Het MF-Testweekend 2016

borisz

"In de moele"
18 dec 2009
4.308
698
Leeuwarden




Het MF-TestWeekend 2016

De zomer is amper voorbij, de vorst zit nog niet in de grond en de boerenkool is nog niet rijp maar toch istie er weer: het testweekend! In het weekend van 6, 7 en 8 mei gaan we in het oosten van het land ons kamp opbouwen, gezellig met elkaar om het kampvuur zitten en sterke verhalen vertellen.

20141.jpg

testweekend 2014

"Waar is het nou goed voor, dat testweekend?" Is me wel eens gevraagd. Nou, het testweekend is een weekend waar motorkampeerders hun ervaringen met elkaar kunnen delen en elkaar kunnen inspireren. Want of je nou voor het eerst op je motor op vakantie gaat naar Luxemburg of dat je toe ben aan je eerste grote trip, bij ons kun je je licht opsteken over vele zaken. Als je dus met de volgende vragen zit:

  • Wil je voor het eerst motorkamperen maar weet je niet goed hoe- en waar te beginnen?
  • Heb je een nieuwe tent/stoel/bed/slaapzak gekocht en wil je die een keer uittesten?
  • Wil je een grote trip maken in de toekomst en kun je nog wel wat tips, trucs en ondersteuning gebruiken?
  • Heb je net een trip gemaakt en wil je je ervaringen delen?
  • Wil je weten of je je motor goed bepakt?
  • Wil je een gezellig weekend?
  • Heb je zin om nieuwe vrienden te maken?

Dan ben je bij het Testweekend aan het goede adres!
Schrijf je in, creëer je eigen sterke verhalen voor bij het kampvuur!

Wie: alle enthousiaste motorrijders die eens willen kamperen/alle (wannabe)globetrotters en reizigers
Waar: Camping Woltas te Zieuwent (nabij Lichtenvoorde)
Wanneer: aanvang vrijdag 6 mei 13:00 uur tot zondag 8 mei 12:00 uur
Waarom: gewoon omdat het kan!

Schrijf je in door mij een PB te sturen en ik zet je op de lijst!

Tot gauw!
Het Testweekend organisatieteam

edit 3-2-2016: De prijzen zijn bekend!
Camping €8,- pppn. Ter plekke betalen aan de eigenaresse.
Voor deelname aan het testweekend betaal je 12,50 en mocht je ook mee willen doen aan de uitermate gezellige "testweekend Super-BBQ" dan betaal je €10,- We hebben dus 2 pakketten in de aanbieding.
Pakket A: Deelname testweekend €12,50
Pakket B: Deelname Testweekend+BBQ €22,50


Omdat dit evenement steeds groter wordt vragen we om een aanbetaling
het aantal deelnemers is beperkt tot 30 inschrijvingen.
m-f is niet verantwoordelijk voor dit event en een ieder doet mee op eigen risico, m-f is alleen het contact punt hier.
de regels zijn als voorgaande jaren: geen drankmisbruik, geen drugs, alleen gezelligheid.
nadere info volgt..........





full

Testweekend 2013

En het Filmpje van van 2015:
 
Laatst bewerkt:
Deelnemers:

  1. Borisz
  2. Mitkah
  3. Arti
  4. Willie01
  5. Laura
  6. Chef Lege Dozen
  7. Femmke
  8. Ronald_010
  9. Jottum!
  10. BlackMule
  11. Rucarodi
  12. ABlanket
  13. banzxr-bas
  14. Corney28
  15. Marjolein (directrice van Corney28)
  16. Olivier
  17. Rachel (directrice van Olivier)
  18. de Admiraal
  19. NLT
  20. YupTup
  21. sheila (directrice van Yuptup)
  22. WJKS
  23. Crazy987
  24. Hanke
  25. Rinze (directrice van Hanke)
  26. Vleeszak
 
Laatst bewerkt:
Nou dit gaat mij pijn doen :( |( maar ik denk dat ik er dan voor het eerst niet bij ben :N
Die data vallen precies in mijn werkrooster en ik kan er geen vakantiedagen voor opnemen want die dagen heb ik allemaal nodig voor mijn Kubb-tournooien *O*
Jullie zullen dus ook op zoek moeten naar iemand die bakt en braad tijdens de BBQ en iemand anders die dan de super saté maakt O-)
Danny :W :]
 
Nou dit gaat mij pijn doen :( |( maar ik denk dat ik er dan voor het eerst niet bij ben :N
Die data vallen precies in mijn werkrooster en ik kan er geen vakantiedagen voor opnemen want die dagen heb ik allemaal nodig voor mijn Kubb-tournooien *O*
Jullie zullen dus ook op zoek moeten naar iemand die bakt en braad tijdens de BBQ en iemand anders die dan de super saté maakt O-)
Danny :W :]

Godnondeju, dat is jammer zeg!!! Misschien moeten we je dan maar ontvoeren vanaf je werkplek. Alhoewel,.........als we 3 flessen goede whiskey en 2 kilo varkenshaas als losprijs gaan eisen zullen ze wel iets door hebben denk ik!
 
Ik heb mezelf ook aangemeld voor het test weekend *O* , ik ga als het goed is volgend jaar kamperen op de motor dus een test weekend komt wel goed uit. Kan ik m'n spulletjes uitproberen en kijken of jullie nog tips en tricks hebben voor mij.. :Y

Groet Rucarodi...
 
tips en trucks hebben we zeker :Y er zit een hoop ervaring bij de organisatie .
verstand van bier whisky en vuur :+
 
ik zie ik net dat dit weekend 7 mei is......
helaas ben ik dat weekend al in Engeland @ rat race dirty weekend *O*
32km hardlopen + 200 obstacles en savond in je boxer rond rennen wie wilt dat nou niet?

testweekend was vorig jaar erg leuk!
 
ik zie ik net dat dit weekend 7 mei is......
helaas ben ik dat weekend al in Engeland @ rat race dirty weekend *O*
32km hardlopen + 200 obstacles en savond in je boxer rond rennen wie wilt dat nou niet?

testweekend was vorig jaar erg leuk!

Jammer dat het niet gaat lukken Sjors! Die 32km hardlopen en 200 obstakels ga ik niet redden met mijn goddeloze lichaam. De uitkomst zal dat weekend bij ons beide hetzelfde zijn: na 8 bier ren ik namelijk ook in mijn boxer over de camping!
 
Laatst bewerkt:
hier gaan we de vakantie er voor aanpassen ,dus volgend jaar maar 3 week
naar hongarije '(
en in september dan maar meer :Y
 
Jammer dat het niet gaat lukken Jos! Die 32km hardlopen en 200 obstakels ga ik niet redden met mijn goddeloze lichaam. De uitkomst zal dat weekend bij ons beide hetzelfde zijn: na 8 bier ren ik namelijk ook in mijn boxer over de camping!


och Jezus. Nee wel wordt het zo'n weekend :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan