, schuift er iets naar beneden; dat moet je ff verder naar beneden drukken en voila!


gevonden en tnx :}

moet je idd ook net maar wten
 
Scheelt dat veel, zo'n verhoogd zadel? Is ie ook wat harder dan de originele?
En hoe lijkt 't optisch (fotootje beschikbaar?)

Scheelt enorm veel. Het schijnt een ex demo zadel van de politie te zijn geweest. Kniehoek wordt iets groter en de zit is veel harder. Ik had geen last van tintelende benen meer! :)

Het is een fanatastisch zadel, ik zeg alleen eerlijk; optisch is het minder. Ik vond het een beetje een kamelenbult... Maar als ik een lange rit had, of een weekend weg ging zette ik heb er op. zie foto:

full
 
Heeft niemand iets nodig aan onderdelen?

Ik heb mn ntv gisteren uit elkaar gesleuteld..
Was nog best een karweitje trouwens.

Misschien netjes om wat van mezelf te vertellen:

Ik ben Erik en ik speur hier al een hele tijd over het NTV/Hawk forum,
begin februari heb ik een NTV gekocht ( degene die nu uit elkaar ligt)
en vorige week maandag een Hawk ervoor terug gekocht.

De Hawk van sjoerdtomas, misschien hebben jullie die al gezien.
De NTV heeft me al op veel mooie plekken gebracht en is echt een heerlijk beestje om op te rijden, zelfs voor het sportievere werk, maar de Hawk doet dat laatste nog net wat beter.

Wonen er nog mensen in de buurt van Leeuwarden? ik weet het alleen van marcelolav..
 
Marcelov, bedankt voor de foto, maar de valbeugel wordt 'm niet voor mij. Geeeeen porrum :+ . Verder ziet de motor er hartstikke mooi uit, jammer dat ie uit elkaar gaat.
 
Even een vraag, bij de Revere en de Hawk zit aan de voorkant bij het koppelingsdeksel een olieleiding die naar de cylinderkoppen gaat. Bij de NTV is deze leiding weggelaten. Weet iemand waarom dat is? Is het blok op dat punt gewijzigd?
 
hey mensen ik zit met het volgende, als ik met mijn hawk ga tuffen dan wil hij nog wel eens spontaan uitvallen. Dit gebeurd meestal als ik snel terug schakel vanuit een hoge versnelling. Als hij dan uitvalt kan ik hem gewoon weer starten tijdens het rijden en hop daar gaan we weer. Het is alleen best irritant.

Iemand enige idee hoe dit probleem om te lossen?

Echt niemand een idee??????
 
Even een vraag, bij de Revere en de Hawk zit aan de voorkant bij het koppelingsdeksel een olieleiding die naar de cylinderkoppen gaat. Bij de NTV is deze leiding weggelaten. Weet iemand waarom dat is? Is het blok op dat punt gewijzigd?

Ja, het blok is veranderd op dat punt.
Sterker nog, de meeste Revere's hebben die leiding ook niet, alleen de eerste generatie heeft dat (uit 88/89 ofzo). Dit is allemaal a.f.a.i.k. (as far as I know)
Je kunt op het blok van mijn revere nog de punten zien waar deze leiding hoort te lopen, maar hij zit intern dacht ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan